Miehen kaverit on urpoja
Ja olen alkanut epäillä että mieskin on. Ihmettelin kun aikuinen korkeakoulutettu 40-vuotias heittäytyy suhteen vakiinnuttua täysin passattavaksi, nyt kun olen kyläillessä katsonut vähän, miten hänen kaveripiirissään hommat jaetaan, olen aika järkyttynyt näkemistäni ja huomaan mistä tämä käytösmalli on tullut.
Kommentit (20)
Harmi että jaksoi alussa esittää itse roskansa vievää aikuista, olisi ollut helpompi lopettaa homma heti alkuunsa mutta ei, piti esittää jotain mitä ei oikeasti olekaan. Sama juttu seksin kanssa, nykyään makaa kuin mikäkin lahna ja minä pompin minkä kerkeän, ei sekään suhteen alussa tällaista ollut.
Olen aina uskollinen kavereille ennen naista. Kaverit menee aina edelle.
Se on ihan yleistä tuon ikäisissä, yleensä ollut koko ajan joku paapomassa, ensin äiti ja sitten tyttöystävät/vaimot.
Mutta tuosta pahempi versio on se, jonka kaverit ovat sinkkuja ja miehelle on jäänyt se vaihe päälle, että teeskentelee parisuhteessa ollessaankin sinkkua jottei vaan kaverit hylkää.
Miksi naisilla on kauhea tarve tehdä päätelmiä miehestä kavereiden perusteella? Kerran ajauduin väittelyyn naisen kanssa siitä, että _mulla_ ei mitenkään voi olla yliopistotutkintoa, koska kaverini ovat niin ääliöitä :D
Nainen on ensimmäiseksi vieroittamassa miehen kavereistaan. Miehen pitäisi käyttää kaikki aikansa naisen kanssa tai naisen hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi tehdä työ seksissä?
No niinhän mä just sanoin, eiku
Vierailija kirjoitti:
Nainen on ensimmäiseksi vieroittamassa miehen kavereistaan. Miehen pitäisi käyttää kaikki aikansa naisen kanssa tai naisen hyväksi.
Mikä ihme teidän lukutaitoa vaivaa, ei nyt ollut puhe mistään tällaisesta
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla on kauhea tarve tehdä päätelmiä miehestä kavereiden perusteella? Kerran ajauduin väittelyyn naisen kanssa siitä, että _mulla_ ei mitenkään voi olla yliopistotutkintoa, koska kaverini ovat niin ääliöitä :D
Selvästi joku kaupallisen tai teknisen alan korkeakoulututkinto kun sinullakin tuo sisälukutaito on tuolla tasolla.
Meillä naisilla on välillä myös ongelmana se "v*ttu kun kaikki pitää tehdä itse"-asenne. Miehet ei samalla tavalla ajattele että "voi miten kiva että tuo on tehnyt mun eteeni näin paljon, minäpä teen takaisin" vaan "jes muija hoitanu kaikki kotityöt, nyt mä voin pelata pleikkaria rauhassa".
Jätä kotityöt hoitamatta. Pese vain omat pyykkisi ja käy kavereiden kanssa ulkona syömässä. Kyllä se mieskin pakon edessä alkaa kotitöitä tehdä.
On ilahduttavaa todetta, että naisella on keskustelutaitoa, kuten edellisistä voi huomata.
En huoli enää ketään nykyisen jälkeen. Jos saisi alkaa alusta, ottaisin kiltin ja lämpimän naisen tai en mitään. Tai no helpompi sanoa kuin olla tekemättä samoja virheitä yhä uudelleen.
Kysykkö siltä lähtiskö se pikkulauantaikaljalle
T Urpo (yksi monien puolesta)
Vierailija kirjoitti:
Meillä naisilla on välillä myös ongelmana se "v*ttu kun kaikki pitää tehdä itse"-asenne. Miehet ei samalla tavalla ajattele että "voi miten kiva että tuo on tehnyt mun eteeni näin paljon, minäpä teen takaisin" vaan "jes muija hoitanu kaikki kotityöt, nyt mä voin pelata pleikkaria rauhassa".
Jätä kotityöt hoitamatta. Pese vain omat pyykkisi ja käy kavereiden kanssa ulkona syömässä. Kyllä se mieskin pakon edessä alkaa kotitöitä tehdä.
Monella naisella on omista tekemisistään tuollainen rehvakas asenne. Mies on monesti hiljaa tai jopa kehuu, kun oikeasti kuuluisi karjua: mitä vit tua sä akka oikein touhuat? Että ainakin saat yksiksesi touhuta tuota..
Olisit käynyt nettikurssin "Miten vältän urposuhteen". Et olisi nyt tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi painua vi##uun kotitöidensä kanssa. Se tekee jota kiinnostaa. Nainen voi vaikkapa hankkia hyvinpalkatun työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
voihan sitä olla ilman naistakin,jos se on niin vaikeaa , vai mitä?
Kerro esimerkkejä.