Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liitto kehottaa pikimmiten "huolehtimaan rokotesuojan kuntoon" - tai muuten...

Vierailija
12.12.2021 |

https://www.jhl.fi/2021/12/10/puutteellinen-koronasuoja-voi-pian-johtaa…

Tämmöistä liiton sivuilla. "Puutteellinen koronasuoja voi pian johtaa palkanmaksun keskeytykseen ja työttömyyskorvauksen menettämiseen."

"JHL kehottaa kaikkia puutteellisen koronarokotussuojan omaavia jäseniään huolehtimaan rokotussuojansa kuntoon pikimmiten"

Väliaikainen
vapaaehtoinen
ei-syrjivä
1. piikki riittää
:D

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laki ei todellakaan ole sama kaikille. Jos ne kirjaa pakkorokotukset kaikille jotain hemmetin flunssapöpöä vastaan, niin ihmettelen. Paitsi että se taisi jo finlexiin vahvistua, laki kokeellisesta lääketutkimuksesta meni läpi tämän kaiken hässäkän alla.

Mä en ilmaiseksi mihinkään lääkekokeeseen osallistu. Se on miljoona mun tilille. Ja jos kuolen, miljoona mun jälkeläisten tilille. Vieläkö haluatte piikittää?

Vierailija
42/53 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen liittojen kantaa, eikö niiden kuulusi pitää jäsenten puolta eikä potilaiden? Eihän liitto voi suostua että vapaaehtoinen piikki vie työn ja palkan????

Älä viitsi lässytellä.  Kunnolliset työntekijät haluavat että rokottamattomat luuserit nyt vihdoin ottavat sen piikin ja tekevät itsestään työkuntoisia ja -kelpoisia.

Ne muut työntekijät ovat ihan normaaleita suomalaisia, ja suomalaisista suurin osa haluaa terveydenhoitoon pakollisen rokotuksen.

Te rokotevastaiset olette olemattoman pieni vähemmistö.

Korreloi oikein hyvin älykkyyden kanssa. Suurin osa ihmisistä on tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ilmiö. En tiedä onko kukaan muu huomannut. Tuttuja lääkäreitä on juuri nyt irtisanoutunut isoista terveysfirmoista ja perustavat yksityispraktiikkoja. Syytä en tiedä, mutta veikkaan pakollista koronapassia syyksi.

Vierailija
44/53 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

!?? kirjoitti:

Euroopassa on rokotettu eniten ja eniten on koronaa. Johtopäätöksiä kiitos.

No johtopäätös on tietysti se, että uutta kierrosta tulille, koska Pfizeriltä kerrotaan 3. annoksen toimivan! Kaikki mukaan talkoisiin!

Rokote on täysin turvallinen ja tehokas. Salaamme tiedot kuitenkin 50 vuotta ja vaadimme vastuuvapauden rokotehaitoista.

Yt. Pfizer.

ps. ottakaa rokote!

Se salausaika taitaa olla nyt jo 55 vuotta, jos ymmärsin oikein lukemani.

Vierailija
45/53 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko hoitsut persuja kaikki?

Huolestuttavaa...

Vierailija
46/53 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laki ei todellakaan ole sama kaikille. Jos ne kirjaa pakkorokotukset kaikille jotain hemmetin flunssapöpöä vastaan, niin ihmettelen. Paitsi että se taisi jo finlexiin vahvistua, laki kokeellisesta lääketutkimuksesta meni läpi tämän kaiken hässäkän alla.

Mä en ilmaiseksi mihinkään lääkekokeeseen osallistu. Se on miljoona mun tilille. Ja jos kuolen, miljoona mun jälkeläisten tilille. Vieläkö haluatte piikittää?

Sovitaanko että sä maksat itse sit hoitosi kun keuhkos luhistuu?

Toinen vaihtoehto: DNR

Vierailija
47/53 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen piikille kunhan saan allekirjoitetun lausunnon siitä, että minulle suoritetaan kunnollinen korvaus mahdollisesta rokotehaitasta ja tarkoitan kunnollisen en nimellistä ja rokottaja vastaa lisäksi perheeni elatuksesta seuraavat 30 vuotta, jotka muuten toden näköisesti olisin työelämässä.

Vierailija
48/53 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen piikille kunhan saan allekirjoitetun lausunnon siitä, että minulle suoritetaan kunnollinen korvaus mahdollisesta rokotehaitasta ja tarkoitan kunnollisen en nimellistä ja rokottaja vastaa lisäksi perheeni elatuksesta seuraavat 30 vuotta, jotka muuten toden näköisesti olisin työelämässä.

Täytä sinäkin sellainen "ei saa elvyttää" lappu ja muista kieltää myös muu hoito.

Vierailija
49/53 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä vaiheessa ala olla helpompi sairastaa korona kuin alkaa ottamaan tätä epämääräistä "vapaaehtoista" piikkiä parin kuukauden välein?

Ei välttämättä, jos siitä jää jokin loppuelämän vaiva.

Vierailija
50/53 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen liittojen kantaa, eikö niiden kuulusi pitää jäsenten puolta eikä potilaiden? Eihän liitto voi suostua että vapaaehtoinen piikki vie työn ja palkan????

jos se kirjataan lakiin, ei liitollakaan ole mitään sanavaltaa ja lakiinhan ovat kirjaamassa juuri tuota oikeutta työnantajalle jättää palkka maksamatta. Tästä(kin) on puhuttu julkisuudessa jo pitkään ja jos ihmiset seuraisivat muuta kiun huuhaamediaa, olisivat olleet ajoissa tässä liikkeellä, mutta tärkeämpää toki oli kinastella vauvafoorumilla siitä miten väärin on vaatia rokotteita.

Vierailija
51/53 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaset 80 000 on ilman rokotetta. Siinähän pistävät nämä pois työpaikoilta. Naurattaa ihan sikana pelkkä ajatuskin! Ei meinaa tuu ikinä toteutumaan.

Vierailija
52/53 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaivaset 80 000 on ilman rokotetta. Siinähän pistävät nämä pois työpaikoilta. Naurattaa ihan sikana pelkkä ajatuskin! Ei meinaa tuu ikinä toteutumaan.

ei heitä olla laittamassa pois työpaikoilta, vaan lakkauttamassa palkanmaksu.

Vierailija
53/53 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein, erinomainen uutinen. Siitäs saatte, rokotekriittiset pellet Keski-Pohjanmaan pikkupitäjissänne. Lukekaa vaan sitä Magneettimediaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi