Huonoin lahja jonka olet saanut?
Minä sain tädiltäni käytetyn kirjan. Se oli elämänkerta Marilyn Monroesta.
Miten joku kehtaa antaa syntymäpäivälahjaksi käytetyn kirjan?!
Jos rahat on ihan lopussa niin olisi edes ostanut suklaarasian, sellaisen saa muutamalla eurolla.
Kommentit (22)
Ostin exälleni kalliin merkkihupparin syntymäpäivälahjaksi. Kun minun syntymäpäiväni koitti aloin puhua poikaystävälleni toivovani korua. Puhuin swarovskin kristalleista ja mainitsin, että vaikka nimi kuulostaa kalliilta, niin löytyy myös kohtuuhintaisia. Toive ei ollut kohtuuton ottaen huomioon mitä itse annoin hänelle. Sanoin myös, että vaikka ei ostaisi swarovskia, niin joku koru vaan olisi kiva.
Sain lahjaksi ison kulahtaneen, käytetyn pehmonallen, josta poikaystäväni maksoi 10 euroa. Tiedän hinnan, koska olin kuulolla kun hän puhui puhelimessa tämän kirpputorimyyjän kanssa, että koska tulee noutamaan tätä lahjaa. Poikaystäväni hehkutti etukäteen, kuinka hienon lahjan saan. Pettymys oli tietenkin iso, mutta teeskentelin olevani ilahtunut.
Samainen poikaystävä oli todellinen luuseri muutenkin. Kumpikaan meistä ei ollut varakas, mutta hän oli todellinen pummi. Nuorena, tyhmänä ja rakastuneena lainasin hänelle auton korjaukseen 1000 euroa rahaa. Sain siitä takaisin vain 160 euroa, ja senkin kahdessa erässä. Olen todella iloinen, etten ole enää missään tekemisissä hänen kanssaan.
Yritin yllättää tyttöystäväni syntymäpäivänäni tulemalla etuajassa työreissulta, mutta tyttöystävä osasi yllättää vielä paremmin. Oli sängyssä panemassa exänsä kanssa :(
Vieläkin kehtaa humalassa soitella ja itkeä kovaa kohtaloaan.