Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin valmis tekemään itsemurhan.

Vierailija
19.03.2015 |

Mutta lasteni takia en tee. Se on ainut syy. En tee, koska en halua aiheuttaa heille sitä tuskaa enkä halua luistaa vanhemman vastuustani.

Mutta henkisesti olen yhtä kuin kuollut. Illalla, kun lapset nukkuvat, mä mietin, miten toteuttaisin itsemurhan. Siitä ajatuksesta saan lohtua ja nukahdan niihin ajatuksiin joka yö. Minulla ei ole muita läheisiä, enkä saa keneltäkään mitään sellaista apua tai lohtua, joka kuljettaisi minua näistä ajatuksista pois. Lähisukulaiset sekä puolisoni vihaavat minua - tämä ei ole vitsi, he oikeasti vihaavat minua, koska ovat väsyneitä masennukseeni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no reply

Vierailija
2/6 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä se sunkin elämään vielä aurinko paistaa, vaikka ei nyt siltä tuntuisikaan.

Usko pois. Ja sit voit todeta, et onneks sä et tehny mtn peruuttamatonta silloin.

Been there.

Vierailija
4/6 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö psykiatrisella puolella tai missään hoidossa?

Itse masentuut ja samat ajatukset, mutta lasten takia käyn hoidoissa ja yritän parantua. En halua, että lapset perivät tämän minulta tai ihmettelevät, miksi äiti aina allapäin.

Vierailija
5/6 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa epäuskottavalta, että läheisesi vihaavat sinua, koska ovat väsyneitä masennukseesi. Jos he todella vihaavat, oletko mahdollisesti tehnyt jotain sellaista, johon viha on vain terveen mielen täysin asianmukainen reaktio?

Vierailija
6/6 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä elämässäsi on tarkasti ottaen mennyt pieleen ja mitä tarkoittaa olla henkisesti kuollut? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme