Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies luulee, että olen hyvä seksissä

Vierailija
20.03.2015 |

Tapasin noin kuukausi sitten miehen, jonka kanssa on ollut mukavaa ja ollaan nähty suht usein. (Tämä on ensimmäinen mies/säätö/suhde ikinä!) Ruvettiin tässä yks ilta puhumaan kaikiesta seksiin liittyvästä ja meis kertoi minulle avoimesti, että hänellä on kumppaneita ollut kolme. Sitten hän kysyi minun omasta taustastani, ja valehtelin hänelle törkeästi kumppanieni määrän, ja sanoin, että minulla on ollut 11 panoa. (Totuus on, etten ole edes suudellut ketään.)  Mahtaa olla pojalle pettymys, jos vällyjen väliin päädytään. (Miksi mun piti edes valehdella???)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä naiiveja ihmisiä. Ei se määrä kenestäkään hyvää tee, joten ei se haittaa. Minäkin valehtelin miehelleni, että on kokemusta, vaikka oikeasti olin neitsyt. En usko, että hän hoksasi totuutta, vaikka seksi varmaan ainakin aluksi oli hänestä huonoa.

Vierailija
22/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:42"]Eiköhän mies ole ihastunut sinuun, eikä taitoihin, joita ei tunne ja joita olet liioitellut. Nyt voit toki hyödyntää paineesi opetellaksesi miten miestä käsitellään. Enpä usko, että suhteenne tilanne muuttuu seksitaidoillasi, jos ette ole sillä aloittaneet.
[/quote]
Minua miehenä inhottaisi, jos nuori nainen olisi pannut noin monen miehen kanssa. Luultavasti häviäisin tuon naisen elämästä eli suosittelen totuuden kertomista. Enkä halua kuunnella mitään lassukka haukkuja. Seksikumppanien määrä on aivan hyväksyttävä puolison valintaperuste molemmille sukupuolille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheella on yleensä lyhyet jäljet

Vierailija
24/24 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta olet 'vahingossa' valehdellut miehelle? Vaikka valehtelusi asiasta olikin noin typerä, niin asian mahdollisen paljastumisen jälkeen miettisin kaikkea sanomaasi uudelleen. Mistä sinusta tietää millon pistelet omiasi ja milloin puhut totta? Ymmärrätkö edes totuuden ja valheen eroa? Sinuna pistäisin suhteen poikki ja aloittaisin aikanaan uuden suhteen ihan puhtaalta pöydältä. Niin makaa kuin petaa ja tässä asiassa sinä mokasit.

Jos nyt suhdetta jatkat ja et kerro totuutta, niin meinasitko pysyä linjassa sanomasi kanssa vielä vuoden päästä? Jossakin vaiheessa jollakin tapaa tämäkin asia kuitenkin eteen taas tulee, siitä voit olla varma.