Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei mitä tuolla Itävallassa tapahtuu? Vuosi linnaa jos ei ota uusia tehosteita? Vieläkin ihan ok, kun itse olet paremmalla puolella?

Vierailija
11.12.2021 |

Omikron ei ole juuri vaaraksi eikä tässä ole muutenkaan kyse enää terveydestä. Valtavalle enemmistölle tauti ei ole paha ja vaikka se joillekin harvoille voi pahana iskeä, niin nämä vastatoimet ovat jo aivan dystooppisia ja rikollisia. Tonnien sakkoja ja linnaa ja huom. SINÄ voit olla toistaiseksi paremmalla puolen kolmen/neljän rokotteesi kanssa, mutta tehoste on otettava aina kolmen kk välein (pahimmillaan) ja mitä sitten kun sullekin alkaa riittää tai alkaa tulla ongelmia esim tehoste nro 20:n kanssa? On helppo olla välinpitämätön kun itse noudattaa käskyjä ja on asiat (eli rokotepassit) kunnossa. Ja mitä muuta tähän pian lisätään? Sosiaalinen krediiitti? Nyt voi vielä vastustaa tätä, mutta esim Australiassa, Kanadassa ja Itävallassa on jo myöhäistä. Sen verran pitkälle tää on jo viety.

Tää on ihan sairasta jo! Eikä tarvii olla mikään "rokotekriitikko" saadakseen silmät jo auki. Mullakin on 2 rokotetta, mutta itse asiassa NYT alkaa jo mullakin tulemaan käänteinen reaktio ja alan olemaan kriittinen tätä koronarokotetta kohtaan. Nämä sensuurit nyt ei ainakaan auta asiaa. Hyvin on saatu ääripäät tappelemaan keskenään kun kuitenkin suurin osa rokottamattomistakin on varmasti ihan tolkun ihmisiä.

Siis mitä helvettiä täällä (läntisessä) maailmassa tapahtuu tällä hetkellä??

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ olen aina paremmalla puolella.

Vierailija
2/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mielenkiintoisesti Briteissä jo puhutaan siitä kuinka omikron on "luonnon rokote" kaikille heille jotka eivät ole vielä ottaneet rokotetta:

Prof Eleanor Riley on Omicron: "If it is milder, and we know infection induces an immune response, [so] it is possible that this could act as a natural vaccine, getting to those people who have so far been unwilling to be vaccinated."

Suomessahan Nohynek on puhunut samaa luonnon boostereista. Tämä on mainio asia, joka tulee esille uuden miedomman variantin kanssa. Näin sen todellisen laumasuojan voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandemia tarkoittaa koko maapalloa. Rokote on nyt ainoa tapa välttää vaikea tautimuoto.

Vierailija
4/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaita nämä ei koske, kun voivat maksaa tonnien sakot. Venäjän passi alkaa pian olemaan kovaa valuuttaa. Rokottamattomien joukossahan on muuten suhteettoman paljon (määräänsä nähden) lääkäreitä. 

Vierailija
5/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sakkoja?? Ampua pitäis.

Niin, kaltaisesi fasistit pitäisi.

Vierailija
6/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaita nämä ei koske, kun voivat maksaa tonnien sakot. Venäjän passi alkaa pian olemaan kovaa valuuttaa. Rokottamattomien joukossahan on muuten suhteettoman paljon (määräänsä nähden) lääkäreitä. 

Rikkaita eivät koske mitkään mandaatit.

Vierailija
7/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pandemia tarkoittaa koko maapalloa. Rokote on nyt ainoa tapa välttää vaikea tautimuoto.

Silti koko maapalloa ei rokoteta. Ainostaan ne maat joilla on rahaa.

Vierailija
8/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sakkoja?? Ampua pitäis.

Tämä on rokotteen sivuvaikutuksista huolestuttavin. Silmitön raivo, viha, järkyttävän törkyyn vajoaminen. Tekee ihmisestä pedon.

Jaa. Mä ajattelin näin, jo ennen rokotetta.

Vierailija
9/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan vankilat pian täynnä m-muuttajia. Nehän ovat paljon enemmän rokottamattomia ja ns tiedevastaisia rokotekriitikkoja ja mitä kaikkea rokottamattomista on sanottukaan. Näinkö m-muuttajat pyritään saamaan kuriin vai onko heillä vapautus rokotteista kuten Jenkeissä? 

Ei paljoa puhuta "m-muuttajien epidemiasta". Persuja kyllä vedetään tähän muttei mumuja. 

Vierailija
10/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos rokotteen oikeasti uskottaisiin olevan pelastus olisi sen patentti avattu, jotta köyhät maat saisivat itse valmistaa rokotteita.

Vierailija
11/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli brittimuunnos omaa rokotusvuoroa odottaessa, joten en ota ensimmäistäkään koronarokotetta. Influenssarokotteen otin juuri, kuten otan joka vuosi.

Vierailija
12/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sakkoja?? Ampua pitäis.

Tämä on rokotteen sivuvaikutuksista huolestuttavin. Silmitön raivo, viha, järkyttävän törkyyn vajoaminen. Tekee ihmisestä pedon.

Jaa. Mä ajattelin näin, jo ennen rokotetta.

Eli olet vain syntyjäsi vinksahtanut.

Vierailija
13/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rokote on ainut tapa välttää vaikea tautimuoto, miksi rokotettuja on sitten sairaalassa? Ja miksi rokottamattomista tartunnan saaneista 99 % selviää joko täysin oireettomana tai korkeintaan lieväoireisena?

Vierailija
14/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ajatus, toivottavasti saadaan tuo käytäntö myös Suomeen. Osalle väestöstä hengenvaarallisen taudin tahallinen levittäminen on ihan hyvä kriminalisoida.

Vierailija
15/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävä odottaa, koska tuo tulee Suomeen. Pääseekö tämä täti eläkepäiviksi vankilaan :D

Vierailija
16/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä ajatus, toivottavasti saadaan tuo käytäntö myös Suomeen. Osalle väestöstä hengenvaarallisen taudin tahallinen levittäminen on ihan hyvä kriminalisoida.

Juurikin näin.

Vierailija
17/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos rokotteen oikeasti uskottaisiin olevan pelastus olisi sen patentti avattu, jotta köyhät maat saisivat itse valmistaa rokotteita.

Ei oo hetkeen uutisoitu siitä ryhmästä jonka WHO kokosi selvittämään rokotteen koostumuksen että saavat edes piraattiversion Afrikan markkinoille. Onkohan siellä edistytty?

Vierailija
18/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun sitäpä ei 98 prosenttia rokottamattomista edes levitä.

Vierailija
19/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pelkästään linnaa vaan itse joutuu vielä maksaa sellistä ja ruoasta.

Vierailija
20/102 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain häikkää rokotettujen aivoissa on pakko olla rokotuksen jälkeen, jos on vaikea tajuta, että rokottamaton, virukselle altistunut ja tautia sairastava ovat täysin eri asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi