Poika 21v (Appiukko)
Mitä ihmettä? Se edellinen kysymys-ketju on poistettu. Missään vaiheessa ei ollut yhtään mitään asiatonta. Minulta ei sitten näköjään saa kysellä mitään...
-Appiukko
Kommentit (79)
Eikun en mä tarkottanut pelkästään jotain kaveriporukkaa, vaan esim. omia sukulaisia. Että jaksaako niiden kanssa viettää koskaan aikaa, jos ovat kovin erilaisia. Mä jaksan outoja, mut oudot ei taida jaksaa normaaleja yhtä kauaa? Taviksista ei kai avaudu samallalailla kiinnostavia seikkoja?
:D Hieman naurahdin mielleyhtymälle tupakkatarrasta. En muista tollasta lainkaan, vaikka ollaan samanikäisiä. Mun mies kyllä kovasti koko ajan pohtii, josko joku firma maksaisi sille mainospaidan käytöstä. Kulkisi kadulla logoilla varustettuna. Ehkä ilahtuu, jos kerron, että on periaatteessa jo tietämättään ollut tupakanvastaisessa kampanjassa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:45"]
Mikä on lempiruokasi?
[/quote]
Joko savulohi tai uunilohi, sovitaan noille jaettu voitto.
-Appiukko
Jos katsot tv:tä, niin mitkä ovat lempiohjelmiasi?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:06"]
Jos katsot tv:tä, niin mitkä ovat lempiohjelmiasi?
[/quote]
Viikingit, kylmä rinki, rillit huurussa, arrow, hengenvaarallinen saalis. Tuossa oikeastaan kaikki mitä telkasta katson aktiivisesti.
-Appiukko
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:49"]
Hyvä, että poistettiin. Ei tämä ole mikään Ask eli kyselypalsta, vaan keskustelupalsta.
[/quote]
Kyseleehän täällä monet apua vaikka mihin ongelmiinsa. Ei se mielestäni ole väärin jos tekee ketjun jossa saa kysellä niin paljon kuin jaksaa. Ei se ilmeisesti muidenkaan mielestä väärin ole kun kerran kyselevät päivittäin näissä kaikissa kysely-ketjuissa tai sitten tekevät kysymykselleen oman ketjun.
Ilman kyselyä ei juuri synny kovin kummoista keskustelua.
-Appiukko
[/quote]
No mikäs sun ongelmasi on?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:45"]
Mikä on lempiruokasi?
[/quote]
Joko savulohi tai uunilohi, sovitaan noille jaettu voitto.
-Appiukko
[/quote]
Miten tääki sattuu olemaan sama :D. Sitten vielä perunamuusia tai uusia perunoita.
T. 2
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:45"] Mikä on lempiruokasi? [/quote] Joko savulohi tai uunilohi, sovitaan noille jaettu voitto. -Appiukko [/quote] Miten tääki sattuu olemaan sama :D. Sitten vielä perunamuusia tai uusia perunoita. T. 2
[/quote]
Olette asian ytimessä.
En taida enää uskaltautua nettiin kun alkaa löytyä jo liian samanlaisia tyyppejä. Huh huh! Se tästä vielä puuttuisi kun paikalle ilmestyisi naisia jotka tykkää lohesta ja ovat vähän outoja. Olihan täällä se superoutoauto, mutta hän taisi kadota jonnekin.
-Appiukko
Miten mokasit julkisella paikalla ap?
Kerron omani. Olin kahvilassa ja olin jo juonut oman mukini ja lähdössä ulos kun barista kiekaisi just ohikävellessäni että macchiato ja ojensi tiskille pienenpienen pahvitörpön. Katsoin häntä ja hän minua, ja otin mukin käteeni ja hörppäsin. Sitten siihen viereeni pörhälsi nainen ja me kaikki kolme tajuttiin että se nainen oli oikeasti tilannut sen kahvishotin itselleen. Vähänkö hävetti, sopertelin että oi kauhea luulin että se on kahvimaistiainen :) nämä kaksi katsoivat mua epäuskoisena ja toistelin vielä että luulin että se on maistiainen ja sanoin kahteen kertaan että maksan sen kyllä. No barista sanoi siihen että ei tarvi. Huh, aika naama punaisena häivyin paikalta, en mene vähään aikaan sinne :D mitähän mahtoivat oikeasti ajatella.. ja mitähän itse ajattelin, ei tainut se kahvi piristää tarpeeksi et ois aivot toimineet heh
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:16"]
Miten mokasit julkisella paikalla ap?
Kerron omani. Olin kahvilassa ja olin jo juonut oman mukini ja lähdössä ulos kun barista kiekaisi just ohikävellessäni että macchiato ja ojensi tiskille pienenpienen pahvitörpön. Katsoin häntä ja hän minua, ja otin mukin käteeni ja hörppäsin. Sitten siihen viereeni pörhälsi nainen ja me kaikki kolme tajuttiin että se nainen oli oikeasti tilannut sen kahvishotin itselleen. Vähänkö hävetti, sopertelin että oi kauhea luulin että se on kahvimaistiainen :) nämä kaksi katsoivat mua epäuskoisena ja toistelin vielä että luulin että se on maistiainen ja sanoin kahteen kertaan että maksan sen kyllä. No barista sanoi siihen että ei tarvi. Huh, aika naama punaisena häivyin paikalta, en mene vähään aikaan sinne :D mitähän mahtoivat oikeasti ajatella.. ja mitähän itse ajattelin, ei tainut se kahvi piristää tarpeeksi et ois aivot toimineet heh
[/quote]
En nyt ihan yhtä rajusti mokannut kuin sinä, mutta ihan kiitettävästi kuitenkin. En ihan heti ainakaan kerro mitä tein, koska minut saatettaisiin tunnistaa. Tein useamman kohtuullisen nolon mokan.
-Appiukko
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:45"] Mikä on lempiruokasi? [/quote] Joko savulohi tai uunilohi, sovitaan noille jaettu voitto. -Appiukko [/quote] Miten tääki sattuu olemaan sama :D. Sitten vielä perunamuusia tai uusia perunoita. T. 2
[/quote]
Olette asian ytimessä.
En taida enää uskaltautua nettiin kun alkaa löytyä jo liian samanlaisia tyyppejä. Huh huh! Se tästä vielä puuttuisi kun paikalle ilmestyisi naisia jotka tykkää lohesta ja ovat vähän outoja. Olihan täällä se superoutoauto, mutta hän taisi kadota jonnekin.
-Appiukko
[/quote]
Heh. Täällä yksi outo nainen (tai tyttö), joka rakastaa lohta!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:31"] [quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:45"] Mikä on lempiruokasi? [/quote] Joko savulohi tai uunilohi, sovitaan noille jaettu voitto. -Appiukko [/quote] Miten tääki sattuu olemaan sama :D. Sitten vielä perunamuusia tai uusia perunoita. T. 2 [/quote] Olette asian ytimessä. En taida enää uskaltautua nettiin kun alkaa löytyä jo liian samanlaisia tyyppejä. Huh huh! Se tästä vielä puuttuisi kun paikalle ilmestyisi naisia jotka tykkää lohesta ja ovat vähän outoja. Olihan täällä se superoutoauto, mutta hän taisi kadota jonnekin. -Appiukko [/quote] Heh. Täällä yksi outo nainen (tai tyttö), joka rakastaa lohta!
[/quote]
Nyt menee jo pelottavaksi. Suomi taitaa olla outojen ja lohesta pitävien ihmisten maa. Ehkä lohi aiheuttaakin sen outouden.
-Appiukko
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 00:44"]
Nyt menee jo pelottavaksi. Suomi taitaa olla outojen ja lohesta pitävien ihmisten maa. Ehkä lohi aiheuttaakin sen outouden.
-Appiukko
[/quote]
Lohi pistää aivot sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:26"]
Eikun en mä tarkottanut pelkästään jotain kaveriporukkaa, vaan esim. omia sukulaisia. Että jaksaako niiden kanssa viettää koskaan aikaa, jos ovat kovin erilaisia. Mä jaksan outoja, mut oudot ei taida jaksaa normaaleja yhtä kauaa? Taviksista ei kai avaudu samallalailla kiinnostavia seikkoja? :D Hieman naurahdin mielleyhtymälle tupakkatarrasta. En muista tollasta lainkaan, vaikka ollaan samanikäisiä. Mun mies kyllä kovasti koko ajan pohtii, josko joku firma maksaisi sille mainospaidan käytöstä. Kulkisi kadulla logoilla varustettuna. Ehkä ilahtuu, jos kerron, että on periaatteessa jo tietämättään ollut tupakanvastaisessa kampanjassa.
[/quote]
Ei minua haittaa normaalit ihmiset lainkaan, yleensä aina löytyy jokin yhteinen kiinnostuksen kohde jonka avulla sen erilaisuuden sitten unohtaa ainakin hetkeksi. Jotkut normaalit taas eivät halua tutustua outoihin, koska "ne on niin outoja".
-Appiukko
Okei. Mulla on enää yksi kysymys. Osaatko paistaa lettuja? Tässä kun on muutaman puoliraa'an mytyn pinonnut tohon lautaselle niin ei voi kuin ihmetellä, miten kukaan voi saada letun pysymään kokonaisena.
T. Oudon vaimo
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 19:14"]
Okei. Mulla on enää yksi kysymys. Osaatko paistaa lettuja? Tässä kun on muutaman puoliraa'an mytyn pinonnut tohon lautaselle niin ei voi kuin ihmetellä, miten kukaan voi saada letun pysymään kokonaisena. T. Oudon vaimo
[/quote]
Osaan jotenkin. En osaa käännellä niitä millään lastoilla niin etteivät hajoaisi joten opettelin heittämään niitä niin, että tulevat alas ehjänä. Vielä ei ole jäänyt yksikään lettu kiinni kattoon. VIELÄ.
-Appiukko
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:50"]
Niin kai, netissä on helpompi olla oma itsensä. Onko sit työläämpää liikkua normaalien ihmisten kanssa? Niin hetkonen.. mun mies kyllä näytti kilometrin päähän oudolta, käytti sellasta liian pientä Ferrari-lippistä ja koon 50 kenkiä. Oikea koko sillä on sentään vaan 47. Pukeudutteko te myös oudosti? Mietin et pilasinko nyt mieheltäni jotain olennaista, kun vein sen kaapista kaikki järkyt vaatteet. Eli siis kaikki vaatteet. Vein sille kyllä tilallekin jotain. Sori, jos kyselen samoja. En oo lukenut kaikkia viestejä edellisestäkään ketjusta, koska tuottaa ongelmia selata monta sivua. Ei tarvi vastailla samoihin, vaikka se vastailu kai kaiken pointti olikin. T. Oudon vaimo (pitäiskö tän nyt olla joku vaimooudon. En oo kauheen hyvä keksimään näitä.)
[/quote]
Olemattomien sosiaalisten taitojen vuoksi on aika työlästä päästä johonkin porukkaan.
En oikeastaan pukeudu kovin oudosti, kai... Hieman liian suuria vaatteita käytän, koska ahdistaa esitellä vatsamakkaroita. Kun kuvailit miestäsi niin minulle tuli mieleen se aikoinaan tupakkahyllyjen luona ollut tarra jossa oli punalippiksinen poika aivan järkyttävän isoissa kengissä, ilmeisesti se oli joku alaikäisten tupakointiin liittyvä varoitus/kielto. Muistan tuon siksi, koska pikkupojuna pää pyöri kassajonossa kuin tennisottelussa ja bongasi kaikkea kiinnostavaa.
-Appiukko