Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mul on niin paha mieli... (työkokeilusta)

Vierailija
20.03.2015 |

Oon nuori nainen ja työkokeilussa tällä hetkellä muistisairaidenosastolla vanhainkodissa keittiöapulaisena. Mun alkuperänen työnimike oli hoitoavustaja/kotiavustaja, mutta nyt pääsääntösesti työskentelen vain osaston keittiössä. Olen ollut nyt 3kk töissä ja tuntuu, että en ole vieläkään päässyt sinuiksi paikan, työtovereiden ja asukkaiden kanssa. Tuntuu, että musta kukaan ei pidä siellä työpaikalla, aidosti ja oikeasti, työtovereista siis, vaikka omasta mielestäni olen mukava nuori tyttö/nainen. Tuntuu että työtovereiden suhtautuminen on ollut muhun välillä painostava ja alistava, ei ole mukava tehdä töitä... En kelpaa siis omana itsenäni, työpanoksellani mikä on sellainen että hommat saan kyllä hoidettua ja jää jopa luppoaikaa, mutta tykkään tehdä töitä stressittä ja rauhassa. !

Muilla, jotka ovat pääsääntösesti lähihoitajia + yksi sairaanhoitaja, on jatkuvasti hirveä stressi ja hosuminen päällä. En ymmärrä miksi? Kai heilläkin on tarpeeksi työaikaa nähden työtehtäviin? ja jos sen ajan osaisi säännöstellä oikein, niin ei varmaan tarvitsisi stressillä ja kiireellä töitä tehdä..... Koska eihän kenenkään terveydelle ole hyväksi sellainen jatkuva stressi ja kiire.

Koen että olen saanut halveksuntaa ja huonoa kohtelua ihan sen takia, että minä olen täysin kouluttamaton ja kaikilla muilla on kuulemma niin hyvät koulutukset. Nämä ihmiset ei vain tiedä taustaani. He eivät tiedä, että olen ongelma perheestä, minulla on takana rankkaa koulukiusaamista ja sen takia kouluttautuminen on vähän jäänyt ja aion kouluttautua myöhemmin, mutta nyt teen mielummin töitä ja olen työkokeilussa, kuin olisin koulussa. Mutta ihmiset olettaa automaattisesti että mä olen laiska, elämänkoululainen ja sellasta rupusakkia... Koska olen parikymppisenä niin osaamaton, kouluttamaton ja kaikki tuollanen satuttaa..... NIIN PALJON, että mä monesti itken työpäivän jälkeen. ;(

En ymmärrä, miten ihmiset ovat tuollaisia.

Ja kun oon nyt 3kk ollut töissä, niin tämän 3kk aikana on päässy tapahtumaan jo sellasia asioita, et kaks meidän osaston vanhemmista naishoitajista on saanut potkut. Toinen oli ollut talossa vakituisena 9v ja toinen 14v ja näiden kaikkien vuosien jälkeen yhtäkkiä potkut!? Meillä haukutaan jatkuvasti esimiestä. Joka on alkanu munkin silmissä kyllä näyttää vittumaiselle, kylmälle ja kovalle ihmiselle. Joka on alussa ehkä mielinkielin myös muhun päin, mutta kohta mäkin saatan olla tulilinjalla. Tämä esimies on vaan antanut näille kahdelle hyvälle hoitajalle potkut siitä syystä, että ei henkilökohtasesti pidä heistä tai näin ainakin, molemmat potkut saaneista hoitajista tuntee ja kun olen tehnyt töitä kummankin hoitajan kanssa jo suht useasti, minusta he ovat olleet yksiä meidän osaston MUKAVIMMISTA ja ASIALLISIMMISTA hoitajista ! ja tiedän, että itse olen aika herkkä ja kiltti ihminen ja just heidän kanssaan olen tullut toimeen hyvin. Sitten meillä on töissä myös sellasia vittumaisia ja ilkeitä lehmiä, jotka ovat puolestaan taas erittäin hyvää pataa jostain syystä esimiehen kanssa . !

Mä tosiaan pelkään, kun esimies on potkinut nyt nämä kaks hoitajaa ulos. Niin minä olen ehkä seuraavaksi tulilinjalla ja kunnon ahdistelun ja kiusanteon kohteena.

Muutenkaan psyykeeni ei kestä tota paikkaa, Alzheimer tautiset ihmiset ovat ERITTÄIN raskasta porukkaa, sellaselle ihmiselle joka on itsekin taustojensa takia rikkonainen ja lievää mt-ongelmaa kun ei oo päässy kehittymään normaalissa ympäristössä kun on ollut niitä kotiongelmia ihan kiitettävästi ja kiusaamista vielä siihen päälle ...

Suorastaan olen alkanut vihata tätä tiskaajan työtä ja inhota meidän raskaita asukkaita. Miten ihminen voi olla noin päästään vialla, raskas ja sairas !?

Toisaalta mietin. Kuvittelenko mä vaan kaiken. Jos työpaikka onkin oikeasti ihan hyvä ja kaikki tämä paska on vain mun pääni sisällä, mutta sen tiedän että en ole kuvitellut useamman työtoverini pahaa oloa, mulle valittamista ..............

Oisko kuitenkaan ruoho vihreämpää aidan toisella puolen? Jos vaikka vaihtaisin työkokeilu paikkaa? Mikä olisi sellasta työkokeilu työtä mistä pääsisi viim. klo 16 pois, eikä työ alkaisi ennen klo 8, eikä olisi stressiä ja rauhatonta, saisin pitää tyylin aika omanlaisena ... Mm. Pitkät kynnet?

KIITOS! Avautuminen aina helpottaa.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:31"]Anteeks, mutta mitä helvettiä nro32??

Minä, nro27 en tuota kirjoittanut.

N17
[/quote]

Nojaa, en osaa tuota kuntoutusta enempää neuvoa. Joten ->

N17

Vierailija
42/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:31"]Anteeks, mutta mitä helvettiä nro32??

Minä, nro27 en tuota kirjoittanut.

N17
[/quote] Olenko väittänyt niin? N17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin lukisi jonkun yläasteikäisen kommentteja ekasta kesätyöpaikasta tai tet-harjoittelusta.....

Vierailija
44/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehdotelkaas nyt ennemmin niitä muita työkokeilu paikkoja, noiden kriteereiden mukaan mitä olen tähän keskusteluun laittanut, mitä teille tulee mieleen ja mikä voisi ehkä sopia minulle ... :)

Kriteerit olivat:

- Ma - pe työ.

- Työaika mielellään klo 8-16 välillä.

- Työ stressitöntä ja rauhallista.

- Työssä saa pitää ulkonäön mahdollisimman omanaan.

Vierailija
45/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:10"]

Jos olet tapellut pomon kanssa siitä tarvitseeko sinun käyttää kenkiä, olet 5 minuttia myöhässä töissä säännölllisesti ja et pukeudu asiallisesti, miten luulet muiden sinuun suhtautuvan? Yleensä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan...

[/quote]

Ja mikähän vittu tämä kommentti mahtaa olla!?

Kuinka niin en pukeudu esim. asiallisesti ...? Öööö, keittiöapulaisella saa kyllä töissä olla normi kuteet. Joten käytän niitä vaatteita, mitä minulla vaatekomerosta löytyy. :-) enkä rupea muiden ihmisten takia tyyliäni muuttamaan, koska jos yritän aina olla mieliksi toisille ihmisille, niin koskaan ei löydy elämään tasapainoa, kun aina on joku erimieltä !

Kiitos vain , mutta mä pukeudun ihan hyvin ja aika usein myöskin seksikkäästi . Mitenkäs ite? Ja mitäs sulle metsä huutaa?

[/quote]

Ymmärrätkö, että olet työpaikalla edustamassa työnantajaasi, et itseäsi. Työpaikkalla pidetään asiallisia, ei liian paljastavia vaatteita! Käyt työpaikalla 6 tuntia, sinulle jää 18 tuntia aikaa toteuttaa itseäsi. Vanhoilla ihmisillä on erilainen käsitys sopivista vaatteista, ja silloin kun olet töissä heidän kodissaan pukeudut asiallisesti. Piste.

Tuolla asenteella tulet kerjäämään vaikeuksia tulevissakin paikoissa. Kannattaisi oppia nyt.

[/quote]

Tuota, mikä paljastavasta vaatteesta tekee asiattoman? ja tänään mulla on esim. ollu ihan normaalit pitkät pillifarkut, pitkähihanen pellava paita ja tummat sukat... :D

[/quote]

Hyvä, olet ottanut opiksi sinulle annetuista neuvoista! Hienoa! Noin juuri pukeudutaan työpaikkaan :)

[/quote]

Öööö, mitä vittua nyt taas ... !?

Kyllä mä naisena, osaan pukeutua ilman muiden neuvoja.

Ja tässäkin pellavapaidassa on kuule iso o-kirjaimen muotoinen kaulaaukko ja pillifarkut on perseestä kireät, mitäs siihen tuumaat!? tiukkapipo!

Ja vanhukset tulkoon tälle aikakaudelle.

Ja mulla on monia erillaisia vaatteita, puen sitä mikä milloinkin tuntuu hyvältä. Mutta en tietenkään missään ihan juhla vaatteissa töihin lähde. Mutta saatan töihin kyllä laittaa myös jotain seksikästä päälle, koska alakerran osastolla työskentelee komea mieshoitaja. ;) nautin näyttää hyvältä ja ehkä myös pienestä flirttailusta.

[/quote]

Just, nyt riitti. Kivan viestin sinulle kirjoitin ja tässä on vastaus?

Joo, minäkin tykkään pukeutua seksikkäästi, mutta en töissä. Töissä ei tarvitse olla seksikäs.

Pidä tunkkis, et tosiaankaan ansaitse mitään hyvää.

Vierailija
46/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:tä mahtaa harmittaa kun oman lapsellisen käytöksensä takia saa vihaa niskaansa. D'awwwww.

Vierailija
47/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee johonkin verotoimistoon tai Kelaan töihin (tosin ei sinnekään oikein sexyvaatteet passaa). Kirjanpitäjänä omassa toimistossa pukeudut niinkuin haluat, tosin osa asiakkaista ei välttämättä luota johonkin pitkäkyntiseen läväripinkkitukkaan. Palkanlaskija ja muut vastaavat toimistohommat? Aika vähän löytyy sellaista, missä kaikki nuo sn ehdot täyttyy. Useimmissa töissä on aikatauluja, stressiä ja kiirettä, koska ei kenellekään makseta palkkaa kivasta löhöilystä ja ajan kuluttamisesta.

Vierailija
48/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä loukkaannu, vaan tee työsi, pääset eteenpäin. 

Vierailija
49/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:10"]

Jos olet tapellut pomon kanssa siitä tarvitseeko sinun käyttää kenkiä, olet 5 minuttia myöhässä töissä säännölllisesti ja et pukeudu asiallisesti, miten luulet muiden sinuun suhtautuvan? Yleensä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan...

[/quote]

Ja mikähän vittu tämä kommentti mahtaa olla!?

Kuinka niin en pukeudu esim. asiallisesti ...? Öööö, keittiöapulaisella saa kyllä töissä olla normi kuteet. Joten käytän niitä vaatteita, mitä minulla vaatekomerosta löytyy. :-) enkä rupea muiden ihmisten takia tyyliäni muuttamaan, koska jos yritän aina olla mieliksi toisille ihmisille, niin koskaan ei löydy elämään tasapainoa, kun aina on joku erimieltä !

Kiitos vain , mutta mä pukeudun ihan hyvin ja aika usein myöskin seksikkäästi . Mitenkäs ite? Ja mitäs sulle metsä huutaa?

[/quote]

Ymmärrätkö, että olet työpaikalla edustamassa työnantajaasi, et itseäsi. Työpaikkalla pidetään asiallisia, ei liian paljastavia vaatteita! Käyt työpaikalla 6 tuntia, sinulle jää 18 tuntia aikaa toteuttaa itseäsi. Vanhoilla ihmisillä on erilainen käsitys sopivista vaatteista, ja silloin kun olet töissä heidän kodissaan pukeudut asiallisesti. Piste.

Tuolla asenteella tulet kerjäämään vaikeuksia tulevissakin paikoissa. Kannattaisi oppia nyt.

[/quote]

Tuota, mikä paljastavasta vaatteesta tekee asiattoman? ja tänään mulla on esim. ollu ihan normaalit pitkät pillifarkut, pitkähihanen pellava paita ja tummat sukat... :D

[/quote]

Hyvä, olet ottanut opiksi sinulle annetuista neuvoista! Hienoa! Noin juuri pukeudutaan työpaikkaan :)

[/quote]

Öööö, mitä vittua nyt taas ... !?

Kyllä mä naisena, osaan pukeutua ilman muiden neuvoja.

Ja tässäkin pellavapaidassa on kuule iso o-kirjaimen muotoinen kaulaaukko ja pillifarkut on perseestä kireät, mitäs siihen tuumaat!? tiukkapipo!

Ja vanhukset tulkoon tälle aikakaudelle.

Ja mulla on monia erillaisia vaatteita, puen sitä mikä milloinkin tuntuu hyvältä. Mutta en tietenkään missään ihan juhla vaatteissa töihin lähde. Mutta saatan töihin kyllä laittaa myös jotain seksikästä päälle, koska alakerran osastolla työskentelee komea mieshoitaja. ;) nautin näyttää hyvältä ja ehkä myös pienestä flirttailusta.

[/quote]

Vanhuksien pitäisi mukautua siihen, että sinä haluat heruttaa töissä? Ei jumalauta...

Tässä sulle vinkki elämään: työnantaja maksaa sinulle ajastasi. Silloin kun olet työpaikalla, tottelet työnantajaa, pukeudut niin kuin työnantaja vaatii, olet ajoissa, teet työsi. Se EI ole sinun leikkikenttäsi, missä saat toteuttaa itseäsi. Sinä olet työnantajasi jatke.

Ja oikeasti seksikäs ihminen on seksikäs vaikka jätesäkissä. Tyrkyt esittelee tissejään.

Vierailija
50/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan ottaneet nokkiinsa kun sulle jää luppoaikaa. Ei itse hoitotyössä dementiapuolella jää. Hyvä jos ehdit syömään. Ja silloinkin syötät toisella kädellä vanhusta syöt itse toisella kädellä ja joku kolmas repii housunsa kinttuihin ja paskoo lattialle takanasi. Sijaisia ei saa. Sitä se on nykyajan vanhusten hoito.

Vierailija
51/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:29"]

Oon nuori nainen ja työkokeilussa tällä hetkellä muistisairaidenosastolla vanhainkodissa keittiöapulaisena. Mun alkuperänen työnimike oli hoitoavustaja/kotiavustaja, mutta nyt pääsääntösesti työskentelen vain osaston keittiössä. Olen ollut nyt 3kk töissä ja tuntuu, että en ole vieläkään päässyt sinuiksi paikan, työtovereiden ja asukkaiden kanssa. Tuntuu, että musta kukaan ei pidä siellä työpaikalla, aidosti ja oikeasti, työtovereista siis, vaikka omasta mielestäni olen mukava nuori tyttö/nainen. Tuntuu että työtovereiden suhtautuminen on ollut muhun välillä painostava ja alistava, ei ole mukava tehdä töitä... En kelpaa siis omana itsenäni, työpanoksellani mikä on sellainen että hommat saan kyllä hoidettua ja jää jopa luppoaikaa, mutta tykkään tehdä töitä stressittä ja rauhassa. !

Muilla, jotka ovat pääsääntösesti lähihoitajia + yksi sairaanhoitaja, on jatkuvasti hirveä stressi ja hosuminen päällä. En ymmärrä miksi? Kai heilläkin on tarpeeksi työaikaa nähden työtehtäviin? ja jos sen ajan osaisi säännöstellä oikein, niin ei varmaan tarvitsisi stressillä ja kiireellä töitä tehdä..... Koska eihän kenenkään terveydelle ole hyväksi sellainen jatkuva stressi ja kiire.

Koen että olen saanut halveksuntaa ja huonoa kohtelua ihan sen takia, että minä olen täysin kouluttamaton ja kaikilla muilla on kuulemma niin hyvät koulutukset. Nämä ihmiset ei vain tiedä taustaani. He eivät tiedä, että olen ongelma perheestä, minulla on takana rankkaa koulukiusaamista ja sen takia kouluttautuminen on vähän jäänyt ja aion kouluttautua myöhemmin, mutta nyt teen mielummin töitä ja olen työkokeilussa, kuin olisin koulussa. Mutta ihmiset olettaa automaattisesti että mä olen laiska, elämänkoululainen ja sellasta rupusakkia... Koska olen parikymppisenä niin osaamaton, kouluttamaton ja kaikki tuollanen satuttaa..... NIIN PALJON, että mä monesti itken työpäivän jälkeen. ;(

En ymmärrä, miten ihmiset ovat tuollaisia.

Ja kun oon nyt 3kk ollut töissä, niin tämän 3kk aikana on päässy tapahtumaan jo sellasia asioita, et kaks meidän osaston vanhemmista naishoitajista on saanut potkut. Toinen oli ollut talossa vakituisena 9v ja toinen 14v ja näiden kaikkien vuosien jälkeen yhtäkkiä potkut!? Meillä haukutaan jatkuvasti esimiestä. Joka on alkanu munkin silmissä kyllä näyttää vittumaiselle, kylmälle ja kovalle ihmiselle. Joka on alussa ehkä mielinkielin myös muhun päin, mutta kohta mäkin saatan olla tulilinjalla. Tämä esimies on vaan antanut näille kahdelle hyvälle hoitajalle potkut siitä syystä, että ei henkilökohtasesti pidä heistä tai näin ainakin, molemmat potkut saaneista hoitajista tuntee ja kun olen tehnyt töitä kummankin hoitajan kanssa jo suht useasti, minusta he ovat olleet yksiä meidän osaston MUKAVIMMISTA ja ASIALLISIMMISTA hoitajista ! ja tiedän, että itse olen aika herkkä ja kiltti ihminen ja just heidän kanssaan olen tullut toimeen hyvin. Sitten meillä on töissä myös sellasia vittumaisia ja ilkeitä lehmiä, jotka ovat puolestaan taas erittäin hyvää pataa jostain syystä esimiehen kanssa . !

Mä tosiaan pelkään, kun esimies on potkinut nyt nämä kaks hoitajaa ulos. Niin minä olen ehkä seuraavaksi tulilinjalla ja kunnon ahdistelun ja kiusanteon kohteena.

Muutenkaan psyykeeni ei kestä tota paikkaa, Alzheimer tautiset ihmiset ovat ERITTÄIN raskasta porukkaa, sellaselle ihmiselle joka on itsekin taustojensa takia rikkonainen ja lievää mt-ongelmaa kun ei oo päässy kehittymään normaalissa ympäristössä kun on ollut niitä kotiongelmia ihan kiitettävästi ja kiusaamista vielä siihen päälle ...

Suorastaan olen alkanut vihata tätä tiskaajan työtä ja inhota meidän raskaita asukkaita. Miten ihminen voi olla noin päästään vialla, raskas ja sairas !?

Toisaalta mietin. Kuvittelenko mä vaan kaiken. Jos työpaikka onkin oikeasti ihan hyvä ja kaikki tämä paska on vain mun pääni sisällä, mutta sen tiedän että en ole kuvitellut useamman työtoverini pahaa oloa, mulle valittamista ..............

Oisko kuitenkaan ruoho vihreämpää aidan toisella puolen? Jos vaikka vaihtaisin työkokeilu paikkaa? Mikä olisi sellasta työkokeilu työtä mistä pääsisi viim. klo 16 pois, eikä työ alkaisi ennen klo 8, eikä olisi stressiä ja rauhatonta, saisin pitää tyylin aika omanlaisena ... Mm. Pitkät kynnet?

KIITOS! Avautuminen aina helpottaa.

[/quote]

Anteeksi nyt, jos olet tosissasi, mutta kuulostaa vähän höpö höpöltä. Luulisin kenen tahansa käsittävän, että työkokeilussa ei ole sellaista stressiä ja vastuuta kuin virassa tai työsuhteessa olevalla hoitajalla. Toisekseen sulla on tossa nyt niin paljon ristiriitaisuuksia, ettei koko jutussa tunnu olevan päätä eikä häntää.

Vierailija
52/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna miettisin ihan sitä omaa käytöstä. Tuommoisella asenteella ei pitkälle pötkitä.

Vierailija
53/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti ap haihtuu heti, kun ei saakkaan päänsilityksiä tai kun mammat eivät sanokkaan, että on ok heruttaa vanhuksille ja haukkua sairaita ihmisiä :D

Vierailija
54/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on juuri siitä, että vakituisia potkitaan pois ja otetaan tilalle näitä ilmaistyöntekijöitä, joilla on tosi kova osaaminen ja motivaatio...

Vierailija
55/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä jos et enää pukeudu leopardituubitoppiin, mutta asenteessasi tuntuu olevan silti parantamisen varaa. Vaihda työkokeilupaikkaa, et selvästikään sovellu terveysalalle.

Vierailija
56/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda alaa. Noissa akkavaltaisissa paikoissa ei tuu muuta kuin paha mieli. Höyhenet pöllyää. Terv. sairaanhoitaja, jolle riitti aikoinaan.

Vierailija
57/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:35"]

Vaihda alaa. Noissa akkavaltaisissa paikoissa ei tuu muuta kuin paha mieli. Höyhenet pöllyää. Terv. sairaanhoitaja, jolle riitti aikoinaan.

[/quote]

Miten työkokeilija vaihtaa alaa :) Sehän vasta kokeilee eri aloja.

Vierailija
58/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne keittiöönkö ne alzheimerpotilaat tulee sua hakkaamaan?

Vierailija
59/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet se leopardituubitoppityttö, olen sinulle jo pitkän viestin kirjoittanut edelliseen ketjuun. Teen sen silti uudestaan, sillä et näköjään oppinut vielä.

Olet niiden asukkaiden KOTONA! Sisäistä se. Pukeudut heidän silmilleen soveliaalla tavalla. Alakerran sexyt mieshoitsut tuskin sinusta kiinnostuvat muutenkaan. Mieshoitsut kuitenkin ovat usein lempeitä ja empaattisia luonteeltaan, joten heitä tuskin kaltaisesi ilkeän oloinen pissaliisa kiinnostaa. Ja edelleen, seksikäs näyttää seksikkäältä vaikka jätesäkissä.

Vanhukset ovat edelleen eläneet eläneet eri aikakaudella. Heille legginssit yms tuntuvat samalta, kuin sinulle se että joku hääräisi kotonasi alasti.

Tuo totaalinen empatiakyvyttömyytesi saa minut toivomaan, että työnantaja pyytää sinua pian lähtemään. Muistisairaus on todella surullinen ja vaikea sairaus. Ne ihmiset menettävät siellä kaikkensa, muistonsa, ennen kuin kuolevat pois. Kukaan ei siitä sairaudesta nauti. He ovat peloissaan ja hämmentyneitä ja se usein purkautuu mitä ihmeellisimmillä tavoilla. He eivät voi sille mitään! He eivät ansaitse viimeisinä vuosinaan kotiinsa ihmisiä, jotka ajattelevat noin sairaasti kuin sinä. Häpeä!

T: 19-vuotias sairaanhoitajaopiskelija

Vierailija
60/67 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas perinteisesti lähtee ketjusta kun hänet tunnistetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi