Miesystävä on poistanut wa:sta milloin viimeksi paikalla
Muutama kuukausi seurusteltu. En tiedä milloin on poistanut ajan näkymästä, nyt vasta huomasin. Luulin eka, että mun kännykässä joku vika, kun aika ei näkynytkään. Joskus vaan teen niin, etten aamulla soita ennenkuin varmasti tiedän että on hereillä.
Pitäiskö mun nyt tulkita tästä jotain? Ei hänellä ainakaan ole mitään tarvetta peitellä jos on yöllä ollut puhelimella kun tiedän että usein on ollut, jos ei saa nukuttua
Kommentit (23)
Jaha noin helpolla sitä saa epävarmoilta pään sekaisin.
Miehenä arvostaisin jos nainen soittaisi eikä junttuaisi kammiossaan.
Eipä tarvitse erikseen poistaa, näkyy osaavan muuttua ihan itsekkin.
Mun mielestä ihmiset saavat vaihtaa asetuksiaan vaikka monta kertaa päivässä ilman että ovat siitä jollekin tilivelvollisa.
MITÄ merkitystä jollain viestipalvelimella, ei mitään!
JA jos et tuon vertaa luota, anna olla!
Minäkin olen poistanut jo vuosia sitten, lisäksi lukukuittaukset on poissa käytöstä. En halua olla puhelimen kanssa naimisissa tai ihmisten kyylättävänä. En tiedä miehesi motiiveista, mutta on se nyt outoa että muiden pitää tietää milloin viimeksi olit paikalla.
Sillä on toinen muija, ainaskin puhelimessa jos ei livenä. Selvä merkki. Nää on nähty.
Eikös tuo poisto tapahtunut päivityksessä ihan Whatsappin puolesta ja piti lisätä ruksi takaisin, jos haluaa näkyä?
Ärsyttää yli kaiken tuollaiset kyylät. Miksi sitä aikaa pitää vahdata, ihan kamala ajatuskin, että joku tarkkailee. Varsinkin jos olisi oma puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää yli kaiken tuollaiset kyylät. Miksi sitä aikaa pitää vahdata, ihan kamala ajatuskin, että joku tarkkailee. Varsinkin jos olisi oma puoliso.
Sua varmaan ärsyttää myös se jos joku kyylää julkisia face-päivityksiä. Varsinaista stalkkausta!
Tää on yksi kännykkäkulttuurin huonoista puolista:
Kokoajan pitäisi olla tavoitettavissa, jotkut kun harrastavat sitten tuota stalkkaamista : heti kun vihreä valo yms. tieto kirjautumisesta näkyy ihan mihin tahansa, niin alkaa armoton viesti- ja puhelu p o m m i t u s. Ei se kirjautumisilmoitus ole mikään automaattinen tae siitä, että olisi aikaa just silloin puhua, joskus nuo kännykät myös näyttää viiveellä sen, oletko paikalla. Ymmärrän toki jos on sovittu joku puheluaika tms.
On myös ihan ok, jos soittaa esim. kuulumisia, mutta jos se toinen ei heti vastaa, niin siihen on yleensä hyvä syy. Silloin ei tarvitse ensimmäisenä paniikissa tukkia viesteillä toisen puhelinta ja tivata syytä, miksi ei vastaa," vaikka juurihan olit kirjautuneena". Jos asia on oikeasti tärkeä, niin silloin voi sitten laittaa yhden viestin, missä selventää asian kiireellisyyden ja thats it. Toki, jos sitten ei moneen päivään kuulu mitään, niin sitten voi jo alkaa huolestua ja kysyä, että onko kaikki ok.
Kyllä sitä välillä kaipaa vanhaa kunnon lankapuhelinta takaisin. Ei tarvinnut olla joka sekunti tavoitettavissa, eikä myöskään silloin vaadittu tilille siitä, jos et vastannut.
Eikö se nyt ollut niin että jos käyttää WA työpöytäversiota niin se ei edes ole oletuksena päällä.
Itse en välttämättä lue viestejä puhelimesta kuin kerran päivässä.
Minulla on paikalla olon näkyminen pois päältä juuri siksi, että unettomuuteni ei kuulu kellekään.
Se käyttää kaiken liikenevän ajan sun pettämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Se käyttää kaiken liikenevän ajan sun pettämiseen.
Me kalpeapigmenttiset miehet pidämme joka vuosi salakokouksen, jossa keksimme ilkeilläksemme tapoja miten saamme lisää aikaa käytettäväksi naiset pettämiseen, jne.
Tästä ollut joskus keskustelua, mutta jos lähetän jollekin wa-viestin ja näkyy kaksi harmaata väkästä, niin tarkoittaako se, että txt on mennyt perille, mutta sitä ei ole luettu?
Jos saajalla ei ole päällä lukukuittaukset, niin väkäset ei muutu sinisiksi? Eli se asetus mistä täällä nyt kysymys.
Puhelimeen vastaaminen on vastaajan vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Jaha noin helpolla sitä saa epävarmoilta pään sekaisin.
No todellakin. En käyttänyt edes WA:ta sekoittamaan yhden miehen totaalisesti, mustasukkainen ja epävarma. Ei sellaista jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo poisto tapahtunut päivityksessä ihan Whatsappin puolesta ja piti lisätä ruksi takaisin, jos haluaa näkyä?
En ole edes huomannut. En vahtaa toisten paikallaoloa, minulla on elämä.
No kysy häneltä itseltään.