Kuinka moni EI harrasta flirttailua?
Nyt kun taas aurinko paistaa ja hormonit alkaa hyrrätä tulee selittämätön tarve aloittaa myös armoton flirtti lähes jokaisen vastaantulevan hyvännäköisen miehen kanssa.
Kuinka moni teistä ei harrasta tätä viatonta ja suunnattomasti elämänvoimaa antavaa toimintaa? Miksi ihmeessä???
N38
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:48"]
Minä en tarkoituksella harrasta, mutta ujouteni ja punastumistaipumukseni monesti tulkitaan flirttailuksi.
[/quote]
Oikeesti tällainen on ihana!
[/quote]
Niin on. Tällainen nainen oli jonkinaikaa samalla työpaikalla kuin mä.
Mies
Flirttaillessa testataan sitä omaa viehätysvoimaa, osin omaa epävarmuuttaan ja osin itsekkyyttään. En tarvitse huomiota jokaiselta kaksilahkeiselta, saan sitä kyllä halutessani ihan tarpeeksi.
Isken nykyään kaikille tuntemattomille vanhemmille naisille silmää. Useampi näyttää ilahtuvan. Tai ainakin huvittuvan. Jotakin iloa ankeaan arkeen...
harmaantuva mies
Positiivinen elämänvoima... :D
Kai ap myös lukee horoskoopit ja räpeltää taikakiviä maksimoidakseen vetovoimansa?
Ja ei, en flirttaile. En tunne romanttista tai seksuaalista vetoa muihin kuin omaan mieheeni, joten ei ole tarvetta keimailla vastaantulijoille kuin mikäkin pikkulutka tai bimbo.
Itse en oo koskaan tajunnu tommoista "kepeää flirttailua", jos ei ole haku päällä. Siis miksi ihmeessä rupeaisin keimailemaan tuntemattomille miehille, kun oma kulta löytyy jo eikä nää vieraat ukot kiinnosta mua ollenkaan. Vaikuttaa joko sinkkujen tai epävarmojen (henkisten) teinityttöjen hommalta.
En harrasta flirttailua. Olen tyytyväinen ukkooni ja saan tarpeeksi seksiä kotosalla.
Ei itsetunto riitä. Äijät naureskelee että mitä tuokin hylje tuossa yrittää.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:38"] Tietoinen flirtti on henkistä pettämistä...
[/quote]
Kuka aikuinen voi ajatella tällä tavalla???????????????????
[/quote]
No minä :) Flirtti on eriasia kuin ystävällinen hymyily. Flirtti on seksuaalissävytteistä. Näin minä sen erotan.
Onpas oikea tiukkapipojen kokoontumisajo tämäkin keskustelu. Kuitenkin tuo yksi mies, joka kertoi iskevänsä silmää vanhemmille naisille, sai peukkuja. Mutta naiselta flirttailu ei ilmeisesti ole hyväksyttävää :D
Veikkaan, että moni ei ymmärrä mitä flirttailu on ja tekee sitä tietämättään ;)
No en tietenkään parisuhteessa harrasta, mutta ennen sinkkuna tykkäsin flirttailla paljon (en nyt siis jokaiselle vastaantulijalle, mutta jos oli joku kiinnostava). Sitten tapasin narsistisen ex-mieheni, joka murensi mun itseluottamuksen täysin ja nyt sinkkuna en uskalla vilkaistakaan miehiin päin.
En flirttaile. En osaa sitä enkä edes ymmärrä mitä siitä pitäisi saada, jos ei ole tosissaan iskemässä.
M 40
Suomalaiset on surkeita flirttailemaan. Ne on niin totisia torvensoittajia. Flirttailu muka pettämistä, voi hyvää päivää. Tai että flirttaillaan vain jos halutaan iskeä. Hoh hoijaa.
Nää flittailevat tyypit jotka kuvittelee olevansa yhtä sulavia ja nokkelia kuin elokuvahahmot on jokseenkin myötähäpeää herättäviä.