Miksi taputat lentokoneessa koneen laskeuduttua?
Kommentit (130)
Minäkin liityn taputtajiin kahden viikon päästä! Eka kerta mulle taputtajana. :)
Taputus on muuten niin tarttuvaa että taputusvallankumouksisilla on enemmän valtaa mitä uskomme, kunhan saa vierustoverin luulemaan että kuuluu taputtaa niin varmasti koko rivi alkaa taputtaa ja sitten se leviää koko koneeseen.
Taputetaan tämä maailma paremmaksi!
Minäkin liityn taputtajiin kahden viikon päästä! Eka kerta mulle taputtajana. :)
Taputus on muuten niin tarttuvaa että taputusvallankumouksisilla on enemmän valtaa mitä uskomme, kunhan saa vierustoverin luulemaan että kuuluu taputtaa niin varmasti koko rivi alkaa taputtaa ja sitten se leviää koko koneeseen.
Taputetaan tämä maailma paremmaksi!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:58"] Joo se tekeekin itsestä niiiiin maailmankansalaisen, jos ei taputa. Mä en ole koskaan ajatellut, että asiassa olisi mitään noloa. Itse lensin ennen työn puolesta hyvin usein. Silloin en pelännyt lentämistä. Lasten synnyttyä (??) lentäminen alkoi tuntua epämiellyttävältä. Joskus on ollut pimppuista menoa ja olen taputtanut muutamaan kertaan helpotuksesta, kun olemme saapuneet perille. [/quote] Pimppuista menoa! :D :D :D [/quote] 13 tykkäystä tällä!!! Ja taputtaminenko on junttia.. . -40
[/quote]
Huumorintajuttomuus on junttia.
Minulla on aina tapana taputtaa lentokoneessa, kun edellinen vessassa asioinut matkustaja vihdoinkin poistuu vessasta. TAPUTAPUTAPU, HYVIN TEHTY KAKKA!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:00"]
Minulla on aina tapana taputtaa lentokoneessa, kun edellinen vessassa asioinut matkustaja vihdoinkin poistuu vessasta. TAPUTAPUTAPU, HYVIN TEHTY KAKKA!
[/quote]
Mistä sä tiiät että kävi kakalla? Et sinäkään ihan normaali ole.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:00"]
[/quote]
Mistä sä tiiät että kävi kakalla? Et sinäkään ihan normaali ole.
[/quote]
Kuuntelen oven suussa molskahdus-ääniä, myös haju paljastaa.
Kerran olen taputtanut ja kaikki muutkin taputti. Johtui ihan siitä, että laskeutuminen oli pelottava ja kaikki oli huojentuneita, kun päästiin turvallisesti maahan. Seuraavana päivänä sitten kyseisen lentoyhtiön kone tippui ja vielä samalta reitiltä. Että silleen.
Enemmän ihmettelen sitä, miten jotkut jaksaa kaikesta ärsyyntyä :D Mahtaa olla vaikee elämä.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:11"]Kerran olen taputtanut ja kaikki muutkin taputti. Johtui ihan siitä, että laskeutuminen oli pelottava ja kaikki oli huojentuneita, kun päästiin turvallisesti maahan. Seuraavana päivänä sitten kyseisen lentoyhtiön kone tippui ja vielä samalta reitiltä. Että silleen.
Enemmän ihmettelen sitä, miten jotkut jaksaa kaikesta ärsyyntyä :D Mahtaa olla vaikee elämä.
[/quote] joo, silloin oon yleensä kuullu taputuksii ku jännä laskeutuminen
Ei oo helppoo ei ihmisillä :D
Ei todellakaan ole suomalainen tai lomalentojen tapa, valitettavasti. Lennan paljon mutta harvoin Suomeen ja en ikina lomalle ja aina niita spedeja riittaa. Sinansa ihan symppista, ei mua haittaa...
Minä asun bussireitit päätepysäkkien lähellä. Taputan aina bussikuskin kurvatessa päätepysäkille.