Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne katosivat luonnolliset naiset?

Vierailija
18.03.2015 |

Mistä luonnollisia, itsenäisiä ja sisäisestikin viehättäviä naisia oikeasti löytää? Etsinkö vaan väärästä paikasta? Joka paikassa tulee kyllä vastaan jotain nuoleviin vaatteisiin liimautuneita barbeja ja prinsessoja. Suihkuttavat varmaan glitteriä intiimipaikkoihinsakin. Ihan ihmeellistä touhua. Enkä tarkoita vain ulkonäköä, vaan myös elämänasenteita. Meikit, laukut ja vaatteet koetaan elämän mielekkäimmäksi sisällöksi. Fitness sitä ja tuota, meikkivoide tätä ja oumaikaad sitä #selfieden määrää. Ja ne persefarkut, joita näkee joka kulmalla. Mitä aktuaalista vittua? Tulis vastaan nainen, jolla on avoin hymy ja tennarit tai vaikka Nokian mustat kumpparit jalassa, niin jumalauta että pärisisin onnesta! Mutta tuleeko niitä? Tuleeko? No ei vitussa. Vissiin pitää kesällä lähteä maakuntakierrokselle jonnekkin pohjoiseen. Jos joku saamelainen naapurinlikka ei olis vielä ehtinyt mädättää aivojaan näillä moderneilla kauneusihanteilla ja elämänarvoilla. 

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat naimisissa.

Vierailija
62/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:00"]

Täällä mä oon, ja ihan Helsingissä. Mutta kiinnostaako miehiä, kun en näytä fitness-mallilta? No ei vitussa :D

[/quote]

Sama täällä, mä olen Stadissa tullut siihen lopputulemaan, et jos haluaa olla näkyvä, niin ei auta kuin tälläytyä ihan vitusti ja heittää Michael Korsin laukku olalle! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi