Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silarit harkinnassa, hyvät ja huonot puolet?

Vierailija
12.12.2021 |

Onko kenelläkään palstalla? Oon ollut vuosia tyytymätön rintoihini ja mieskin kannustaa leikkaukseen.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa kiitos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janita Lukkarinen ei varmaan suosittelisi, jos olisi vielä täällä kertomassa. Silikoneista tuli syöpä, joka lopulta tappoi hänet. Vieraisaine kehossa ei ole hyväksi, eivätkä suuret rinnat varmasti kuoleman arvoiset.

Saisko tähän kommenttiin jotain faktatietoa! En kyllä lähtisi toisen kuolemalla pelottelemaan!!!

https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-170934

Vierailija
22/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus on se huono puoli, paraneminen ei aina mene suunnitelmien mukaan. Hyvänä puolena oli tosin se, että itsetunto sai hyvin nostetta ja ihmiset huomasivat minut eri tavalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janita Lukkarinen ei varmaan suosittelisi, jos olisi vielä täällä kertomassa. Silikoneista tuli syöpä, joka lopulta tappoi hänet. Vieraisaine kehossa ei ole hyväksi, eivätkä suuret rinnat varmasti kuoleman arvoiset.

Ei Janita silikoneista saanut syöpää, hänellä oli imusolmukesyöpä ja hän halusi poistattaa rinnat, koska uskoi niiden olevan osatekijä tulehdustilaan.

Vierailija
24/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot puolet (joiden takia en ottanut itse);

1. Et voi enää penkata, jos implantti asetetaan lihaksen alle (luonnollinen lopputulos lihaksen alla). Implantti liukuu vuosien saatossa sivulle kohti kylkiä rintalihaksen levetessä sivulle

Jos implantti taas asetetaan lihaksen päälle (bikinifitness tyyliin), voi treenata, mutta lopputuloksena on lihaksen päällä oleva pallo, joka tuntuu silikonilta.

2. Kyseessä on proteesi, joka täytyy vaihtaa jossain vaiheessa. Kun iho venyy, et voi enää poistattaa implantteja ilman, että nahka jää löysäksi. Joudut pitämään implantteja lopun elämää tai hyväksymään lopulta ne pienet rintasi kuitenkin, mutta sen päälle vielä tyhjinä pusseina.

3. Implantit nuorella näyttävät hyviltä, mutta iän myötä koomiselta suhteutettuna muuhun kehoon:

http://3.bp.blogspot.com/-7EZM-QMjIHA/TmopH69cZRI/AAAAAAAAAcw/0w7m5bp3m…

Harkitsin silareita itse, säästin rahatkin, mutta harkitsin onneksi tarkkaan. Ei ole mun juttu.

Vierailija
25/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktaa kiitos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisko tähän kommenttiin jotain faktatietoa! En kyllä lähtisi toisen kuolemalla pelottelemaan!!!

Tämä ei liity millään tavalla Janitan syöpään kuten joku jo kommentoikin ketjuun jo!

Vierailija
26/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hanki mitään monen litran kannuja. Ne ovat todella rumat ja sopivat harvoille.

Jos haluat jotain rinnoillesi tehdä muotoleikkaus on paras vaihtoehto.

Kauniit pystyt luonnolliset rinnat.

Vierailija
27/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisukulainen otti joitain vuosia sitten. Lopputulos nätti ja luonnollinen. Leikkaus ja siitä toipuminen aika hankalia ja kivuliaita. En pystyisi itse ottamaan riskien takia. Iso vierasesine kehossa, syövät hankalampi havaita, uusiminen kymmenen vuoden välein aina isohkossa leikkauksessa nukutuksessa. Pitäisi olla todella painava esteettinen tai terveydellinen syy, että suostuisin.

Vierailija
28/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsallaan nukkuminen voi vaikeutua.

Vierailija
29/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota riittävän suuret

Vierailija
30/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin pienet ja tuli kivan luonnolliset omaan kehooni sopivat. Olen tykännyt kovasti. Vatsalleen ollessa tuntuvat vähän epämukavilta, muuten ei valittamista. Mutta liian isoja en kehoita ottamaan.

Vierailija
31/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko se hyvä vai huono puoli, mutta osa miehistä tulee tuijottamaan tekorintojasi kuin halpaa makkaraa

En ymmärrä tuollaista sanontaa. Miksi se halpa makkara kiinostaisi minua tai ketään muutakaan miestä? Silarit voi olla kivat katsoa mutta se taitaa olla niiden ainoa hyvä puoli. Terveyttään jos yhtään ajattelee niin ei ota silareita.

Vierailija
32/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota vain. Olen imenyt silikoonirintoja enkä erottanut niitä aidoista. Tuntuma oli luonnollinen.

Imenyt🤣

Vierailija
33/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Janita silikoneista saanut syöpää, hänellä oli imusolmukesyöpä ja hän halusi poistattaa rinnat, koska uskoi niiden olevan osatekijä tulehdustilaan.

Erityyppiset lymfoomat ovat imusolmukesyöpiä.

Vierailija
34/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussat:

-saat paljon enemmän huomiota miehiltä, tinderissä enemmän matcheja ja baareissa tullaan paljon useammin juttelemaan

Negat:

-minua huolettaa ehkä eniten miltä ne vanhana näyttää, mutta voihan ne poistattaa

Vierailija
35/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että silikonit otteneilla on yläkkyyssosamäärä laskenut huomattavasti ja silokonit on rumat T:M42

ÄO ei laske niin nopeasti ;)

Joskus kannattaa olla kriittinen myös omalle ajattelutavallaan. Se on ihan terveellistä.

Itselläni ei ole silikoneja, koska olen tyytyväinen rintoihin. Kun työkaverillani oli rintasyöpä, tuli mietittyä vaihtoehtoja, jos toinen rinta jouduttaisiin poistamaan. Jos olisi geneettisesti altis rintasyövälle, poistaisin varmasti molemmat rintani, mutta tatuoisinko makeasti rintojen tilalla olleen ihon vai ottaisinko silarit... Minulla ei ole myöskään tatuointeja. Silti tuskin päätös laskisi äo:nä ;)

Hmm. Rinnat ja niiden puuttuminen voi olla naisen itsetunnolle ja sille kuinka hän itsensä näkee niin hyvin henkilökohtainen asia, johon ei vaikuta se, että näkeekö mies seksikkäänä vai ei.

Samoin kuin naiset ja tytöt, jotka ei koe itseään naisiksi sukupuoleltaan vaan miehiksi tai sukupuolettomaksi niin teippaavat rintansa. Samoin seksuaalisesti hyväksikäytetyt tai raiskatut naiset teippaavat rintojaan. Kun ihminen ei ole sinut seksuaalisuutensa kanssa, hän häivyttää tai korostaa sitä. On kyseessä sitten cis tai ei.

Ja se, miten olen itse päätynyt tähän päätelmään pois omista ennakkoluuloistani, juttelemalla muiden ihmisten ja heidän kokemustensa kanssa. Kun itse on sinut itsensä kanssa, ei tule ajatelleeksi ettei kaikki ole... Ihmisillä on hyvin raskaita tarinoita, joista kaikki ei elä enää tänään :( Ja osa on itseäni paljonkin älykkäämpiä, ammatillisesti kyvykkäitä ja akateemisesti koulutettuja ihmisiä.

Vierailija
36/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa asiaa miettiä myös oman työn ja harrastusten kannalta. Itse en esim. sairaalassa työskennellessäni haluaisi yhtään enempää huomiota kuin mitä siellä muutenkin saa, siis miespotilailta. Ja jos kovasti esim. urheilee, niin pienet rinnat on paljon helpommat juostessa tms.

Vierailija
37/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ja huonot puolet. Miehet himoitsevat sinua vaikka olisit rumempi.

Korjaan: mieslapset.

Korjaan v2.: Parrakkaat 30-52v bemaristit.

Parempaan tulokseen treenaamalla kalliiden kumitissien sijaan pääsee naisten suosimilla liikuntalajeilla, timmi takapuoli sopusuhtaisessa kropassa on seksikkäämpi monen miehen mielestä kuin pelkät kumitissit.

Vierailija
38/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktaa kiitos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se jossain kerrottu, että Janitalla olisi ollut tuon tyyppiset silarit?

Vierailija
39/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Implantit voivat olla yhteydessä autoimmuunitautien ilmenemiseen. Ymmärrettävää, koska kyseessähän on vierasesine. Jotkut siis sairastelevat silikonirintojen takia.

Vierailija
40/80 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ja huonot puolet. Miehet himoitsevat sinua vaikka olisit rumempi.

Korjaan: mieslapset.

Perusteletko vähän.