Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne katosivat luonnolliset naiset?

Vierailija
18.03.2015 |

Mistä luonnollisia, itsenäisiä ja sisäisestikin viehättäviä naisia oikeasti löytää? Etsinkö vaan väärästä paikasta? Joka paikassa tulee kyllä vastaan jotain nuoleviin vaatteisiin liimautuneita barbeja ja prinsessoja. Suihkuttavat varmaan glitteriä intiimipaikkoihinsakin. Ihan ihmeellistä touhua. Enkä tarkoita vain ulkonäköä, vaan myös elämänasenteita. Meikit, laukut ja vaatteet koetaan elämän mielekkäimmäksi sisällöksi. Fitness sitä ja tuota, meikkivoide tätä ja oumaikaad sitä #selfieden määrää. Ja ne persefarkut, joita näkee joka kulmalla. Mitä aktuaalista vittua? Tulis vastaan nainen, jolla on avoin hymy ja tennarit tai vaikka Nokian mustat kumpparit jalassa, niin jumalauta että pärisisin onnesta! Mutta tuleeko niitä? Tuleeko? No ei vitussa. Vissiin pitää kesällä lähteä maakuntakierrokselle jonnekkin pohjoiseen. Jos joku saamelainen naapurinlikka ei olis vielä ehtinyt mädättää aivojaan näillä moderneilla kauneusihanteilla ja elämänarvoilla. 

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku aktuaaliselle vitulle. (y) Hyvin olet lukenut mungolifesi.

Vierailija
22/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ääripäästä toiseen. Ennen moitittiin kun naiset ei laittaneet, nyt tuntuu että ne laittaa jo liikaa monin paikoin. Kummankaanlainen nainen ei ole vetävä. Siispä, ei liikaa eikä liian vähän laittamista, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei taas käsitä, että eri miehillä on eri makuja. Jos nainen itse tavoittelee jotain b-luokan miesstripparia niin ei kait siinä muu autakaan kuin koittaa näyttää joltain seiskatytöltä. Se on ihan selvä juttu. Mutta eivät naiset kyllä voi väittää, ettei näille "luonnollisille naisille" olisi kysyntää. Kun katsotaan nk. kunnon miehiä niin eihän niillä yleensä mitään barbieta ole naisena... suurin osa liikemiehistä, tavallisista hyvissä hommissa olevista miehistä jne.

Vierailija
24/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, että näillä palstoilla on hyvin paljon kirjoituksia, joissa juuri  miehet kehuvat ja vertaavat näitä kuvailemiasi naisia muihin "tavallisiin" naisiin, kehuvat heitä ja aivan törkeästi haukkuvat nämä tavikset

Vierailija
25/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:29"]

[/quote]

what the actual fuck = mitä aktuaalista vittua. En tiedä, mikä toi mungolife on, mutta ton sanonnan tunnen. En ole ap

Vierailija
26/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No ei ole kyllä Annan keksimä heitto. Tsiisus.

Vierailija
27/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan en tykkää kumppareista ja lenkkareista, ne hiostaa ja on raskaat.

Vierailija
28/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoista löytyy esim. humanistisista tiedekunnista satamäärin juuri noita kumppari+villapaitapukuisia eli kauniita, mutta laittamattomia naisia...

Vierailija
29/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tuollainen, ja kuten monet muutkin täällä luonnollisiksi ilmoittautuneet, varattu. Mietin samaa, miten monet (sukupuolesta riippumatta) jaksaa syynätä omaa vartaloa niin suurella antaumuksella nykyään, minusta se on vähän itsekeskeistä. Mieheni on samanhenkinen, hän arvostaa minua sellaisena kuin olen.

Vierailija
30/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa piireissä liikut, jos tapaat vain tuon tyyppisiä tyttöjä / naisia? ' Kaikillahan ' on juuri nyt sitäpaitsi tennarit jalassa.

Vierailija
31/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP hyvä. Sinä odotat, että ne barbin näköiset prinsessat kulkisivat luonnollisina tuolla kaduilla. Sitä ei tule tapahtumaan, mutta jos avaisit silmäsi huomaisit että kadut kuhisevat luonnollisia, tavallisia kauniita naisia. Ehkä et näe näitä taviksia, koska odotat jotain Jennifer Lopezin näköistä mykistävän kaunista naista...

Vierailija
32/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä olen!! :D

Vierailija
33/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pyörtyisi varmaan onnesta jos näkisi minut nyt : ei meikkiä, vanahat farkut ja kumpparit, silmälasit päässä ja värjäämättä oleva ohut tukka pipon alta pilkistää :-D

Vierailija
34/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no mä olin sellanen. Hupparit, verkkarit ja skeittarit rakkaimmat asusteeni ja mies rakastu silti. (Tämä siis yläasteella)...
Äitiyden myötä mä sit löysin naisellisuuteni ja aloin pitää vähä seksikkäämpiä vaatteita ja meikkaan silmäpussit piiloon ;)
Luonne nyt ei minusta ole muuttunut, vaikka ulkonäkö on.
Eli äläpäs tuomitse vaan ulkonäön perusteella, juttrle ensin :)

Vierailija
35/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset naiset katosivat globaalin kauneusihanteen ja muotimarkkinavoimien alle valitttavasti... Painostus on aivan liian kova. Kun löytäisikin edes yhden suomalaisen aidon vaalean ja meikittömän elovenatytön, joka vielä olisi mukava niin muuta ei mies tarvitse.

Vierailija
36/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:14"]

Havaintojeni mukaan ne eniten tällätyt naiset saavat eniten miesten huomiota osakseen. Luomua ei edes tervehditä.

[/quote]

En nyt ihan niin sanoisi.

Mutta tätä ihmettelen, että miksi luomunaiseen liitetään harmaa, lirutukka?

Itselläni on tummanruskeat hiukset, joissa on hiukan punaista sävyä ihan luonnostaan. Ovat pitkät ja paksut. Ei kait nyt kaikkien perussävy ole harmaa ?

Toinen, että nuorena teininä jaksoin meikata, mutta en enää, kun täytin 18v. Ei silti ole ollut ongelmia saada miehiä, jos näin sallitaan sanoa. Katseet ovat kyllä kääntyneet perääni, vaikka naama on pesty saippualla ja kosteusvoide on ollut ainoa, mitä siihen on laitettu.

Vierailija
37/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:36"]

[/quote]

No ei ole kyllä Annan keksimä heitto. Tsiisus.

[/quote]

No ei todellakaan ole, kun mun poikakin tätä 10 vuotiaana hoki joku vuos sitten :)

Se taas on eri asia, mitä siitä seurasi, että vittua hokee. Mutta tuli vain mieleen tästä. Oli kuullut sen koulukavereiltaan.

Vierailija
38/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan luonnolliset naiset eivät ole kadonneet mihinkään. Tuntuu, että vedän jopa puoleeni näitä tavallisia luonnollisia ja aitoja naisia. Toisaalta en löydä seuraa sellaisista pinnallisista ihmisistä, joiden ulkonäköä kyllä ihailen. Olisi näin sinkkumiehenä hauska tavata joskus muitakin kuin kunnollisia naisia :D

Vierailija
39/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä niitä ihan Helsingistäkin löytyy!

T. 23v perusnätti ihminen, jolla on luonnostaa kivan värinen vaalea tukka, joka ei ole värjätty eikä siinä ole lisäkkeitä. Vaatteita olen ostanut viimeeksi syksyllä, koska en koe että tarvitsen enempää. En muutenkaan osta asioita ellei ne paranna mun elämänlaatua tai ole pakollisia. Meikkaan kylläkin jonkin verran, mutta hyvin vähän ja luonnolisen näköisesti. Pukeudun sään mukaisesta ja aika käytännöllisesti, mutta haluan silti näyttää kauniilta, esim kostealla laitan joko kumpparit tai veden pitävät nahkanilkkurit. Selfieitä en ota enkä varsinkaan jaa niitä somessa, en edes ole facebookissa.

Vierailija
40/62 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni jo sanoikin, niin vika on ap:n silmissä. Hän näkee "naisina" vain ne pyntätyt beibet, eikä edes huomaa meidän tavisten olemassaoloa. Ihan niinkuin kaikki muutkin miehet. En ihmettele yhtään että (etenkin nuoremmat) naiset kokevat tarvetta pyntäykselle ja lisäosille, kun ilman niitä on miesten edessä täysin näkymätön.

Vaikka tämä nyt onkin vähän klisee "kaikki on miesten syytä", niin kyllä se tässä kohtaa on enimmäkseen totta - naiset laittautuvat, koska se on varmin tai jopa ainoa tapa saada miesten huomiota. Ainakin jos ei ole muuten todella luonnonkaunis. Alkakaa huomioimaan meitä tavallisiakin, niin se tarve vähenee huomattavasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan