Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset myöhässä monta viikkoa

Vierailija
12.12.2021 |

En ole raskaana testien mukaan. Monta viikkoa jo myöhässä, kipuja on jatkuvasti mutta vuotoa ei vaan tule.
Pelottaa, että tämä johtuu rokotteesta enkä enää ikinä saa menkkoja.
Milloin olisi aiheellista mennä lääkäriin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No NYT!! Mikä on, etteivät aikuiset ihmiset kykene nykyaikana itse enää edes päättämään, koska mennä lääkäriin?

Okei sori, tiedän että varmaan jännittää mennä. Mutta jos on monta viikkoa jatkunut tätä jo ja perus menkkakipujakin niin…. 😤

Vierailija
2/6 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut rokotteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei rokotteesta mutta jostain muusta. Mene lääkäriin.

Vierailija
4/6 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai rokotteesta … voi pölvästit sentään. 🤦 itse otin molemmat rokotteet raskaana ollessani, ja terveen lapsen synnytin. Eivät rokotteet vaikuta hedelmällisyyteen. Menet lääkäriin, jos haluat tai epäilet olevasi sairas. Se stressaaminen sairastuttaa myös! Itse maksan mielelläni siitä, että saa ainakin mielenrauhaa, jos epäilen että jotakin on vialla.

Vierailija
5/6 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella kaverilla käynyt niin, että kuukautiset ovat menneet sekaisin rokotteen takia. Tämä on itselläni suurin syy että emmin edelleen ensimmäisen rokotteen kanssa ja olen edelleen rokottamaton. Käy lääkärissä AP. Ja tee haittavaikutusilmoitus.

Vierailija
6/6 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon saanu molemmat rokotteet ja jatkuvasti on kovia vatsakipuja ja menkat ei oo tullu kesän jälkeen (1. Rokotus jälkeen ei siis kertaakaan). Julkisella ei tutkita kun ei yritetä aktiivisesti lasta.

Yksityiselle ei ole varaa mennä.