Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten mielipiteitä kaivataan; huoneiston kalustus

Vierailija
12.12.2021 |

Eli mitä mieltä tai mielipiteitä naisissa herättää jos miehen asunnossa ei ole juurikaan tietokonepöytää, muutamaa säilytyslokerikkoa ja mattoja enempää kalustusta?

Itse harkitsen parhaillaan hankkiutuvani eroon vuokrahuoneistossani olevista "ylimääräisistä" kalusteista kuten sohvasta ja ruokapöydästä joka on lähinnä sisustuselementtinä sen jäädessä lähes käyttämättömäksi.

Itse olen mieltynyt minimalistiseen sisustukseen, eikä minulla nykyiselläkään asunnossa ainakaan kovin paljoa ole ylimääräistä kalustusta tai tavaroita, mutta haluaisin ehkä viedä tämän vielä pidemmälle hankkiutumalla eroon muutamasta isommasta huonekalusta. Minkälaisia tunteita heräisi pintaan jos tulisit miehen asuntoon jossa ei ole kalusteita käytännössä lainkaan pakollista sänkyä ja säilytyskaapistoja enempää?

Vaihtoehtoisesti olisiko yleispäteviä sisustusvinkkejä miten saada koti tuntumaan avarammalta?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko vetää vielä muovit seiniin sarjamurhaajatyyliin?

Vierailija
2/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kaikuu, naapurit kuulee helpommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti ei anna mitään kovin mairittelevaa ensivaikutelmaa jos asuinhuoneisto on lähes kalustamaton? :D

Vierailija
4/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät deitin istumaan lattialle ja syömään ruokansa siellä? Turha haaveilla tapaamisista sen jälkeen.

Vierailija
5/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pieni pöytä ois hyvä ja pari tuolia, niin voi juoda kahvia siinä. Sohvaa ei tarvitse.

Vierailija
6/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee saletisti nastaa kirjoitti:

Kalusta se dildoilla

Vaikkakin käytännönläheistä riippuen ihmisestä, ei niinkään minimalistista tyylisuuntaa edustava ratkaisu.

Vierailija
7/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen asunnon pitäisi herättää minussa minkäänlaisia tunteita? En kai minä ole sinne muuttamassa.

Vierailija
8/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen asunnon pitäisi herättää minussa minkäänlaisia tunteita? En kai minä ole sinne muuttamassa.

Kai asunto kuitenkin aina jotain kertoo ihmisestä joka siellä asuu?

Lähinnä kai kiinnostaa, minkälaisen ensivaikutelman sellainen kliininen ja minimalistinen asunto antaa miehestä jos tuo esim deitin kotiin.

Vierailija
9/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suotta sänky? Patja pysyy hyvin lattiallakin.

Vierailija
10/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee jopa minun makuuni vähän liian pitkälle.

Vierailija
11/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai asunto kuitenkin aina jotain kertoo ihmisestä joka siellä asuu?

Lähinnä kai kiinnostaa, minkälaisen ensivaikutelman sellainen kliininen ja minimalistinen asunto antaa miehestä jos tuo esim deitin kotiin.

Miellyttää varmasti kliinisiä ja minimalistisia naisia, jotka ei käytä huonekaluja. Muut varmaan pitävät outona ja epäilyttävänä, jos asut tyhjässä asunnossa.

Vierailija
12/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyllekö heti naisen veisit, jos ei muuta istumapaikkaa. Minusta olisi epämukavaa.

Vierailija
13/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D vrmaan ei olisi kauhean kotoisa fiilis.. kyllä se sohva on ihan kiva jos vietetään leffailtoja yms

Vierailija
14/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: mitä meinasit deitin kanssa luonasi tehdä? Pelkkiä sänkyhommia? Ei tietokoneeltakaan ole hyvä mitään katsoa kun toisen pitää seistä.

Vierailija
15/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patjat voi pitää lattiallakin, mutta itse kyllä miettisin kuinkahan usein heppu mahtaa imuroida. Lattialla oleva patja petivaatteineen on se ensimmäinen kohde, jonka ympärillä pölykoirat alkavat viihtyä. Itse suosin ehdottomasti sänkyä juuri siitä syystä, että ei ole siellä pölyn keskellä nukkumassa.

Vierailija
16/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on nähty. Asunnon alkovissa oli pari patjaa lattialla. Ei houkuttanut kokeilemaan.

Vierailija
17/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin minimalisti, eli vain tarpeellisia huonekaluja, mutta mutta olen esteetikko ja arvostan laatua.

Ei haittaa jos asunnossa ei ole paljoa huonekaluja, sillä ilmaiset että et ehkä ole materialisti vaan immateriaaliset asiat kiinnostavat ja tuovat tyydytystä.

Kotisi kuitenkin ilmaisee itseäsi, eli jos asunnossa ei ole kuin sänky ja työpiste, se kertoo ettei sinulla käy vieraita, että olet ehkä yksinäinen ja ettei sinulla ole muuta kuin ehkä virtuaalinen elämä online?

Joten jos olet kuitenkin sosiaalinen niin jokin mukava ja laadukas istuinalue, eikä kuten toinen jo sanoi, ei tarvitse olla sohvaa, mutta jos on deitti niin onhan se kiva olla sohvalla sitten vierekkäin ja halata, kuten ruotsalaisten firmassa niin sohvia on myös kompakteja, eivät vie tilaa.

Ja jos olet esteetikko niin jotain laadukasta, vaikka aitoa taidetta, tms. ei tarvitse olla kallista kunhan on jokin sielukas ulottuvuus olemassa, varsinkin jos olet kiinnostunut muista kuin pään sisällä elävistä naisista.

Tärkeintä, siis kaikken tärkeintä on siisteys. Siis puhtaus. Niin että vessaan mennessä on se minimalisi läsnä ja tarhaton puhtaus ja raikas vastapesty tuoksu ihan kuin sinussakin.

Vierailija
18/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ilman kuin turhilla huonekaluilla, jos niitä ei käytä. Itseäsi varten kai kuitenkin sisustat? Vieraita voi miettiä sen verran, että mihin vieras voi istua, ja sen istumapaikan ei välttämättä tarvitse olla sohva tai tuoli.

Monet huonekalut hankitaan vain, koska sellaisia kuuluu olla. Mutta jos itse ei niitä tarvitse, heitä pois vain. Minimaalinen kalustus ja jokin iso huonekasvi ikkunan vieressä olisi kyllä mielenkiintoinen yhdistelmä.

Vierailija
19/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjästä asunnosta jossa on vain sänky tulee mieleen joku prostituoitu, joka ei koskaan laita ruokaa tai vietä aikaa epäkodikkaassa pikku kämpässään. Ei ne huonekalut niin kalliita tänä päivänä ole (netistä voi löytää pilkkahinnalla ja jopa ilmaiseksi kaiken näköistä) ja helpottavat normaalia elämää kummasti.

Vierailija
20/68 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitä sarjamurhaajafibat tulee, ei voi mitään. Sellainen olo että miehellä ei ole mitään (sosiaalistakaan) elämää, hän vain roikkuu netissä ja odottaa että pääsee liimaantumaan johonkin pahaa-aavistamttomaan naiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi