"Aatami etsii Eevaa" uutuussarja Nelosella
Uutuussarja Aatami etsii Eevaa alkaa huhtikuussa Nelosella. Mitä ajatuksia sarja, sen toteutus ja ylipäätään osallistujien alastomuus herättää?
Ilmeisesti tässä suomalaisessa versiossa kaikki näkyy eikä blurrata intiimejäkään paikkoja samalla tavalla kuin esim. jenkkiversiossa... Aika rohkeita tyyppejä nuo osallistujat, itse en ainakaan esittelisi alastonta vartaloani julkisesti TV-ohjelmassa!
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:38"]
miksi nää on sheivannut? Ainoa tilanne missä puskasta olisi etua ainakin naiselle, ei koko värkki näkyisi. Miehellä kuvittelem sen liittyvän siihen että näyttää isommalta ilman juuritupsua.
[/quote] kaikilla ei tursua välistä
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:42"]
miksi nää on sheivannut? Ainoa tilanne missä puskasta olisi etua ainakin naiselle, ei koko värkki näkyisi. Miehellä kuvittelem sen liittyvän siihen että näyttää isommalta ilman juuritupsua.
[/quote] kaikilla ei tursua välistä
[/quote]
no näillä jollain tursuaa ja vaikka olisi siveästi peittävät pulleat häppärit niin onhan karvoitus nyt vähän suojana. Tosiaankin kannatan ajelua mutta jos koko kansan eteen joutuisin nakuna niin ottaisin varmaan hiusten pidennykset ja kasvattaisin kunnon vanhanaikaisen tuheron.
Ihmettelen, että kanava suostuu näyttämään ohjelmaa, jossa ollaan ilkosen alasti ilman blurrausta. Luulin aikoinaan, että Subtv:n Räsypokka oli paha. No, mikäs siinä. Itse en kehtaisi, vaikka kroppaan olenkin ihan tyytyväinen. En haluaisi, että jokainen tv:n katselija voisi tuijotella minua, otraa still-kuvia, jne.
Milloin tämä alkaa, luin lehdestä että ton samun kilpakosijaksi tulee toinen naku mutta iso kaappi, ammattisotilas. Aika raakaa DI:lle, toivottavasti mimmi ei anna muskeleiden viedä pelkästään.
silkkaa paskaa, uskallan sanoa näkemättä edes IS:n mainosta, kun Adblock estää sen..
ohjelma jää katsomati, EVVK
[/quote]
Minusta karvainen pillu olisi paljon seksikkäämpi ja tavallaan enemmän esillä koko ajan. Naisen sukuelimet on muutenkin niin piilossa, että ajeltuna ne näyttävät jotenkin neutraalimmalta tuollaisessa ympäristössä, kun taas karvainen vetäisi katseen helpommin itseensä ja saattaisi saada ajatuksen harhailemaan. Näin siis ainakin minun mielestä, en tiedä kuinka muilla. Näin tv-katsojana olisin kyllä mieluummin nähnyt nuo osallistujat edes hieman karvaisina ja siis luonnollisempina.
Lapset säälittää oikeesti.. Kuka koululainen haluaa että oma vanhempi hilluu alasti kaikkien nähden? Olis voinut jäädä ne pois, joilla on lapsia...
Kuvottavaa ! Menkää Kanarian saarille Inglesiin, siellä on nudistiranta, jolla saatte tirkistettä sydämen kyllyydestä ! He ketkä osallistuvat tähän ohjelmaan ovat vinksahtaneita. Aikoinaan, kun olin nuorena Helsingissä töissä, tuli illalla kadulla vastaan mies tai useita, jotka edessä avasivat takkinsa, eikä takin alla ollut mitään. Heitä sanottiin paljastelijoiksi ja he olivat sairaita.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:20"]
No ei tommoseen ohjelmaan hakeudu huonolla itsetunnolla tai plösähtäneellä kropalla siunatut.
[/quote]
Ainakin naisilla näyttää olevan aika plösähtäneitä kroppia.
Lehdessä oli kuva, jossa ainakin 150 kg painava mies oli yksi osallistuja !!! Luuleekohan olevansa viehättävä ??? Kuvottaa !
miksi nää on sheivannut? Ainoa tilanne
missä puskasta olisi etua ainakin naiselle, ei koko värkki näkyisi. Miehellä kuvittelem sen liittyvän siihen että näyttää isommalta ilman juuritupsua.