Olenko liian nirso?
Kelpaisi nainen, mutta ei liian ylipainoinen. Pieni pulleus ei haittaa, liiallisella ylipainolla tarkoitan sellaista, että maha roikkuu alapään päällä, tai että käsivarret on kuin normivartaloisen jalat. Tai että joutuu kävelemään jalat levällään kun jalat hinkkaa yhteen. Anteeksi sydämeni pohjasta, jos olen mulkku, mutta en vain pysty syttymään naisista, jotka ovat kuin tankkeja. Ihmisinä voivat toki olla mitä ihanimpia, mutta tarkoitan seksuaalisesti. Seksuaalinen syttyminen kun on aina tärkeä osa parisuhdetta. Lisäksi toinen asia, että jos naisella on naama joka näyttää jack nicholsonilta, niin hankalaa innostua. Tiedän että on k-päistä tällainen, mutta minusta jostain syystä kiinnostuu aina juuri tasan nämä naiset, eikä koskaan muut. Itse olen normaalivartaloinen. Vihaan itseäni tästä mulkuudesta, mutta eihän sille voi mitään, että ulkonäkö vaikuttaa. En edes tiedä enää mitä haen tällä aloituksella. Kertokaa jotain.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat olla just niin nirso kuin haluat, mutta sitten on turha kitistä jos ketään ei löydy.
Ihan jo tekstistäsi pystyn päättelemään ettet itsekään ole mikään adonis.
#kehopositiivinen
Ai minä? Jos kehopositiivisella tarkoitetaan ylipainoista niin ei, en ole (lähelläkään). Mutta ei minulla ole mitään lihavia ihmisiä vastaan eivätkä he herätä minussa inhoa tai aggressiota.
Ei tässä ole kyse inhosta tai aggressioista ihmisten ulkonäköä tai muotoa kohtaan. Vaan siitä, että mistä kukin tykkää. Ei voi tuomita jos joku mies ei tykkää lihavista naisista. Eikä siitä, jos joku nainen ei tykkää lihaksikkaista miehistä. Joku tykkää karvaisesta, toinen ei, oli kyseessä sitten mies tai nainen. En minäkään vihaa ketään, mutta en kiinnostu vastakkaisesta sukupuolesta jos ei miellytä silmää edes jollain tasolla.
Okei. Minulle tuli kyllä tuosta aloituksen karkeasta kielenkäytöstä vähän tosenlainen vaikutelma, mutta kiva jos näin. Olen samaa mieltä että kaikilla saa olla omat mieltymyksensä, miesten lisäksi myös naisilla. Harmittavan usein naisia syyllistetään ainakin täällä palstalla siitä, kun minkä näköinen mies tahansa ei kelpaa, vaan on niitä omia mieltymyksiä. Ja samaan aikaan sillä miehellä jonka "pitäisi kelvata", on itsellään se ulkonäkörima pilvissä. Luulisi että mies jolla on itsellään tiukat ulkonäkömieltymykset ymmärtäisi, että naisilla voi ja saa olla ihan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä saat nautinnon naisen kanssa jos ihanteesi on niin hoikka kuiva nainen että kaikki läheisyys on kuin luurankoa halaisi? Omien kokemusteni mukaan juuri tuollaiset ihannoimasi naiset ovat olleet niitä kaikkein huonoimpia, heidän kanssaan esim seksi on ollut todellista säätämistä ja laukeamiseni todella vaikeaa... Mutta heti kun alkaa olla vähän lihaa luiden päällä niin alkaa tuntuu hyvältä...
Lihavat haisevat lihavalle, poimujen väliselle taliköhnälle ja hautuneelle pakaravälille.
Ei kukaan voi olla liian nirso. Jokainen saa tavoitella sellaista puolisoa, joka itsestä tuntuisi parhaalle, mutta tietenkin joskus siinä ei onnistu. Omat kriteerini miehelle ovat olleet tiukat, pituus yli 180cm, tohtorin tutkinto ja liberaali maailmankuva. Näilläkin spekseillä on onnistuttu pariutumaan.
Ihan vapaasti saa jokainen valita mistä tykkää. Itse olen lihava nainen, enkä edes oleta olevani monenkaan miehen mielestä kiihottava näky. Tiedän etten kelpaa. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
On teilläki jutut ja vaatimukset.. olkaa ikisinkkuja ku ei kelpaa.
No oon kyllä ollut aina kysytty ja edelleenkin moni nainen haluaisi tutustua, mut oon ollut jo 12 vuotta yhdessä saman naisen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti saa jokainen valita mistä tykkää. Itse olen lihava nainen, enkä edes oleta olevani monenkaan miehen mielestä kiihottava näky. Tiedän etten kelpaa. Mitä sitten?
Miksi noin ajattelet? Monien miesten mielestä olet haluttava juuri siksi koska olet lihava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä saat nautinnon naisen kanssa jos ihanteesi on niin hoikka kuiva nainen että kaikki läheisyys on kuin luurankoa halaisi? Omien kokemusteni mukaan juuri tuollaiset ihannoimasi naiset ovat olleet niitä kaikkein huonoimpia, heidän kanssaan esim seksi on ollut todellista säätämistä ja laukeamiseni todella vaikeaa... Mutta heti kun alkaa olla vähän lihaa luiden päällä niin alkaa tuntuu hyvältä...
Lihavat haisevat lihavalle, poimujen väliselle taliköhnälle ja hautuneelle pakaravälille.
Tarkoitat sitten ihan sairaalloisen lihavia. Esim vaikka 160/100 naiselta ei löydy sellaisia poimuja joiden välissä jotain hautautuisi...
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloituksen muotoilu oli mitä oli, niin se varmastikaan tarkoittanut sitä, että lihava ei voisi koskaan kelvata kellekään. Maailmassa on pilvin pimein miehiä, jotka haluavat juuri sinut, kunhan vaan löydätte toisenne!
Ai että valtava joukko naisia tappelis minusta 🤣 kyllä mä testailen ja valitsen ihan itse...