Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei mitä tuolla Itävallassa tapahtuu? Vuosi linnaa jos ei ota uusia tehosteita? Vieläkin ihan ok, kun itse olet paremmalla puolella?

Vierailija
11.12.2021 |

Omikron ei ole juuri vaaraksi eikä tässä ole muutenkaan kyse enää terveydestä. Valtavalle enemmistölle tauti ei ole paha ja vaikka se joillekin harvoille voi pahana iskeä, niin nämä vastatoimet ovat jo aivan dystooppisia ja rikollisia. Tonnien sakkoja ja linnaa ja huom. SINÄ voit olla toistaiseksi paremmalla puolen kolmen/neljän rokotteesi kanssa, mutta tehoste on otettava aina kolmen kk välein (pahimmillaan) ja mitä sitten kun sullekin alkaa riittää tai alkaa tulla ongelmia esim tehoste nro 20:n kanssa? On helppo olla välinpitämätön kun itse noudattaa käskyjä ja on asiat (eli rokotepassit) kunnossa. Ja mitä muuta tähän pian lisätään? Sosiaalinen krediiitti? Nyt voi vielä vastustaa tätä, mutta esim Australiassa, Kanadassa ja Itävallassa on jo myöhäistä. Sen verran pitkälle tää on jo viety.

Tää on ihan sairasta jo! Eikä tarvii olla mikään "rokotekriitikko" saadakseen silmät jo auki. Mullakin on 2 rokotetta, mutta itse asiassa NYT alkaa jo mullakin tulemaan käänteinen reaktio ja alan olemaan kriittinen tätä koronarokotetta kohtaan. Nämä sensuurit nyt ei ainakaan auta asiaa. Hyvin on saatu ääripäät tappelemaan keskenään kun kuitenkin suurin osa rokottamattomistakin on varmasti ihan tolkun ihmisiä.

Siis mitä helvettiä täällä (läntisessä) maailmassa tapahtuu tällä hetkellä??

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses tätä itärollien määrää tässäkin ketjussa.

Vierailija
102/102 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallasta tarvitaan neuvonantajia hallitukselle neuvomaan miten rokotekriittiset pannaan ruotuun päänsilittelyn sijasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi