Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt odottamaan

Vierailija
12.12.2021 |

Olen yli kaksi vuotta odottanut yhtä miestä. Aloitetta ei vain tule. Jotain kiinnostusta on. Pitänee siirtyä eteenpäin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhhooijaaa!!!!!

Vierailija
22/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitoa sinä tarvitset, etkä miestä. Kuka tuollaista haluaa, tahdoton räsynukke.

Nop. Olen terve. Minulle on ennustuttu kahden selvännäkijän toimesta, että tämä mies olisi minulle mahdollinen.

Olen ”tavannut”hänet ensi kertaa päälle kaksikymppisenä. On ollut eri tilanteita, joissa olisimme voineet tavata. Muutamia.

Mutta ne eivät toteutuneet. Mies on tarkkaillut minua yli kaksi ja puoli vuotta. Nähnyt unia minusta.

Kahden selvännäkijän! Ehdottomasti hoitoon.

En kyllä ihmettele miestä enää tuon tarkennuksen jälkeen.

Moni muukin on sanonut niin. Entinen mieheni ja muutama tuntematon.

Mutta myös, että aina on toinen vaihtoehto ja asiat eivät toteudu.

Minä valitsen uuden lapseni isäksi lapseni isän.

Minulle on myös sanottu, että minä voin valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies on tarkkaillut minua yli kaksi ja puoli vuotta. Nähnyt unia minusta."

Selvännäkijätkö kertoivat tämän? Sitten sen on oltava näin.

Mutta ptäiskö sinun kuitenkin konsultoida vielä kolmatta näkijää ennen kuin teet kohtalokkaita päätöksiä.

Vierailija
24/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies on tarkkaillut minua yli kaksi ja puoli vuotta. Nähnyt unia minusta."

Selvännäkijätkö kertoivat tämän? Sitten sen on oltava näin.

Mutta ptäiskö sinun kuitenkin konsultoida vielä kolmatta näkijää ennen kuin teet kohtalokkaita päätöksiä.

Ei näkijät ole kertoneet tätä. Olen vain tiennyt tämän.

Kuuntelen intuitiivisten ihmisten viisaita neuvoja. Mutta tästä mahdollisuudesta minulle on kerrottu. En oikeastaan tarvitse näkijää, vaan olen miettinyt tätä asiaa.

Minun kelloni tikittää ja voisin saada vielä yhden lapsen. Jos odotan vielä puoli vuotta, on liian myöhäistä.

Vierailija
25/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palaat entisen miehesi luo, et tule koskaan olemaan selvännäkijä.

t. ennustaja

Vierailija
26/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ystäväni tällä palstalla, tämä asia vaikuttaa meihin kaikkiin. Suomeen on tulossa kovat ajat.

Olen aina ajatellut, että minä olen yhteiskunnassa irrallinen, mutta lopulta minulla olisi saattanut olla täällä hyvin tärkeä rooli.

Vierailija
27/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. ennustaja

Jos ja kun palaan entisen mieheni luo, minusta ei tule varakasta ja juhlittua. Mutta saan miehen, joka ei petä minua ja saan kauniin lapsen. Asumme mukavasti omakotitalossa. Minä rakastan ja minua rakastetaan. Elämä on lopulta valintoja,

Vierailija
28/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein selvänäkijät on kertoneet. Kiitos, tämä oli aamun paras aloitus 😅😂. Juuri noinhan elämässä kannattaa tehdä. Heittäytyä toisten armoille ja pistää oma elämä jäihin, koska selvänäkijät on niin kertoneet.

Vierailija
29/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ennustaja

Jos ja kun palaan entisen mieheni luo, minusta ei tule varakasta ja juhlittua. Mutta saan miehen, joka ei petä minua ja saan kauniin lapsen. Asumme mukavasti omakotitalossa. Minä rakastan ja minua rakastetaan. Elämä on lopulta valintoja,

Se kestää vain hetken. Rahan puute tuhoaa rakkauden niin kuin se teki jo kerran. Riitaa ja toraa, Miten kuvittelet jaksavasi yövalvomista? Sitä riittää, ihan valtavaa tautikierrettä pikkulapsiarki nykyään.

Kortit kertoivat. Rukoilen puolestasi.

Vierailija
30/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap oikein irronnut?

ilmiannettu paskaprovo

Vierailija
31/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ennustaja

Se kestää vain hetken. Rahan puute tuhoaa rakkauden niin kuin se teki jo kerran. Riitaa ja toraa, Miten kuvittelet jaksavasi yövalvomista? Sitä riittää, ihan valtavaa tautikierrettä pikkulapsiarki nykyään.

Kortit kertoivat. Rukoilen puolestasi.

Ei rahanpuute vaivaisi meitä. Siinä suhteessa elämämme on erilaista. Miehellä on nyt omaisuutta ja hyvä työ. Minun asiani ovat eritavalla.

Molemmat olen muuttuneet. Sopeutuneet ja kasvaneet. Meillä oli silloin, kun tapasimme hyvä energia ja yhteys. Vaikeuksia oli liikaa.

Tapsimme vuonna 2009. On kulunut 12 vuotta kun tapasimme. Elämä kulkee 12 vuoden sykleissä. Meillä on uusi mahdollisuus. Kaikki olisi paremmin ja helpommin nyt. Miehessä on paljon rakkautta.

Vierailija
32/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyväksynyt roolini naisena, vaimona ja äitinä. Tämä hiersi meitä silloin, kun tapasimme. En ole enää rauhaton. Miehen ei tarvitse olla enää mustasukkainen minusta.

Vierailija
33/33 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn ostamaan meille kauniin omakotitalon, jossa meillä olisi tilaa. En enää nipota rahasta. Mies on nöyrtynyt. Me olisimme onnellisia elämämme loppuun saakka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme