Mietityttää, kun miesystävä käynyt lukuisia kertoja Thaimaan ja kaukoidän lomilla kavereidensa kanssa.
Mitä noilla miesten reissuilla tehdään? Sanoo, että ovat harrastaneet vesiurheilua ja katselleet nähtävyyksiä.
Kommentit (99)
Just sitä. On muitakin paikkoja noille harrastuksille, eli….monoa ukolle. Eiköhän thaikkulasta löydy joku kiva maksullinen.
Ai, ai, ne shemalet sinne miehiä vetää.
Mitäs luulisit? Miksi arvelet, että viennin puolen kuvotukset hakeutuvat alalle ja Aasian kauppaan? Aivan.
Vesiurheilua ja nähtävyyksiä. Voi olla, mutta vaikea kuvitella, että tuo olisi koko stoori, jos miesporukalla on käyty siellä lukuisia kertoja. Varsinkin nuo nähtävyydet kuulostaa erikoiselta. Lukuisia kertoja käynyt ja joka kerta kaupunkikiertoajelu jne.? Ja ihmeenä pitäisin, jos eivät olisi tehneet tuttavuutta paikallisiin naisiin. Voisivatko he olla se nähtävyys?
Hyi hitto. Millaisia miehiä oikein naitte?
Onhan ne bordellit aika nähtävyyksiä.
Seksi naisen ja miehen välillä on ihan normaalia asia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne bordellit aika nähtävyyksiä.
Ei kai niissä kaikki miehet käy? Ap
Paljon on lukuisia kertoja?
Kyllä nähtävyyksiä riittää, varsinkin jos vaihtaa kohdetta.
Itse olisin enemmän huolissani Venäjän tai muiden kommunisti maiden kohteista.
No jep. Sano että seuraavalla kerralla haluat mukaan vesiurheilemaan ja nähtävyyksiä katsomaan.
Olin opiskelukavereiden kanssa Pattayalla 80-luvun lopussa, en todellakaan mene sinne uudelleen ikinä 😳
Siellä naiset eivät ole niin valtavia kuin Suomessa. 160cm pitkä ei ikinä tituleeraisi itseään "pieneksi" siellä.
Ladyboy ladyboy.. Hotellissa kaikki panevat niitä 'tyttöjä" mielin määrin. Asia josta ei puhuta kotona. Anna miehesi pitää hauskaa, ei se ole sinulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Olin opiskelukavereiden kanssa Pattayalla 80-luvun lopussa, en todellakaan mene sinne uudelleen ikinä 😳
Minäkin olin, ja palasin sinne joka vuosi takaisin siihen saakka kun kullini tippui irti 😳
Vierailija kirjoitti:
Siellä naiset eivät ole niin valtavia kuin Suomessa. 160cm pitkä ei ikinä tituleeraisi itseään "pieneksi" siellä.
Siellä pieni on metrin mittainen. Ja siksi suomalaiset äijät sinne menee.
Kulttuuria,temppeleitä, museoita,kirjastoja, ihan samaa siis kuin nuoret naiset Gambiassa ja Turkissa.
Pitää nuorista Thainaikkosista. Hullu kun päästät poikaporukassa tuollaiseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitää nuorista Thainaikkosista. Hullu kun päästät poikaporukassa tuollaiseen paikkaan.
Ei kyse ole päästämisestä. Hullu kun hengaa tuollaisen tautipesäkkeen kanssa. Jos minä kuulisin tapailuvaiheessa yhdestäkin Aasian-matkasta poikain kanssa, se olisi siinä.
Tiukempaa tavaraa. Mies on ”pieniin päin”.