Kehtaako juoksutrikoissa yliopistolle?
Olen jatko-opiskelija, 30something ikäinen. Onko ihan mautonta? Pari epävirallista palaveria olis ja sen jälkeen juoksemaan
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 21:28"]Nää juoksutrikoo ihmiset on niin noloja! Hei kattokaa, mä käyn lenkillä!!!!!
[/Quote
no voi hyvänen aika. :D ne on oikeesti mukavat.
Jos olisit nuorempi, niin ilman muuta. Noin vanhana ei kannata.
Tän on pakko olla provo. Ei kukaan täysjärkinen näyttäydy julkisilla paikoilla juoksutrikoissa, paitsi lenkillä. Anna mun kaikki kestää mitä juttuja täällä saa lukea :DDD
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:57"]
Olen jatko-opiskelija, 30something ikäinen. Onko ihan mautonta? Pari epävirallista palaveria olis ja sen jälkeen juoksemaan
[/quote]
Itse asiassa niissä makkarankuorissa juokseminenkin on mautonta.
En tieda Suomesta, mutta jokunen vuosi sitten se oli Ruotsissa ihan tajuton villitys, etta niita juoksutrikoita pidettiin kaikkialla, toissakin. Lieneekohan vielakin?
Kehtaako mitä? En näe verbiä missään.
Yläkoulun tyttöjen suurta muotia tällä hetkellä.
No mikset voisi... Ei tarvitse otta niin vakavasti. Jos nolottaa niin pistä lenkkarit jalkaan ja juoksutakki niskaan niin muutkin tietää, että oot urheilemaan lähdössä
No ei! Suomalaisten ongelma on tilannetajuttomuus myös pukeutumisen suhteen. Urheiluvaatteet,varsinkin ne trikoot kuuluu ihan jonnekin muualle kuin kouluun,töihin,kauppaan jne.
vaikka kuinka rakastatte itseänne ja tykkäätte esitellä treenauksen tulosta,on erittäin mautonta käyttää niitä muualla.
No kyllä vaan ! Ehdottomasti... Herkulta se näyttää
Minä näin tänään lääkärin töissä juoksutrikoissa, valkoinen takki heiluen!
T. Hämmästynyt sairaanhoitaja
Mun mielestä kaikki naiset saisivat pitää juoksutrikoita taikka muita vastaavia kiihottimia.
Miksi et vaihtaisi housuja ennen lenkille lähtöä? Tuskin sulla lenkkaritkaan on valmiina jalassa.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 20:35"]
Miksi et vaihtaisi housuja ennen lenkille lähtöä? Tuskin sulla lenkkaritkaan on valmiina jalassa.
[/quote]
tylsää.... Opiskelijapoitsuilta jää näkemättä
Meillä ainakin jengi hengaa trikoot jalassa yliopistolla, mutta pääasiassa liikunnan opiskelijat.