Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epäonnistunko näin?

Vierailija
02.02.2015 |

Pitää laihtua 20kg ennenkuin kestän alkaa odottamaan lasta. Siksi tärkeää laihtua.

Mietin että arkisin elän nutrilett pirtelöillä ja protein shape pirtelöillä (4-5annosta) ja viikonloppuisin söisin vapaammin mutta terveellisesti. Arkena en liiku kuin fysioterapian jumppaohjeilla ja vklp saattaa olla aikaa lenkkeilyynkin.
Miten saan vatsan toimimaan kun ummetus vaivaa tällä?
Kaikki vinkit tervetulleita!
Anteeksi jos ei kappalejako näy, mobiiliversio

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraamisesta en osaa sanoa mitään, mutta itse en siihen hommaan ryhtyisi. Onko sinulla (realistista) tavoiteaikaa tuolle laihtumiselle?
Suosittelen liittymään jonnekin nettilaihdutus-sivustolle (itse olen kiloklubissa). Sieltä saa todella hyviä vinkkejä laihduttamiseen. Ja suosittelen, ettet ajattele laihduttavasi, vaan tekeväsi elämäntapamuutoksen. Se on hyväksi sinulle itsellesi ja myös tulevaisuudessa toimit hyvänä esimerkkinä lapsellesi.

En tiedä lähtöpainoasi, mutta jos olet yli satakiloinen, tuon 20kg:n pudottaminen on suhteessa helpompaa kuin jos lähtöpaino on esim. 80kg.
Annoskokojen pienentäminen on oikeasti jo aika iso juttu laihdutuksessa. Googleta sopivat annoskoot laihduttajalle, ja osta keittiövaaka (jos ei vielä ole).
Ummetukseen taitaa auttaa kuitupitoiset ruoat, voit googlettaa niitäkin.
Lisää kasvisten osuutta ruokailuissasi ja käytä täysjyväriisiä ja -pastaa. Muutenkin suosi täysjyvätuotteita.
Ja sopivat ateriavälit! Opettele syömään vähintään 4, mieluiten 5 kertaa päivässä. Painota hiilihydraatit aamupäivälle.
Tässäpä nyt jotain vinkkiä sinulle, toivottavasti niistä on apua. Tsemppiä elämäntapamuutokseen! :)
Minullakin tosiaan sitten mobiili..

Vierailija
2/2 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up: )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan