Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni EI harrasta flirttailua?

Vierailija
18.03.2015 |

Nyt kun taas aurinko paistaa ja hormonit alkaa hyrrätä tulee selittämätön tarve aloittaa myös armoton flirtti lähes jokaisen vastaantulevan hyvännäköisen miehen kanssa. 

Kuinka moni teistä ei harrasta tätä viatonta ja suunnattomasti elämänvoimaa antavaa toimintaa? Miksi ihmeessä???

N38

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska ei kiinnosta! 

Vierailija
2/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyileminen ystävällisesti ja flirtti on 2 eri asiaa. Hymyilen ihmiselle kuin ihmiselle. Se on ystävällisyyttä/kohteliaisuutta tai sitten on vaan niin hyvä päivä, että hymyilen kuin hangon keksi :) Mutta minusta flirtti parisuhteessa ollessa ei kuulu ulkopuolisille. Tietoinen flirtti on henkistä pettämistä...minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en harrasta. En jotenkaan edes osaa. Olen myös kokoajan niin omissa ajatuksissa kun kävelen kaupungilla ettei tule edes kiinnitettyä huomiota vastaan tulijoihin.

Mielestäni en myöskään hanskaa small talkia. Pystyn kyllä intensiivisesti keskustelemaan politiikasta, filosofiasta tms mutta sellainen "turhan päiväinen" mukavan höpöttely ei ota luonnistuakseen, ja aina kun olen skarpannut ja kokeillut niissä tilanteissa small talkia joissa se olisi suotavaa, niin olen ollut älyttömän uupunut sen jälkeen.

Yksi syistä miksi exäni halusi erota oli juuri se etten ole sellainen iloinen ja keveä kuten nuoret naiset yleensä..

Vierailija
4/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en harrasta koska en yksinkertaisesti osaa. Voin hymyillä takas jos mulle hymyillään, mut siinä se, enempään en kykene, haluatko opettaa miten naisena flirttaillaan! :)

Vierailija
5/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuljeksin äsken läpi kaupungin hymy huulilla ja kyllä, moni otti katsekontaktia paljon hanakammin kuin jos kulkee "naama peruslukemilla".

Vierailija
6/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole osannut flirttailla edes ollessani sinkku. Hymyilen kyllä paljon vastaantulijoille, varsinkin jos ulkoiluttavat koiraa :D

Vierailija
7/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska mulla on oma rakas jonka kanssa voi vaikka flirttailla, enkä tykkää jos joku tyrkky bimbolumppu flirttaa hänen kanssaan.

Vierailija
8/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan rupea pelleilemään. Töissä ainakaan, missä on paljon miehiä ja lisäkseni vain muutamia naisia.

Vierailija
9/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarkoituksella harrasta, mutta ujouteni ja punastumistaipumukseni monesti tulkitaan flirttailuksi.

Vierailija
10/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan niin paljon kuin ehtii. Me like it ♡

Vierailija
11/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:48"]

Minä en tarkoituksella harrasta, mutta ujouteni ja punastumistaipumukseni monesti tulkitaan flirttailuksi.

[/quote]

Oikeesti tällainen on ihana!

Vierailija
12/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:38"] Tietoinen flirtti on henkistä pettämistä...

[/quote]

Kuka aikuinen voi ajatella tällä tavalla???????????????????

Vierailija
13/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan flirttailua. Haluan puhua ihmisten kanssa normaalisti ilman seksuaalisväritteistä virettä.

Vierailija
14/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulet, miksi en?

t köyhä mies

Vierailija
15/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en harrasta, koska en osaa enkä usko, että kyseinen asia toisi elämääni minkäänlaista positiivista sisältöä.

Vierailija
16/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:59"]

Inhoan flirttailua. Haluan puhua ihmisten kanssa normaalisti ilman seksuaalisväritteistä virettä.

[/quote]

Osaatko sanoa miksi? Minulle se ainakin on vain positiivinen elämänvoima.

Vierailija
17/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en harrasta. Koska koen olevani liian surkea kelvatakseni kenellekkään ja en halua turhaan häiritä muita.

Vierailija
18/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle flirtti on erittäin tärkeää. Mikä onkaan parempi tapa saada ja antaa positiivista palautetta toiselle? 

En millään tajua miten se voisi jonkun mielestä olla väärin.

Vierailija
19/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta eikä minulla ole myöskään kiima-aikaa keväällä niin kuin aapeella.

Vierailija
20/35 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:59"]

[/quote]

Minusta on ärsyttävää, jos minua ajatellaan ja kohdellaan ensin naisena, ja sitten vasta ihmisenä. Haluan olla pelkästään ihminen. En ole kiinnostunut keskustelukumppanieni sukupuolesta, enkä halua että ne on minun.

Osaatko sanoa miksi? Minulle se ainakin on vain positiivinen elämänvoima.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme