Onko sinusta ihmiselämä lyhyt?
Yksin kun pääosin hölmöttää, vailla kunnon energioita, tuntuu ettei tämä kovin lyhyt ole.
Kommentit (13)
On. Mitä vanhemmaksi tulet, sen nopeammin tuntuu aika menevän.
On aikoja jolloin elämä tuntuu liian lyhyeltä. Moni asia odottaa vielä tekemistään.
Vaan joskus on niitä aikoja että ihmettelee, eikö tämä mun elämä voisi olla jo tässä.
Pitkäveteistä p*skaa tämä elämä. Olen vasta 25v, mutta tuntuu kuin olisin ollut elossa jo ikuisuuden. Eiköhän tämä vähitellen ala riittäämään...
Ei ole, välillä tuntuu liian pitkältä. Olen kyllä vielä aika nuori, niin en tiedä muuttuuko mielipide vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Pitkäveteistä p*skaa tämä elämä. Olen vasta 25v, mutta tuntuu kuin olisin ollut elossa jo ikuisuuden. Eiköhän tämä vähitellen ala riittäämään...
Vielä kun muutaman vuoden sinnittelet niin aika alkaa lentää. Ennen kuin huomaatkaan olet eläkeiässä ja ihmettelet mihin se aika meni.
Nykyään tuntuu liian pitkältä, eiköhän tämä jo riittäisi.
Riippuu siitä minkälaienen elämä.
Itselläni ei ole ystäviä, ei mitään elämää muutenkaan. Samaa vaan päivästä toiseen. Onneksi se päivä tulee, kun pääsee pois.
Jotkut elää, toiset on vaan olemassa.
On tosi lyhyt kun ajattelee että maapallo en 4.5mrd vuotta vanha. Tosin jos asuisimme merkuriuksella eläisimme keskimäärin 340v. Uranuksella eläisimme keskimäärin puoli vuotta. Eli suhteellista on, mutta harmittaahan se että esim. hai nimeltä holkeri elää helposti 400-500 vuotta.
On. Olen nyt nelikymppinen ja vuodet menevät nopeasti. Ikävuosien 10-20 välinen aika tuntui kestävän hirveän kauan, kun taas viimeiset kymmenen vuotta ovat olleet vain hetki. Sanon esim. viiden vuoden takaisista asioista, että ne tapahtuivat "vähän aikaa sitten".
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
On. Olen nyt nelikymppinen ja vuodet menevät nopeasti. Ikävuosien 10-20 välinen aika tuntui kestävän hirveän kauan, kun taas viimeiset kymmenen vuotta ovat olleet vain hetki. Sanon esim. viiden vuoden takaisista asioista, että ne tapahtuivat "vähän aikaa sitten".
Johtunee siitä että 10 vuotiaasta 20 vuotiaaksi vuosia on tullut 100% lisää, kun taas 40->50 välillä vain 25%
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä minkälaienen elämä.
Itselläni ei ole ystäviä, ei mitään elämää muutenkaan. Samaa vaan päivästä toiseen. Onneksi se päivä tulee, kun pääsee pois.
Paljon riippuu kyllä itsestä.Ei ole pakko tehdä samoja asioita joka päivä.Vapaa-aikanaan voi tehdä uusia,erilaisia asioita.
On