Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paketti minulle vaikken ole tilannut mitään??

Vierailija
04.03.2015 |

Normaalisti käyn katsomassa postilaatikon heti aamusta, mutta nyt en jaksanut. Mies kävi äskön heittämässä roskat ja kurkkasi laatikkoon ja kas, mulle oli tullut postista saapumisilmoitus! Siinä oli lähetystunnus ja katsoinkin postin sivuilta, että mistä sellainen on lähetetty ja milloin. En tunne ketään sieltä (pieni paikkakunta) ja paketin painoksikin on ilmoitettu melkein kilo! o______O

Onko muilla käynyt näin? Mitä paketista on paljastunut? Hnnnnnnnnnnhhhhhhhhhhggggg en malttais odottaa huomiseen asti :D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko ketään läheltä sitä paikkaa? Mulla on pari kertaa käynyt niin että olen ostanut huuto netistä jotain ja muutaman kuukauden päästä se on vasta saapunut. .. :D

Vierailija
2/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään sieltä! En ole myöskään huutonetistä tilannut mitään enkä mistään nettikaupasta.. Ebaystä tilasin muutamia juttuja, mutta ne nyt on pieniä ja tulee Kiinasta :D Voi miksi mun piti olla aamulla niin laiska!!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O 

Vierailija
4/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tietää huomenna mitä sieltä tuli!!

Vierailija
5/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:23"]

Mä haluan tietää huomenna mitä sieltä tuli!!

[/quote]

Siihen on liian pitkä aika! D: Mutta niin, eikö kellekään ole käynyt näin? Salaa toivon, että olisin voittanut jossain kilpailussa :D

-ap

Vierailija
6/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketä siinä oli lähettäjänä? Sen näkee nykyään.

Vierailija
7/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa kerran saapumisilmoitus. Lähettäjänä Tunturi. Olin voittanut kilpailussa. Lippiksen.

Vierailija
8/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tilannut lehden pari kk sitten ja nyt tulee tilaajalahja

Vierailija
9/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli aikoinaan tekstari Matkahuollosta, että paketti olisi noudettavissa. Soitin sinne, että en ole tilannut mitään ja sanoin, että ilmoitus on tainnut tulla väärään numeroon. Kun tuota matkaakin oli yli 400 km ko. toimipisteeseen...

Vierailija
10/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin sinun nimilläsi dildon jotta, voisi ottaa vähän rennomin jatkossa. Toivottavasti et pahastunut?

Hyviä ja rauhoittavia hetkiä sen parissa.

Vierailija
11/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:37"]

[/quote]

Mistä sen näkee? :O

-ap

Vierailija
12/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:37"]

[/quote]

Mistä sen näkee? :O

-ap
[/quote]jos ei noutolapussa lue niin katso postin sivuilta lähetystunnuksella kaikki tiedot

Vierailija
13/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:38"]

Olet tilannut lehden pari kk sitten ja nyt tulee tilaajalahja

[/quote]

En ole tilannut kertakaikkiaan yhtään mitään. Siksi olen niin levoton :D Saapumisilmoituksessa on nimeni, osoitteeni ja noutopaikkakin on tuossa muutaman sadan metrin päässä. Mies vitsaili, että Tuksu lähettänyt mulle kuolleita rottia ja voodoonuken (sanoin, että oli mauton vitsi) :(

Vierailija
14/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu huomenna kertoo mitä sieltä paljastui!

Vierailija
15/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu lähettänyt rottia

Vierailija
16/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka joku on lähettänyt sulle pernaruton? Se ei kyllä paina kovin paljon,mutta jos on laittanut vaikka kiviä mukaan hämäykseksi.

Vierailija
17/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne. Luulin, että eräs henkilö muisti juuri syntynyttä vauvaani. Pettymys oli suuri, kun postipakettia avatessa paljastui valitsemani Fiskarsin tuotesetti . Olin unohtanut keränneeni apteekin rasvoista leimat. Onneksi en ollut hehkuttanut miehelle...

Vierailija
18/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO NYT LÖYSIN LÄHETTÄJÄN! :D

Se oli heti tuossa ylhäällä mutta en vain kiinnittänyt huomiota.. Anoppi oli ostanut Orionilta sen verran paljon tuotteita, että sai lunastettua tuotteen :D Sain valita itse ja valitsin Iittalan Kastehelmi tuikkukipot :D Näin käy, kun on malttamaton, eikä tajua lukea kaikkia kohtia :P Nyt voin mennä levollisin mielin nukkumaan :)

Vierailija
19/19 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin deleteä perään, markkinointikikka. Ei kannata vaivata päätään ellei ole OIKEASTI tilannut jotakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan