Suostuisitko luopumaan lapsistasi jos uusi mies haluaisi, että tehdään uudet omat lapset?
Kommentit (30)
Sitten onkin miettiminen, että minne ne uudet lapset dumpataan kun kuka nyt niitäkään vuosikausia jaksaa kattella.
Sitten ihmetellään kun nuorten mt-ongelmat lisääntyy
En ikinä. Olen kyllä vela, mutta jos minulle olisi siunaantunut lapsia, he eivät olisi mitään leikkikaluja.
Oma "isä" tosin on tehnyt näin, omat lapset ovat hälle pelkkiä lavasteita elämän näytelmässä ja heitä kutsutaan kylään jouluaattona että voi esittää hyvää vanhempaa. Arjessa sitten opetetaan uuden vaimon jälkikasvua ajamaan autoa ja hyysätään muutenkin. En ymmärrä tuota naistakaan - en voisi koskaan seurustella tai sitoutua mieheen joka ei välitä omista lapsistaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole huolinut uutta miestä lasteni elämää pilaamaan. Erosta on kohta 18 vuotta. Mikään ukko ei tule minun ja lapsieni väliin. Nyt kun lapset ovat jo isoja, saatan hetken pitää hauskaa, mutta miestä en elämääni enää päästä. Ikinä.
Katkeruus on kamalaa jos se on noin pahana kuin sinulla.
juoksisin äkkiä tuollaista "miestä" pakoon sanoi tuon tosissaan tai ei. Ja miettisin hyvin pitkään miten tuollaiseen henkilöön tuli tuhlattua aikaa enkä nähnyt sekopäisyyttä aikaisemmin. Varmasti muurit nousisivat hyvin korkealle.
Tämä kertoo siitä, että Suomi on täynnä persoonallisuushäiriöisiä. Kukaan terve ei pysty tekemään lapsilleen noin, ei mies eikä nainen. Eikä kukaan tervepäinen voisi seurustella lapsensa hylänneen kanssa.
Jos mies sanoisi noin, niin saisi välittömästi kenkää perseeseen. Oma lapsi on 18v, mutta yksikään mies ei hänen edelleen menisi.
No en kattelin hetkeäkään tuollaisen kysymyksen jälkeen. Mulla on kaks lasta samalle isälle ja jos joskus eroan en tekisi uudelle miehelle enää lapsia.
Olen aina ollut vain sitä mieltä , että yhdelle isälle lapset. ( tämä on vain minun oma näkemys tästä omasta elämästä).
Jos hyvä ja rikas mies tulisi niin en miettisi edes. Uusi alku on aina hyvä.
Tiedän vanhempia, jotka ovat tehneet uusia lapsia, kun entiset on huostaanotettu. Useimmiten juuri uuden puolison kanssa. Olen kuullut jopa kommentin: " tehdään uusi lapsi, niin ei ole niin paha mieli."