Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaanko meikeistä

Vierailija
18.03.2015 |

Eli mistä haaveilette? Mikä on seuraava meikki haalintanne? Entä meikkaatteko huviksenne kotona vaikka ei olisi mihinkään menoa?

Itse haaveilen juuri anastasia beverly hillsin contour kit:stä. Olen vasta nyt oppimassa varjostamaan kasvoja. Postissa on myös tulossa Mac:in cinderella paletti. En vielä tiedä oliko hutiostos. 

Tykkään meikeistä. Töissä olen aika hillitysti meikattu ja aika naturel mutta on kiva vapaa-ajalla meikata enemmän. 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kele.. siis 21!

Vierailija
22/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile mistään vaan ostan ne, mitä tarvitsen. Nämä ovat kestosuosikit: Chanelin meikkivoide ja irtopuuteri, Sensain 38 ripsari, YSL:n valokynä, Chanelin luomivärit, Guerlainin aurinkopuuteri, Chanelin poskipuna, Isadoran highlighter, YSL:n kajal. Ulkorajaukset teen luomivärillä ja kostealla siveltimellä, kulmat luomivärillä & kuivalla siveltimillä. Panostan siveltimiin ja huollan & säilytän ne hyvin. Joskus tulee ostettua jotain muotituotteita kuten aikoinaan mineraalimeikit mut eivät tehneet vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi haavelistalla jompikumpi Loracin Pro -paleteista. Mulla on Loracilta yksi pienempi paletti ja siinä on jopa mattasävyissä ihana koostumus, ja kuulemma noissa Proissa on vielä koostumusta parannettu entisestään.

Toinen haave olisi uuden meikkivoiteen löytäminen. Nyt on kokeilussa noita Lumenen uutuuksia, mutta niillä ei vain tule tarpeeksi siistiä jälkeä, kun oma iho ei ole valmiiksi hyväkuntoinen. Ja lisäongelmana on liian vaalea iho, joten jos muuten hyvä koostumus löytyy, niin siitä ei sitten ole tarpeeksi vaaleaa versiota saatavana.

Vierailija
24/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:15"]

Oletteko selvittäneet, mitä tuotteiden INCI-koodit sisältävät ja mitä ne tarkoittavat? Vai ostatteko tuotteet vain söpön pakkauksen tai blogimainonnan vuoksi?

[/quote]

Olen incilukutaitoinen. Ihonhoidossa käytän vain luonnonkosmetiikkaa, meikkituotteenikin valitsen mieluiten ekosertifioiduilta sarjoilta. Valitettavasti en ole kaikkia mahdollisia kriteerini täyttäviä meikkituotteita ekosarjoilta vielä onnistunut löytämään (esim. meikkivoide), joten osa meikeistäni on vielä peruskosmetiikkaa.

Vierailija
25/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on menossa piheilykausi, ja saan suurta iloa löytäessäni toimivan halpisversion jostain kulttimeikkituotteesta! Kosmetiikkablogeista ja pinterestistä on jo löytynyt monta edullista korvaajaa kalliimmille tuotteille. Ihan sokkona en viitsi lähteä tuotteita testailemaan, hyviä arvioita kerännyt tuote on todennäköisemmin myös omaan käyttöön sopiva, vaikka joskus tulee toki väistämättä tehtyä hutiostoksiakin.

Vierailija
26/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskin kiva jos tästä saataisiin jatkuva triidi meikkihöperöille. :)

Mulle on just viimeisimmän nettishoppailurupeaman seurauksena tullut postissa beautyblender, The Balmin Mary-Lou Manizer, Anastasia Beverly Hillsin Dipbrow (sävy dark brown) ja kasa Nyxin huulipunia, mitä tälleen pikaisesti muistan.

Beautyblenderin ostaminen tuntui tosi tylsältä mutta ainakin ensivaikutelma on tosi positiivinen. Eilen kastelin sen ja nahkealla sienellä sitten tuputtelin aika halpaa meikkivoidetta naamaani ja jälki oli tosi tasainen ja "näkymätön". Ei tehnyt semmoista ihon pintakuiviin kohtiin tarttumista, joka mulla on aina kirouksena.

Dipbrown käyttöä opettelen edelleen, mutta ainakin sävy tuli onneksi valittua oikein. Tuolla saa tosi nopeasti täyteltyä aukkoja kulmissa. Pigmenttiä on hurjasti ja sivellintä tahnan pintaan sipaistuani tykkään testata siihen purnukan kannen sisäpuolelle että tarttuiko liikaa väriä.

Mary Lou-Manizer on tosi nätti mutta tällä hetkellä mun iho pukkaa sen verran paljon hormoninäppyä naamaan (krmh) että tuo on ehkä turhan shimmerinen verrattuna hienojakoisempiin ja maltillisempiin korostuspuutereihin, varsinkin jos satun sutaisemaan yhtään liikaa niin ihon virheet korostuu kimalluksen alta.

Mulla on seuraavina himotuksina lisää Makeup Revolutionin halpispaletteja, varsinkin niitä luomiväripaletteja ja ah. Niin halpaa ja brittilafka niin ei tarvitse murehtia tulleista. Makeup Geekiltä on tulossa vielä pieni Z-paletti ja viisi luomivärinappia joita odotan testailuun jo malttamattomana.

Minäkin etsin edelleen täydellistä meikkivoidetta. Oon suht neutraali sävyltäni ja kalpea, mutta rusketun ihan hyvin kesäisin. Todella monet meikkivoiteet, jopa esim. Lumenen vaaleimmat sävyt, loistaa liian oransseina ja tunkkaisina mun nassussa. Haaveilen aloittajan tapaan myöskin tuosta ABH:n contour kitistä, mutta en tiedä pitäisikö miettiä sitä vanhempaa puuteriversiota vai uudempaa cream contour kittiä, että kumpi sopisi paremmin omaan käyttöön.

Vierailija
27/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo beautyblender hintansa väärti? Kuitenkin 20e on aika paljon meikkisienestä

Vierailija
28/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö esim. Ruohonjuuresta saa jotain halpiskopioita beautyblenderistä? Muistelisin että Saara Sarvas arvostelikin ne jossain vaiheessa eikä huomannut mitään mullistavaa eroa.

Real Techniquesilla on myös halvempi vastaava jota itsekin katselin mutta päädyin sitten siihen originaliin pinkkiin kuitenkin. Saatan ensi kerralla kuitenkin päätyä tuohon RT:n versioon, niitä saa iHerbistäkin ja sieltä tulee tilailtua satunnaisesti kampetta: http://www.iherb.com/Real-Techniques-by-Samantha-Chapman-Miracle-Complexion-Sponge-1-Sponge/52027

Vierailija
29/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beauty Blender oli Sokkarilla nyt 3+1 päivien aikaan 14,90.

21

Vierailija
30/45 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin jossain vaiheessa vertailuja Beauty Blenderistä ja muista sienistä, ja niistä jäi mieleen, että Yves Rocherin versiota kehuttiin aika samantyyppiseksi. Itselläni on Beauty Bayn oman tuotesarjan versio ja se ei oikein ole sellainen ihmesieni mitä odotin, eikä se ole muuallakaan ollut kovin kehuttu.

Mä taidan olla myös ainoa ihminen, jolle tuo Brow Wiz ei oikein toiminut. Se oli parin käyttökerran ajan ihana, mutta sitten se terä tylsistyi sen verran, ettei enää saanut piirrettyä tarpeeksi hiuksenhienoja viivoja. (Mulla on huonosti kasvavat kulmat, joten pelkkä sävyn vahvistaminen ei riitä.) Ihan hukkaan se ei ole mennyt, koska siitä löytyi todella hyvä sävy, Taupe. Kunhan kulmakynälle tulee tarvetta niin ajattelin ostaa tuota sävyä normaaliksi kynäksi.

Onko kenelläkään kokemusta noista uusista, ohuista meikkivoiteista? Ne ovat ihanan tuntuisia kaupassa testattuina, mutta pelkään, että jälki on kamalan näköinen, jos on näkyvät ihohuokoset ja ajoittain pintakuivia kohtiakin ihossa.

Vierailija
31/45 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsen itsekin the Balmin Mary Lou Manizeria. Täällä sitä myydään liikkeessä, ihastuin siihen ensiswatchauksella lukematta ensimmäistäkään arvostelua. Ja muiden kokemusten lukemisen jälkeen kuume on vain kasvanut. :D Omistan the Balmilta yhden poskipunan. Pigmenttiä riittää, valitettavasti taisin vain mennä valitsemaan itselleni hieman väärän sävyn kaupan kirkkaassa valaistuksessa. Ehkä sävy toimisi, jos sitä saisi levitettyä tarpeeksi hennosti. Mistä tulikin mieleeni: Onko teillä kokemuksia Real Techniuesin duo fibreistä? Kolmen kappaleen setti kiinnostaisi.

Omistaako joku Macin Cool Neutral tai Warm Neutral Palettea? Kannattaako satsata, vaikka omistan jo kaikki Nakedit sekä muutaman muun neutraalin paletin? 

Vierailija
32/45 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli viimeisimpänä kotiin Narsilta pari poskipunaa, vaikuttaa hyviltä. 

pitää vielä miettiä tuota Balmin mary lou manizeria. 

Itsekin etsin sitä täydellistä meikkivoidetta. Nyt on ollut käytössä jonkun aikaa tuo garnierin bb voide mutta meikkivoide olisi hieman peittävämpää. Joku ohut, jos kellään on suosituksia.

ap

Vierailija
33/45 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorkku kieltämättä tunkee joka puolelta esiin halusi sitä tai ei. :/ Mullakaan ei ole muita vinkkejä kuin tilaaminen netistä tämän maan ulkopuolelta mutta kuitenkin EU:n sisältä, ettei tarvitse kikkailla tullin kanssa. Tykkään esim. Maquillaliasta ( https://www.maquillalia.com ), sieltä saa ainakin Wettistä. Tietääkseni myöskään sieltä saatavat hyvät ja edullisemmat merkit kuten Makeup Revolution, Zoeva, Sleek ja Milani eivät testaa eläimillä. Nyxiäkin sieltä löytyy, mutta usein lähinnä loppuunmyytynä. :F

Ite oon tilannut muutamaan otteeseen ilman ongelmia ja tuun varmasti tilaamaan jatkossakin.

Vierailija
34/45 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Nyx pitäisi ehdottomasti saada Suomeen! Saahan niitä toki Nellystä ja Pretty.fistä, mutta ovat ihan törkeän hintaisia ja valikoimakin aika suppea. Cherry culturesta tilaan Nyxiä itse.

Mulla on muuten tuo Nyxin Liquid Illuminator. ja on kyllä lähes samanlainen, kuin mitä testaamani Benefitin High Beam, jota ei enää tosiaan jostain syystä toimiteta Suomeen LF:stä.

Vierailija
35/45 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku silikonitonta primeria?

Vierailija
36/45 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti Lumenen Clarinskopioita tutkiessa näytti, että niihin olisi tungettu jotain hiton shimmeriä...en kylläkään markettireissussa ehtinyt kaikkia sävyjä syynätä. Mutta jos näin on, niin harmi, koska juuri tuon kimalle-efektin puuttumisen vuoksi olen Clarinsin kiilloista tykännyt ja näissä Lumeneissa olisi kivat sävyt.

Kasvojen varjostuksesta löytyy hyviä tutoriaaleja YouTubesta, parhaat linkit olen löytänyt Pinterestin kautta, esim. contouring face -hakusanalla. Sieltä kautta löytynyt myös hyviä korostus- ja varjostustuotteita

Vierailija
37/45 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:15"]Oletteko selvittäneet, mitä tuotteiden INCI-koodit sisältävät ja mitä ne tarkoittavat? Vai ostatteko tuotteet vain söpön pakkauksen tai blogimainonnan vuoksi?
[/quote] käytän cosmethics appia tämän selvittämiseen, vältän etenkin parabeeneja.

Vierailija
38/45 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 08:29"]Tietääkö joku silikonitonta primeria?
[/quote] mulla myös hakusessa. Akneiho.

Vierailija
39/45 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lookfantastic boxista tuli iiiihana Nude Stix-luomivärikynä joka on mielettömän pigmenttinen! Ja lord&berryn kajal <3
Haaveissa benefitin täyskokoinen hohdevoide ja joltain merkiltä ohut kuultava meikkivoide (iho on muuten virheetön, väriä vaan pitää tasoittaa)

Vierailija
40/45 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua yhtään mistä te puhutte :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme