Poika 21v (Appiukko)
Mitä ihmettä? Se edellinen kysymys-ketju on poistettu. Missään vaiheessa ei ollut yhtään mitään asiatonta. Minulta ei sitten näköjään saa kysellä mitään...
-Appiukko
Kommentit (79)
no mä olen introvertti adhd, ja mun huumori on usein vähän assburger-tyyppistä... jotenkin oon kauan ollut kyllästynyt siihen miten tyttöjen välillä oikeasti on usein kaikkea draamaa ja kieroilua.. oon tosi kiinnostunut luonnosta, hyönteislajien tunnistamisen opettelu on musta salaa tosi hauskaa : DD tykkään myös urheilla ja käydä luontoretkillä.. ehkä ymmärtänette miksi teidän kaltaiset tyypit vetoaa muhun kavereina, ei edes mun nykyiset naispuoliset kaverit lähtis mun kanssa kalaan/ lintubongaa
superouto
Hyvä, että poistettiin. Ei tämä ole mikään Ask eli kyselypalsta, vaan keskustelupalsta.
ja lisäyksenä oon myös joskus ollut se stereotypinen ujo nörttityttö
superouto
Kai niitä luonnossa ja kalassa viihtyviä tyttöjäkin löytyis jostain. Mut ymmärrän yskän. Ootko mistä päin Suomea? Ei tarvii edes kaupunkia sanoa. Appiukko ei oo ainakaan PK-seudulta :D
T. 2
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:16"]
no mä olen introvertti adhd, ja mun huumori on usein vähän assburger-tyyppistä... jotenkin oon kauan ollut kyllästynyt siihen miten tyttöjen välillä oikeasti on usein kaikkea draamaa ja kieroilua.. oon tosi kiinnostunut luonnosta, hyönteislajien tunnistamisen opettelu on musta salaa tosi hauskaa : DD tykkään myös urheilla ja käydä luontoretkillä.. ehkä ymmärtänette miksi teidän kaltaiset tyypit vetoaa muhun kavereina, ei edes mun nykyiset naispuoliset kaverit lähtis mun kanssa kalaan/ lintubongaa
superouto
[/quote]
Aika samanlainen olet kuin minäkin tykkään kalastaa, tutkailla eläimiä, tiedän hieman ötököistä, enkä jaksa naisten touhuja. Olen tehnyt testin, että olenko ekstrovertti vai introvertti, mutta en ole kumpaakaan. Se pitää kyllä paikkaansa, koska viihdyn yksin sekä porukassa. Ongelmani on vain se tutustuminen, mutta viime talvena edistyin siinäkin asiassa kun uskaltauduin kysyä mukaan täysin tuntemattomien kiekkopeleihin. En ole kysynyt itse mukaan mihinkään sen jälkeen kun olin jotain 9v. Ihan yhtä kamalaa se kysyminen oli aina vaikka kyseessä olikin poikia. Voi vaan kuvitella millaiset paniikkipaskat on housussa jos kysyisin naista treffeille.
-Appiukko
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:49"]
Hyvä, että poistettiin. Ei tämä ole mikään Ask eli kyselypalsta, vaan keskustelupalsta.
[/quote]
Kyseleehän täällä monet apua vaikka mihin ongelmiinsa. Ei se mielestäni ole väärin jos tekee ketjun jossa saa kysellä niin paljon kuin jaksaa. Ei se ilmeisesti muidenkaan mielestä väärin ole kun kerran kyselevät päivittäin näissä kaikissa kysely-ketjuissa tai sitten tekevät kysymykselleen oman ketjun.
Ilman kyselyä ei juuri synny kovin kummoista keskustelua.
-Appiukko
Tänne vaan muutkin kyselemään meiltä oudoilta tyypeiltä jos on jotain kysyttävää. Minulta ainakin saa kysellä lähes mitä vaan vaikka vastailinkin jo aiempaan keskusteluun, mutta jos kiinnostaa niin saa kysyä uudestaankin. Maahanmuuttoon liittyviin kysymyksiin en vastaa.
-Appiukko
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:16"]
superouto
[/quote]
Aika samanlainen olet kuin minäkin tykkään kalastaa, tutkailla eläimiä, tiedän hieman ötököistä, enkä jaksa naisten touhuja. Olen tehnyt testin, että olenko ekstrovertti vai introvertti, mutta en ole kumpaakaan. Se pitää kyllä paikkaansa, koska viihdyn yksin sekä porukassa. Ongelmani on vain se tutustuminen, mutta viime talvena edistyin siinäkin asiassa kun uskaltauduin kysyä mukaan täysin tuntemattomien kiekkopeleihin. En ole kysynyt itse mukaan mihinkään sen jälkeen kun olin jotain 9v. Ihan yhtä kamalaa se kysyminen oli aina vaikka kyseessä olikin poikia. Voi vaan kuvitella millaiset paniikkipaskat on housussa jos kysyisin naista treffeille.
-Appiukko
[/quote]
Nyt on kiinnostuksen aiheet teillä ainakin kohdillaan. Mitä nyt oot puhunu täällä niin alat vaikuttamaan "normaalilta" ainakin mun mielestä :D
Asun etelässä : D mäkin ihan viihdyn porukassa ja ihmisten kanssa, mutta vastapainoksi haluan olla ihan yksin aika paljon .. arvatkaapa millaista naista on helpoin kysyä ulos? vastaus: sellaista jota kysytään usein. Toisin sanoen, kilttiä mutta kaunista. Tämä johtuu siitä että sellaiset naiset on ymmärtänyt että ei miesten ja naisten välisiä suhteita voi syntyä jos kukaan ei kysy mihinkään, ja että ei se oikeasti ole niin iso juttu. Voihan aina kysäistä, ja vielä jos uskaltaa kysyä selvinpäin niin on piristävä poikkeus. Ei tää tietenkään tarkoita että automaattisesti lähtee, mutta pointti oli se että sellaselle tytölle joka on itekkin tosi kokematon treffipyyntö voi olla sellanen asia mistä ihan häkeltyy ja tulee kerrottua eteenpäine että kuka kysyi ja minne : D
superouto
Kuinka usein vedät hanskaan päivässä?
En lainaa kommentteja omissa viesteissä enää ku tulee pitkiä noista viesteistä. Ainakin kännykällä hirvee pylväs. Ja unohtu nimi taas - 2
Mainittakoon vielä ettei toi hanskakyssäri ollu mun.
T. 2
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:38"]
Kuinka usein vedät hanskaan päivässä?
[/quote]
Yleensä kerta riittää, joskus kaksi. En edes vetele päivittäin vaan saattaa olla montakin päivää väliä. En ole mikään himovemppaaja.
-Appiukko
Sieltä tuli SE kansalaisaloite. Toivottavasti ei ketjua poisteta ton takia.
T. 2
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:16"] no mä olen introvertti adhd, ja mun huumori on usein vähän assburger-tyyppistä... jotenkin oon kauan ollut kyllästynyt siihen miten tyttöjen välillä oikeasti on usein kaikkea draamaa ja kieroilua.. oon tosi kiinnostunut luonnosta, hyönteislajien tunnistamisen opettelu on musta salaa tosi hauskaa : DD tykkään myös urheilla ja käydä luontoretkillä.. ehkä ymmärtänette miksi teidän kaltaiset tyypit vetoaa muhun kavereina, ei edes mun nykyiset naispuoliset kaverit lähtis mun kanssa kalaan/ lintubongaa
superouto [/quote] Aika samanlainen olet kuin minäkin tykkään kalastaa, tutkailla eläimiä, tiedän hieman ötököistä, enkä jaksa naisten touhuja. Olen tehnyt testin, että olenko ekstrovertti vai introvertti, mutta en ole kumpaakaan. Se pitää kyllä paikkaansa, koska viihdyn yksin sekä porukassa. Ongelmani on vain se tutustuminen, mutta viime talvena edistyin siinäkin asiassa kun uskaltauduin kysyä mukaan täysin tuntemattomien kiekkopeleihin. En ole kysynyt itse mukaan mihinkään sen jälkeen kun olin jotain 9v. Ihan yhtä kamalaa se kysyminen oli aina vaikka kyseessä olikin poikia. Voi vaan kuvitella millaiset paniikkipaskat on housussa jos kysyisin naista treffeille. -Appiukko [/quote] Nyt on kiinnostuksen aiheet teillä ainakin kohdillaan. Mitä nyt oot puhunu täällä niin alat vaikuttamaan "normaalilta" ainakin mun mielestä :D
[/quote]
Miten määritellään normaali? Olen jollain tasolla normaali, mutta toisaalta taas en lähelläkään. Huumorini on ainakin ajoittain sen verran outoa, että olen jopa saanut vihanaisia ja miehiä sen vuoksi. Outo syy alkaa vihaamaan, mutta näitä tapauksia on ollut muutamia.
-Appiukko
No tarkotin vaan, että vähän erilaiselta, "normaalimmalta" kuulostit kuin ensimmäisissä viesteissä. Kyllä mä uskon, ettet oo neurotyypillisesti "normaali". En osaa tosin antaa hyvää määritelmää kyseiselle sanalle.
T. 2
mä tykkään ihmisistä jotka käyttää kasuaalisti sanaa "neurotyypillinen"
supero
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:08"]Ehkä Suomessa outouden aiheuttaa juuri se juomattomuus, ehkä suomalaisten luonne on vain sellainen, että tarvitsee alkoholia ollakseen edes jokseenkin normaali. Ainakin tuntuu, että muut pitää outona jos ei juo, ja sitten alkavat kysellä syitä siihen miksi ei juo.
-Appiukko
[/quote]
Jep. Suomessa ollaan hiljaa kunnes saa keittoa ja sitten vedetäänkin kaksin käsin :D No vähän stereotypiaa, mutta on siinä totuuden siemenkin.
T. 2