Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25 ja elän "teinielämää"

Vierailija
19.03.2015 |

Opiskelut vielä ihan kesken, valmistun kolmen vuoden päästä. Asun kyllä avoliitossa, mutta minua ei vielä kiinnosta naimisiin meneminen saati lapset. Haluan vain juhlia, matkustaa, ostella kivoja vaatteita ja laukkuja.
Olenko outo? Mitä tämän ikäisenä pitäisi haluta tehdä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:22"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:40"]Mä olen nelikymppinen ja elän teinielämää. Eikä minua kiinnosta pätkääkään mitä muut siitä ajattelee :D  [/quote] Eikä tarviikaan, niin kauan kuin hoitaa muihin ihmisiin vaikuttavat asiat kunnolla ja kantaa siten vastuunsa. Esim. laittaa lapset juhlimisen edelle, jos sellaisia sattuu olemaan.

[/quote]

Ei ole lapsia eikä miestä, ei sovi sellaiset teinielämään :D Mun teinielämä tarkoittaa juuri sitä, etten ole vastuussa kenestäkään kuin itsestäni, voin käyttää kaikki rahani mitä tienaan hetken mielijohteesta mihin huvittaa, ryypätä kun huvittaa, ihan mitä vaan, koska ei ole ketään touhuistani kärsimässä.

[/quote]

Totta. Ei se ole mitään vapautta, että käy baarissa, kun huvittaa JA on järjestänyt lastenhoitajan JA on ostanut ruokaa kaappiin JA on tavoitettavissa tarvittaessa.

En minäkään kyllä tätä teinielämäksi kutsuisi vaan nimenomaan aikuisuudeksi. Ei minulla ollut teininä ollenkaan tällaisia mahdollisuuksia nauttia elämästä ja toteuttaa itseäni. -20

Vierailija
22/25 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 25, perheeseen kuuluu mies ja koira. Olen mennyt lukiosta suoraan töihin, säästänyt rahaa ja ostin viime vuonna oman asunnon. Ammatin opiskelin työn ohessa. En halua vielä naimisiin tai lapsia, nyt haluan käyttää rahat kotiin, ensimmäistä kertaa ostan kunnollisia huonekaluja, juuri sellaisia kuin haluan, maksoi mitä maksoi. Ei enää ikinä yhtään Ikean hyllyä :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
24/25 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerästi määritelty. Mä olin teininä kyllä vain kotona, jollen koulussa. En ollut vastuuton bilettäjä.

Vierailija
25/25 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Minä olen 24-v, en biletä, alkoholia juon todella harvoin. Opiskelen yliopistossa. Vapaa-ajalla katson dokumetteja, leivon, luen tietokirjoja tai elämänkertoja. Ja pyörin netissä. Viikonloput menee lukiessa ja leipoessa. Nautin tälläisestä elämästä.