Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako matkalaukun lukita vai ei?

Vierailija
19.03.2015 |

Apua! En ole matkustanut vuosiin, ja läheiseni väittää, ettei saa laittaa lukkoa turvatarkastusten takia. Tämä laukku taas olisi pakko lukita, koska vetoketju aukeaa herkästi. Mitä teen?

Ruumaan menevä laukku kyseessä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilta työkaverilta oli pöllitty lentokentän laukkutarkastuksessa matkalaukkuun pakatut tuliaissuklaat. Kerran myös turvatarkastuksessa tarkastaja varasti ystäväni kellon. Onneksi huomattiin ennen lentoa ja mentiin vaatimaan takaisin rikosilmoituksella uhkaamalla. Kello löytyi tiskin alta, kas kummaa... Mitään kovin arvokasta ei kannata ruumaan menevään laukkuun pakata ja turvatarkastuksessa pitää pitää huoli arvotavaroistaan. Designtuotteet aina käsimatkatavaroihin.

Vierailija
22/26 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä jo olikin, OSTA TSA RIIPPULUKKO, jos sellaisen saat laukkuusi kiinnitettyä, eli vetoketjullinen josta sen voi läpi pujottaa, tai osta sellainen matkis jossa on tuo tsa lukko. Sen tunnistaa pienestä punaisesta kohokuviosta. Jos on tällainen lukko, laukkua ei tarvitse avata väkivalloin.

t paljon matkustava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 15 vuotta sitten kun minun lukittuun laukkuun haluttiin katsoa, minua kuulutettiin kentällä ja vietiin avaamaan itse se laukku. Tämä tapahtui Helsinki-Vantaalla.

Vierailija
24/26 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:44"]

Joskus 15 vuotta sitten kun minun lukittuun laukkuun haluttiin katsoa, minua kuulutettiin kentällä ja vietiin avaamaan itse se laukku. Tämä tapahtui Helsinki-Vantaalla.

[/quote]

Tätä tehdään edelleen.

Vierailija
25/26 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:han meneiä ei saa lukita, muualle saa.

Vierailija
26/26 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:56"]

USA:han meneiä ei saa lukita, muualle saa.

[/quote] Maan sisaisilla lennoilla ainakin saa kunhan on TSA-lukko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän