Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti,joka ei jätä rauhaan

Vierailija
20.03.2015 |

Äitini ja lapseni isoäiti, joka haukkuu, kiristää, uhkailee, manipuloi ja mitätöi minua haluaa väkisin olla yhteydessä minuun ja perheeseeni. Olen pyytänyt häntä jättämään meidät rauhaan. Nyt sain häneltä pari kirjettä ilman postileimoja, joten todennäköisesti juuri hän on käynyt laittamassa ne postilaatikkoomme (ei ole kummassakaan kirjeessä postileimoja). Tämä henkilö asuu toisella paikkakunnalla ja me maalla. Minusta hieman karmivaa. Ainakin tuli epämiellyttävä olo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaa poliisilla

Vierailija
2/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän välit on tuommoiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi lähteä tässä vaiheessa poliisilinjalle...eri asia jos tulisi meidän pihalle/tontille kytikseen.

ap

Vierailija
4/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:51"]En haluaisi lähteä tässä vaiheessa poliisilinjalle...eri asia jos tulisi meidän pihalle/tontille kytikseen.

ap
[/quote]

No miten hän haluaa väkisin olla yhteydessä? Älä vastaa viesteihin, soittoihin, kerro ettet halua olla tekemisissä

Vierailija
5/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:51"]

Miksi teidän välit on tuommoiset?

[/quote]

Hyvä kysymys. Miksi äitini on pienestä pitäen haukkunut,syyttänyt, mitätöinyt jne minun kanssani. Ollut kateellinen ja luullut outoja juttuja minusta. Miksi hän myöhemmin lähti kiristämään, syyttelemään, uhkailemaan ja mitätöimään lisää, niin en valitettavasti tiedä. Aina hän on ollut sellaisen.

Kehuskelee kyllä, että ilman häntä en olisi mitään ja hän on minut kouluttanut. Minä itseni kyllä koulutin, mutta valmistujaisiinkaan hän ei viitsinyt aikanaan tulla. Minua haukkuu hirviöksi jos vaadin parempaa käytöstä tai raja tuollaiselle kohtelulle on tullut vastaan. Minun kun tyttärenä tulisi ottaa kaikki vastaan. Kaikki paha johtuu minusta tai muista ihmisistä. Minä ole aiheuttanut ilmeisesti kaikki hänen sairautensakin jne.

Minä ja mieheni emme siedä tai kestä tuollailsta ja suojelemme perhettämme tuollaiselta käytökseltä. Siksi emme halua olla tekemissä ja toivoisimme hänen jättävän meidät rauhaan.

Vierailija
6/6 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:51"]En haluaisi lähteä tässä vaiheessa poliisilinjalle...eri asia jos tulisi meidän pihalle/tontille kytikseen. ap [/quote] No miten hän haluaa väkisin olla yhteydessä? Älä vastaa viesteihin, soittoihin, kerro ettet halua olla tekemisissä

[/quote]

Olen kertonut, että en halua olla tekemisissä. Silti soittelee, laittaa kirjeitä ja viestejä. Yleensä en vastaa puheluihin, mutta välillä tulee vahingossa vastattua (en muista tarkistaa soittajaa). Nyt sitten tulee näitä kirjeitä ilman postileimoja. Lisäksi yrittää järjestää tapaamisia toisten henkilöiden kautta siis suunnitelevat tapaamista, missä joko minä tai vain hänen lapsen lapsi olisi toisten sukulaisten seurassa. Hänellä on varmasti kova ikävä lapsenlastaan, jonka elämässä hän ei ole kuitenkaan ikinä ollut mukana (nähnyt vain pari kertaa ihan vauvana)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi