Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaanko meikeistä

Vierailija
18.03.2015 |

Eli mistä haaveilette? Mikä on seuraava meikki haalintanne? Entä meikkaatteko huviksenne kotona vaikka ei olisi mihinkään menoa?

Itse haaveilen juuri anastasia beverly hillsin contour kit:stä. Olen vasta nyt oppimassa varjostamaan kasvoja. Postissa on myös tulossa Mac:in cinderella paletti. En vielä tiedä oliko hutiostos. 

Tykkään meikeistä. Töissä olen aika hillitysti meikattu ja aika naturel mutta on kiva vapaa-ajalla meikata enemmän. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En montaa ainakaan kovin uskollisesti, mutta tykkään Grav3yardgirlistä koska Bunny on mun mielestä niin viihdyttävä ja symppis :) Glam & Goren Mykien kanavasta pidän myös, vaikuttaa kivalta tyypiltä ja tutoriaalivideot on tosi hyvin kuvattuja.

Vierailija
42/45 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää youtube-videot oli se minkä ansiosta innostuin meikkailusta, omien taitojen kehittämisestä ja uuden kokeilusta. Aiemmin mulla on ollut valikoima hyväksi todettuja juttuja ja tietynlaiset meikit mitä tein. Saatoin kokeilla uutta tuotetta, kun edellinen vastaava loppui jne.

Jotenkin niin nautinnollista löytää uusia kivoja tyylejä ja sitten kokeilla niitä ja se, että eri luomivärisävyillä, rajauksilla, huulipunilla jne. saa luotua ihan eri tyylisiä ilmeitä eri päiville.

Käytän pääosin luonnonkosmetiikka, joko sertifioitua tai sellaista, jossa on väh. 80% luonnollista alkuperää, tai sitten normi kosmetiikkaa, jota ei ole testattu eläinkokein. Tuntuuko kenestäkään muusta siltä, että näitä eläinkokeettomia meikkejä on kauhean vaikeaa löytää nykyään normi kaupoista. Tai siis vaikeaa ehkä siksi, että niitä ei edes usein ole. >:-( Luonnonkosmetiikka meikkejä löytyy jonkun verran, mutta ne ovat usein todella kalliita. Näitä suht kivoja ja halpoja perusmeikkejä, jotka on eläinkokeettomia (Wet'n'wild, e.l.f, nyxx) ei ole tarjolla missään. Ärsyttää, että näitä Suomen meikkimarkkinoita hallitsee vaan L'oreal, jonka toiminta on kaikkea muuta kuin eettistä. Jossain perus marketissa, Sokoksella tai Stockmannilla ja oikeastaan Kickseissäkin suurinosa kosmetiikasta on L'orealin.

Osaako täällä joku vinkata vähän eettisempiä merkkejä? Nyxxiä, e.l.f:iä ja Wet'n'wildia saa tietysti tilattua netistä pretty.fi:stä, mutta hinnat on minun mielestä todella kovat verrattuna siihen mitä ovat netissä muualla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraatteko muuten youtuben guruja? Lustre lux, tati, michelle phan jne.?
-se look fantastic boksin tilaillut

Vierailija
44/45 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:15"]

Lookfantastic boxista tuli iiiihana Nude Stix-luomivärikynä joka on mielettömän pigmenttinen! Ja lord&berryn kajal <3 Haaveissa benefitin täyskokoinen hohdevoide ja joltain merkiltä ohut kuultava meikkivoide (iho on muuten virheetön, väriä vaan pitää tasoittaa)

[/quote]

Oi mäkin oon tilannut tota Lookfantasticin boksia jokusen kappaleen! :) Oon tykännyt kyllä paljon jutuista mitä oon sieltä saanut, mullekin tuli yhdessä lootassa Lord & Berryn minikokoinen kajal ja se on kyllä mukavan pehmeä ja pigmenttinen. Tätä kuuta en itse tilannut kun spoilasin etukäteen ja se Blissin rasva tai hiusharja ei inspannut. Saa nähdä mitä sitten ensi kuussa.

Mäkin haaveilen Benefitin tietyistä tuotteista, esim. high beam ja erilaiset tintit kiinnostaisi ja hoolakin on vielä hommaamatta, mutta hitto kun niitä on vaikea edes tilata tänne! Viimeksi kun yritin LF:stä tilata niin Benefitiä ei toimitettu suomeen, sama oli jollain toisellakin brittisaitilla. :/

Mua kyllä ärsyttää välillä ihan vietävästi eri merkkien saatavuus Suomessa. Kiva kun porukka ostelee jenkeissä muutamalla dollarilla jotain ihania Nyxin huulipunia ja on vaikka minkä merkin counteria ja hyllyä, ahhhh!

Vierailija
45/45 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo esim. Nellyn hinnoittelu Nyxin huulipunissa on ihan hulvaton! 20 euroa kipale, kun Cherryculturessa (josta itsekin tosiaan tilailen, vaikka sitten tuleekin alvia maksettavaksi jos jää tulliin) maksavat ehkä 5-6 dollaria kappale. Toivottavasti porukka ei osta niitä sieltä.

Odottelen tässä Sleekin contourpalettia saapuvaksi, se oli semmoinen kolmen napin face form -versio. Korostussävy, nätti persikkainen puna ja varjostussävy joka toivottavasti natsaa! *peukut pystyssä* Pitää ostaa vielä tuo legendaarinen Nyxin taupe -poskipuna jos tuo on liian lämmin. Ja ehkä muutenkin... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi