Minne katosivat luonnolliset naiset?
Mistä luonnollisia, itsenäisiä ja sisäisestikin viehättäviä naisia oikeasti löytää? Etsinkö vaan väärästä paikasta? Joka paikassa tulee kyllä vastaan jotain nuoleviin vaatteisiin liimautuneita barbeja ja prinsessoja. Suihkuttavat varmaan glitteriä intiimipaikkoihinsakin. Ihan ihmeellistä touhua. Enkä tarkoita vain ulkonäköä, vaan myös elämänasenteita. Meikit, laukut ja vaatteet koetaan elämän mielekkäimmäksi sisällöksi. Fitness sitä ja tuota, meikkivoide tätä ja oumaikaad sitä #selfieden määrää. Ja ne persefarkut, joita näkee joka kulmalla. Mitä aktuaalista vittua? Tulis vastaan nainen, jolla on avoin hymy ja tennarit tai vaikka Nokian mustat kumpparit jalassa, niin jumalauta että pärisisin onnesta! Mutta tuleeko niitä? Tuleeko? No ei vitussa. Vissiin pitää kesällä lähteä maakuntakierrokselle jonnekkin pohjoiseen. Jos joku saamelainen naapurinlikka ei olis vielä ehtinyt mädättää aivojaan näillä moderneilla kauneusihanteilla ja elämänarvoilla.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:39"]
Mistä luonnollisia, itsenäisiä ja sisäisestikin viehättäviä naisia oikeasti löytää? Etsinkö vaan väärästä paikasta? Joka paikassa tulee kyllä vastaan jotain nuoleviin vaatteisiin liimautuneita barbeja ja prinsessoja. Suihkuttavat varmaan glitteriä intiimipaikkoihinsakin. Ihan ihmeellistä touhua. Enkä tarkoita vain ulkonäköä, vaan myös elämänasenteita. Meikit, laukut ja vaatteet koetaan elämän mielekkäimmäksi sisällöksi. Fitness sitä ja tuota, meikkivoide tätä ja oumaikaad sitä #selfieden määrää. Ja ne persefarkut, joita näkee joka kulmalla. Mitä aktuaalista vittua? Tulis vastaan nainen, jolla on avoin hymy ja tennarit tai vaikka Nokian mustat kumpparit jalassa, niin jumalauta että pärisisin onnesta! Mutta tuleeko niitä? Tuleeko? No ei vitussa. Vissiin pitää kesällä lähteä maakuntakierrokselle jonnekkin pohjoiseen. Jos joku saamelainen naapurinlikka ei olis vielä ehtinyt mädättää aivojaan näillä moderneilla kauneusihanteilla ja elämänarvoilla.
[/quote]
Hämeestä jo löytyy meitä luonnonlapsia. Kumisaappaat jalassa ja metsässä rämpimässä koirien kanssa. :)
Luonnollinen täälläkin. Ei löydy feikkihiuksia tai ripsiä (vain tavallista ripsiväriä), Hiukset omat luonnonvaaleat ja luonnonkiharat. Kiinnostuksen kohteet on historia, tiede ja biologia. Luen paljon, telkasta niin välitä. Rakastan ruuanlaittoa ja leipomista. Kalastan ja käyn syksyisin sienestämässä. Ammatiltani olen hoitaja. Vastustan perussuomalaisia mutta en muuten välitä politiikasta. En käy baareissa ja alkoholia en käytä lainkaan ja olen ateisti. Olen oma itseni enkä välitä toisten mielipiteistä minusta....
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:40"]
Tule käymään luonani arkena, kun kuljen kotona ilman meikkiä, hiuksia ei ole kammattu ja karvat rehottavat jopa kainaloissa. Ei, en lähde leikkipuistoa kauemmas tämän näköisenä. Hampaat muistan tosin joka päivä pestä. Ai niin, housuissani on reikä.
[/quote]
Luonnollinen ja siisti on sellanen nainen mitä haluaa. Nyt olet luonnollinen, mutta et todellakaan siisti. Tukan kampaamiseen menee ehkä minuutti ja kainalon ajeluun saman verran.
T. Mies
[/quote]
Karvat ovat luonnollisuutta!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:16"]
No kyllä niitä ihan Helsingistäkin löytyy!
T. 23v perusnätti ihminen, jolla on luonnostaa kivan värinen vaalea tukka, joka ei ole värjätty eikä siinä ole lisäkkeitä. Vaatteita olen ostanut viimeeksi syksyllä, koska en koe että tarvitsen enempää. En muutenkaan osta asioita ellei ne paranna mun elämänlaatua tai ole pakollisia. Meikkaan kylläkin jonkin verran, mutta hyvin vähän ja luonnolisen näköisesti. Pukeudun sään mukaisesta ja aika käytännöllisesti, mutta haluan silti näyttää kauniilta, esim kostealla laitan joko kumpparit tai veden pitävät nahkanilkkurit. Selfieitä en ota enkä varsinkaan jaa niitä somessa, en edes ole facebookissa.
[/quote]
Saako sua pyytää treffeille?
T. Espoolainen 27v mies
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:18"]
Kuten moni jo sanoikin, niin vika on ap:n silmissä. Hän näkee "naisina" vain ne pyntätyt beibet, eikä edes huomaa meidän tavisten olemassaoloa. Ihan niinkuin kaikki muutkin miehet. En ihmettele yhtään että (etenkin nuoremmat) naiset kokevat tarvetta pyntäykselle ja lisäosille, kun ilman niitä on miesten edessä täysin näkymätön.
Vaikka tämä nyt onkin vähän klisee "kaikki on miesten syytä", niin kyllä se tässä kohtaa on enimmäkseen totta - naiset laittautuvat, koska se on varmin tai jopa ainoa tapa saada miesten huomiota. Ainakin jos ei ole muuten todella luonnonkaunis. Alkakaa huomioimaan meitä tavallisiakin, niin se tarve vähenee huomattavasti!
[/quote]
Amen!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:59"]
Jaa no mä olin sellanen. Hupparit, verkkarit ja skeittarit rakkaimmat asusteeni ja mies rakastu silti. (Tämä siis yläasteella)... Äitiyden myötä mä sit löysin naisellisuuteni ja aloin pitää vähä seksikkäämpiä vaatteita ja meikkaan silmäpussit piiloon ;) Luonne nyt ei minusta ole muuttunut, vaikka ulkonäkö on. Eli äläpäs tuomitse vaan ulkonäön perusteella, juttrle ensin :)
[/quote]
Mä jo mietin hetken että joku aikuinen nainen pukeutuu noin :D Anteeksi
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:02"]
Luonnolliset naiset katosivat globaalin kauneusihanteen ja muotimarkkinavoimien alle valitttavasti... Painostus on aivan liian kova. Kun löytäisikin edes yhden suomalaisen aidon vaalean ja meikittömän elovenatytön, joka vielä olisi mukava niin muuta ei mies tarvitse.
[/quote]
T. 23v perusnätti ihminen, jolla on luonnostaa kivan värinen vaalea tukka, joka ei ole värjätty eikä siinä ole lisäkkeitä. Vaatteita olen ostanut viimeeksi syksyllä, koska en koe että tarvitsen enempää. En muutenkaan osta asioita ellei ne paranna mun elämänlaatua tai ole pakollisia. Meikkaan kylläkin jonkin verran, mutta hyvin vähän ja luonnolisen näköisesti. Pukeudun sään mukaisesta ja aika käytännöllisesti, mutta haluan silti näyttää kauniilta, esim kostealla laitan joko kumpparit tai veden pitävät nahkanilkkurit. Selfieitä en ota enkä varsinkaan jaa niitä somessa, en edes ole facebookissa.
[/quote]
Mätsäsin teidät!!
<3 Mätsääjä
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:16"]No kyllä niitä ihan Helsingistäkin löytyy!
[/quote]
Luin tätä ja hämmästyin,olisin ite kuvaillu itseäni samalla tavalla. =D mullakin on vaalea tukka eikä mitään lisäkkeitä ja leikkaan vaan vähän. Tosin oon vasta 19v ,mutta en mäkään ole facebookissa. =)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:16"]No kyllä niitä ihan Helsingistäkin löytyy!
[/quote]
Luin tätä ja hämmästyin,olisin ite kuvaillu itseäni samalla tavalla. =D mullakin on vaalea tukka eikä mitään lisäkkeitä ja leikkaan vaan vähän. Tosin oon vasta 19v ,mutta en mäkään ole facebookissa. =)
[/quote
Siis meikkaan
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:39"]Mistä luonnollisia, itsenäisiä ja sisäisestikin viehättäviä naisia oikeasti löytää? Etsinkö vaan väärästä paikasta? Joka paikassa tulee kyllä vastaan jotain nuoleviin vaatteisiin liimautuneita barbeja ja prinsessoja. Suihkuttavat varmaan glitteriä intiimipaikkoihinsakin. Ihan ihmeellistä touhua. Enkä tarkoita vain ulkonäköä, vaan myös elämänasenteita. Meikit, laukut ja vaatteet koetaan elämän mielekkäimmäksi sisällöksi. Fitness sitä ja tuota, meikkivoide tätä ja oumaikaad sitä #selfieden määrää. Ja ne persefarkut, joita näkee joka kulmalla. Mitä aktuaalista vittua? Tulis vastaan nainen, jolla on avoin hymy ja tennarit tai vaikka Nokian mustat kumpparit jalassa, niin jumalauta että pärisisin onnesta! Mutta tuleeko niitä? Tuleeko? No ei vitussa. Vissiin pitää kesällä lähteä maakuntakierrokselle jonnekkin pohjoiseen. Jos joku saamelainen naapurinlikka ei olis vielä ehtinyt mädättää aivojaan näillä moderneilla kauneusihanteilla ja elämänarvoilla.
[/quote]
Täällähän mä! Ja tunnen samankaltaisia ihmisiä paljonkin. Taidat kulkea kaduilla silmät kiinni?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:16"]No kyllä niitä ihan Helsingistäkin löytyy! T. 23v perusnätti ihminen, jolla on luonnostaa kivan värinen vaalea tukka, joka ei ole värjätty eikä siinä ole lisäkkeitä. Vaatteita olen ostanut viimeeksi syksyllä, koska en koe että tarvitsen enempää. En muutenkaan osta asioita ellei ne paranna mun elämänlaatua tai ole pakollisia. Meikkaan kylläkin jonkin verran, mutta hyvin vähän ja luonnolisen näköisesti. Pukeudun sään mukaisesta ja aika käytännöllisesti, mutta haluan silti näyttää kauniilta, esim kostealla laitan joko kumpparit tai veden pitävät nahkanilkkurit. Selfieitä en ota enkä varsinkaan jaa niitä somessa, en edes ole facebookissa. [/quote] Luin tätä ja hämmästyin,olisin ite kuvaillu itseäni samalla tavalla. =D mullakin on vaalea tukka eikä mitään lisäkkeitä ja leikkaan vaan vähän. Tosin oon vasta 19v ,mutta en mäkään ole facebookissa. =)
[/quote]
Haha :D En oo koskaa törmänny samanlaisee ihmiseen kun minä, koska kaikki jotka on muuten samoilla linjoilla on sit hippejä.
T. se 23v
Tule käymään luonani arkena, kun kuljen kotona ilman meikkiä, hiuksia ei ole kammattu ja karvat rehottavat jopa kainaloissa. Ei, en lähde leikkipuistoa kauemmas tämän näköisenä. Hampaat muistan tosin joka päivä pestä. Ai niin, housuissani on reikä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:40"]
[/quote]
Luonnollinen ja siisti on sellanen nainen mitä haluaa. Nyt olet luonnollinen, mutta et todellakaan siisti. Tukan kampaamiseen menee ehkä minuutti ja kainalon ajeluun saman verran.
T. Mies
Oletko joku psykopaatti? Käytät päiväsi stalkkaamalla tekotukkabarbien selfieitä ja sitten valitat että muunlaisia naisia ei ole?
On niitä mutta ei löydy Instagramista tai Namusta...
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:50"]Riippuu tietysti siitä kuinka luonnollista tarkoitat? Harvassa on täysin luomut naiset. Siis sellaiset joilla vääjäämätön tukka, ei YHTÄÄN meikkiä ja ajelemattomat karvat. Nykyään lähes jokainen nainen tekee itselleen jotain "epäluonnollista". [/quote] No hyvin harvoin luonnollisella tarkoitetaan metsänpeikkoa -.- Äly hoi. Ja minä olen luonnollinen, hejsan vaan.
[/quote]
Tässä hyvä tiivistelmä ongelmasta. Vain huippukaunis saa olla luonnollinen, muuten on "metsänpeikko". Rumempien täytyy tyytyä meikkaamaan huomaamattomasti ja värjäämään kevyesti, jotta voivat mainostaa olevansa muka luonnollisia.
Meillä oli lukiossa muutama hoikka lestatyttö, jotka olivat valtavan kauniita - virheetön iho, isot silmät, paksut ja vaaleat hiukset - eipä siinä paljon meikkailla tarvitse. Jumppatunnilla painoivat iloisesti shortseissa, säärissä oli karvaa, mutta se oli ohutta, vaaleaa ja huomaamatonta.
Sitten oli yksi tyttö, joka ei vain välittänyt ulkonäöstään. Pulska, ikävännäköinen kasvoiltaan, valtavan vahva ja musta ihokarva jota kasvoi hiukan naamassakin. Eipä paljon näkynyt kosijoita, jotka riemuitsivat luonnollisen naisen löytämisestä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:40"]
[/quote]
T. Mies
[/quote]
Karvojen ajeleminen on luonnotonta, nainen ei siis enää ole luonnollinen. Sori.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:40"]
Öö, minä olen sellainen luonnollinen nainen mutta en ole kellekään miehelle koskaan kelvannut. Ehkä luonnollinen saisi olla vain, jos on tosi kaunis. Tavis joka on luonnollinen, on miehille pelkkää ilmaa.
[/quote]
Samaa mieltä. Oon luonnollinen, mutta hyvin tavis. Mm. aknearpia vähän löytyy. Kaikki miehet jättäny mut :D
Miten luonnollisuus määritellään; olen värjännyt hiukseni, mutta mitään lisäkkeitä ei ole eikä tule. Meikkaan joskus ja tarpeen niin vaatiessa, mutta mitään erikoista ei ole jos olen viikonkin meikkaamatta. Tennarit ja kumpparit, check. Parit korkkaritkin toki löytyy. Meikit, laukut ja vaatteet eivät todellakaan ole elämäni sisältö, eikä kyllä fitnesskään tai selfie belfiet. Onnellisuus, tasapainoisuus ja hyvinvointi ovat. Olen kaunis, uskallan sen myöntää. Missiä ei minusta saa, mutta eipä se liene elämäni tarkoituskaan. Tykkään kotoilusta, leppoisasta elämästä ja rentoudesta.
Onko tämä tarpeeksi luonnollista? Jos on, jei! Jos ei, sitten en osaa ap:tä auttaa, toivotan onnea maakuntamatkailuun ja saamettarien bongailuun.
[/quote]
Kuulostatpa ihanalta <3