Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni EI harrasta flirttailua?

Vierailija
18.03.2015 |

Nyt kun taas aurinko paistaa ja hormonit alkaa hyrrätä tulee selittämätön tarve aloittaa myös armoton flirtti lähes jokaisen vastaantulevan hyvännäköisen miehen kanssa. 

Kuinka moni teistä ei harrasta tätä viatonta ja suunnattomasti elämänvoimaa antavaa toimintaa? Miksi ihmeessä???

N38

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää flittailevat tyypit jotka kuvittelee olevansa yhtä sulavia ja nokkelia kuin elokuvahahmot on jokseenkin myötähäpeää herättäviä. 

Vierailija
22/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:48"]

Minä en tarkoituksella harrasta, mutta ujouteni ja punastumistaipumukseni monesti tulkitaan flirttailuksi.

[/quote]

Oikeesti tällainen on ihana!

[/quote]

Niin on. Tällainen nainen oli jonkinaikaa samalla työpaikalla kuin mä.

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaillessa testataan sitä omaa viehätysvoimaa, osin omaa epävarmuuttaan ja osin itsekkyyttään. En tarvitse huomiota jokaiselta kaksilahkeiselta, saan sitä kyllä halutessani ihan tarpeeksi.

Vierailija
24/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isken nykyään kaikille tuntemattomille vanhemmille naisille silmää. Useampi näyttää ilahtuvan. Tai ainakin huvittuvan. Jotakin iloa ankeaan arkeen...

harmaantuva mies

Vierailija
25/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen elämänvoima... :D

Kai ap myös lukee horoskoopit ja räpeltää taikakiviä maksimoidakseen vetovoimansa?

Ja ei, en flirttaile. En tunne romanttista tai seksuaalista vetoa muihin kuin omaan mieheeni, joten ei ole tarvetta keimailla vastaantulijoille kuin mikäkin pikkulutka tai bimbo.

Vierailija
26/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oo koskaan tajunnu tommoista "kepeää flirttailua", jos ei ole haku päällä. Siis miksi ihmeessä rupeaisin keimailemaan tuntemattomille miehille, kun oma kulta löytyy jo eikä nää vieraat ukot kiinnosta mua ollenkaan. Vaikuttaa joko sinkkujen tai epävarmojen (henkisten) teinityttöjen hommalta.

Vierailija
27/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta flirttailua. Olen tyytyväinen ukkooni ja saan tarpeeksi seksiä kotosalla.

Vierailija
28/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsetunto riitä. Äijät naureskelee että mitä tuokin hylje tuossa yrittää.

Vierailija
29/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Olen varattu.

Vierailija
30/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:38"] Tietoinen flirtti on henkistä pettämistä...

[/quote]

Kuka aikuinen voi ajatella tällä tavalla???????????????????

[/quote]

No minä :) Flirtti on eriasia kuin ystävällinen hymyily. Flirtti on seksuaalissävytteistä. Näin minä sen erotan.

Vierailija
31/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas oikea tiukkapipojen kokoontumisajo tämäkin keskustelu. Kuitenkin tuo yksi mies, joka kertoi iskevänsä silmää vanhemmille naisille, sai peukkuja. Mutta naiselta flirttailu ei ilmeisesti ole hyväksyttävää :D

Veikkaan, että moni ei ymmärrä mitä flirttailu on ja tekee sitä tietämättään ;)

Vierailija
32/35 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta.

Vierailija
33/35 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään parisuhteessa harrasta, mutta ennen sinkkuna tykkäsin flirttailla paljon (en nyt siis jokaiselle vastaantulijalle, mutta jos oli joku kiinnostava). Sitten tapasin narsistisen ex-mieheni, joka murensi mun itseluottamuksen täysin ja nyt sinkkuna en uskalla vilkaistakaan miehiin päin.

Vierailija
34/35 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flirttaile. En osaa sitä enkä edes ymmärrä mitä siitä pitäisi saada, jos ei ole tosissaan iskemässä.

M 40

Vierailija
35/35 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on surkeita flirttailemaan. Ne on niin totisia torvensoittajia. Flirttailu muka pettämistä, voi hyvää päivää. Tai että flirttaillaan vain jos halutaan iskeä. Hoh hoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan