Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian nirso?

Vierailija
12.12.2021 |

Kelpaisi nainen, mutta ei liian ylipainoinen. Pieni pulleus ei haittaa, liiallisella ylipainolla tarkoitan sellaista, että maha roikkuu alapään päällä, tai että käsivarret on kuin normivartaloisen jalat. Tai että joutuu kävelemään jalat levällään kun jalat hinkkaa yhteen. Anteeksi sydämeni pohjasta, jos olen mulkku, mutta en vain pysty syttymään naisista, jotka ovat kuin tankkeja. Ihmisinä voivat toki olla mitä ihanimpia, mutta tarkoitan seksuaalisesti. Seksuaalinen syttyminen kun on aina tärkeä osa parisuhdetta. Lisäksi toinen asia, että jos naisella on naama joka näyttää jack nicholsonilta, niin hankalaa innostua. Tiedän että on k-päistä tällainen, mutta minusta jostain syystä kiinnostuu aina juuri tasan nämä naiset, eikä koskaan muut. Itse olen normaalivartaloinen. Vihaan itseäni tästä mulkuudesta, mutta eihän sille voi mitään, että ulkonäkö vaikuttaa. En edes tiedä enää mitä haen tällä aloituksella. Kertokaa jotain.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla just niin nirso kuin haluat, mutta sitten on turha kitistä jos ketään ei löydy.

Ihan jo tekstistäsi pystyn päättelemään ettet itsekään ole mikään adonis.

Vierailija
2/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten? En minäkään syty mistään lihaskimpuista, mutta tiedostan, että kaikki miehet eivät ole lihaskimppuja. Kuten myöskään kaikki naiset eivät ole lihavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat olla just niin nirso kuin haluat, mutta sitten on turha kitistä jos ketään ei löydy.

#kehopositiivinen

Vierailija
4/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, heti otti joku akka itseensä.

Vierailija
5/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole väittänytkään olevani. Olen 185cm/95kg, vähän lihasta mutta ei mikään salipumppu. Normaalit elintavat, on vakityö ja ok toimeentulo.

Vierailija
6/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm miten kirjoittaa niin että kuulostaa adonikselta🤣

Vierailija
7/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halunnut olla lihava.  Joten laihdutin . Joillekkin tuntuu olevan syöminen elämän ainoa intohimo.

Vierailija
8/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm miten kirjoittaa niin että kuulostaa adonikselta🤣

Niin, ettei oma epävarmuus paista kilometrien päähän tekstistä.

Vierailija
9/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään paikalla porukkaa, joille kelpaa kaikki ulkonäöstä viis 

Vierailija
10/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#kehopositiivinen

Ai minä? Jos kehopositiivisella tarkoitetaan ylipainoista niin ei, en ole (lähelläkään). Mutta ei minulla ole mitään lihavia ihmisiä vastaan eivätkä he herätä minussa inhoa tai aggressiota.

Vierailija
11/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä saat nautinnon naisen kanssa jos ihanteesi on niin hoikka kuiva nainen että kaikki läheisyys on kuin luurankoa halaisi? Omien kokemusteni mukaan juuri tuollaiset ihannoimasi naiset ovat olleet niitä kaikkein huonoimpia, heidän kanssaan esim seksi on ollut todellista säätämistä ja laukeamiseni todella vaikeaa... Mutta heti kun alkaa olla vähän lihaa luiden päällä niin alkaa tuntuu hyvältä...

12/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, ettei syty lihavista ihmisistä. Se johtuu ihan evoluutiosta, jonka myötä ihminen (niin kuin muutkin eläimet) prefefoivat hyväkuntoisia ja vahvoja kumppaneita. 

Vierailija
13/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#kehopositiivinen

Ai minä? Jos kehopositiivisella tarkoitetaan ylipainoista niin ei, en ole (lähelläkään). Mutta ei minulla ole mitään lihavia ihmisiä vastaan eivätkä he herätä minussa inhoa tai aggressiota.

Ei tässä ole kyse inhosta tai aggressioista ihmisten ulkonäköä tai muotoa kohtaan. Vaan siitä, että mistä kukin tykkää. Ei voi tuomita jos joku mies ei tykkää lihavista naisista. Eikä siitä, jos joku nainen ei tykkää lihaksikkaista miehistä. Joku tykkää karvaisesta, toinen ei, oli kyseessä sitten mies tai nainen. En minäkään vihaa ketään, mutta en kiinnostu vastakkaisesta sukupuolesta jos ei miellytä silmää edes jollain tasolla. 

Vierailija
14/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan kaikki muu kelpaa mutta ei juuri ap:n kuvailema langan laiha, eikä sitten sellainen 160cm yli 150kg nainen. Kaikki muu siltä väliltä kelpaa.... Naama on tärkein...

Vierailija
15/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme aloitus. Totta kai valitset mieleisen kumppanin, kuten nekin tekevät, jotka eivät halua tapailla sinua. Olet siis samassa veneessä näiden ”muiden naisten” kanssa, jotka eivät kiinnostu sinusta. Kohtaanto-ongelma.

Vierailija
16/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläki jutut ja vaatimukset.. olkaa ikisinkkuja ku ei kelpaa.

Vierailija
17/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Ihan normaalia, ettei syty lihavista ihmisistä. Se johtuu ihan evoluutiosta, jonka myötä ihminen (niin kuin muutkin eläimet) prefefoivat hyväkuntoisia ja vahvoja kumppaneita. 

Juuri näin. Miehillä leveät hartiat, jykevä leuka, pituus, pakarat ja ryhti edustavat elinvoimaa ja hyvää kykyä huolehtia kumppanista. Naisella taas tiimalasivartalo, symmetriset kasvot ja lantio. Ihminen tahtomattaan arvioi näitä speksejä kumppanin valinnassa. 

Vierailija
18/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää hyväksyä se nainen joka hänet valitsee ei miehellä saa olla kriteerejä ja vaatimuksia ne on ainoastaa naisten etuoikeus parisuhde markkinoilla

Vierailija
19/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Minusta hyvin hoikka ei näytä ainakaan kovin vahvalta. Eikös myös sanota että tumma mies valitsee vaalean pyöreämmän naisen juuri sen vuoksi että näkee naisen olevan vahva ja rikas, hyvinvoiva. Ja nimenomaan evoluution seurauksena näin.

Vierailija
20/29 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan kaikki muu kelpaa mutta ei juuri ap:n kuvailema langan laiha, eikä sitten sellainen 160cm yli 150kg nainen. Kaikki muu siltä väliltä kelpaa.... Naama on tärkein...

Voi voi, taas tämä niin tyypillinen asian vetely ääripäästä toiseen. Langan laiha anorektikon lailla värisevä luuranko on mulle ihan yhtä epäseksikäs kuin roikkuva mahainen +120kg. Naamakin vaikuttaa, mutta ei ole tärkein. Kokonaisuus ratkaisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme