Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaanko meikeistä

Vierailija
18.03.2015 |

Eli mistä haaveilette? Mikä on seuraava meikki haalintanne? Entä meikkaatteko huviksenne kotona vaikka ei olisi mihinkään menoa?

Itse haaveilen juuri anastasia beverly hillsin contour kit:stä. Olen vasta nyt oppimassa varjostamaan kasvoja. Postissa on myös tulossa Mac:in cinderella paletti. En vielä tiedä oliko hutiostos. 

Tykkään meikeistä. Töissä olen aika hillitysti meikattu ja aika naturel mutta on kiva vapaa-ajalla meikata enemmän. 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen Clarins-kopiot kiinnostaisivat, siis ne sävytetyt huulivoiteet. Misshan meikkivoide myös, mutta se oli loppuunmyyty luottokaupastani.

Vierailija
2/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin oli ne lumenen uutuus meikkivoiteet pettymys.. haluaisin jo löytää sellaisen täydellisen luottomeikkivoiteen! Kesäksi kiinnostais tää uus maybellinen dream bb bronze vai mikä olikaan josta Linda Hallberg kirjoitti vähä aikaa sitten, liekö tulee Suomeen myyntiin ikinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noi lumenen clarins kopiot kiinnostaa ja kanssa! Jo ne putelit oli tosi suloset

Vierailija
4/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa nuo Lumenen Clarins kopiot. Söpöt putelit. En ole vielä sortunut. Sitten Too faced melted huulikiillot kiinnostaisi. Myös joku hohtopuuteri olisi saatava. Onko vinkata hyvää? Oon ihastunut noihin meikkeihin mitä Suomesta ei saa. Myös YSL huulipunia olisi kiva saada lisää. Nyt vain yksi ja sekin lopussa. Tälläistä..

Mä olen löytänyt hyvän bb-voiteen Garnierin light sävystä, siitä mikä tarkoitettu rasvoittuvalle iholle.

ap

Vierailija
5/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohtopuuteriksi vinkkaisin theBalmin Mary lou manizeria! En oo mistää kuullut/lukenut huonoa siitä :) joo en kans tajua miksi esim stockmann ei ota valikoimiinsa näitä ulkomaisia merkkejä mitkä älyttömässä suosiossa niinku just too faced, urban decay ja benefit!

Kiinnostais kans nää anastasia veneily hills kulmatuoteet. Onko kellään niistä kokemuksia?

Vierailija
6/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:29"]En haaveile mistään vaan ostan ne, mitä tarvitsen. Nämä ovat kestosuosikit: Chanelin meikkivoide ja irtopuuteri, Sensain 38 ripsari, YSL:n valokynä, Chanelin luomivärit, Guerlainin aurinkopuuteri, Chanelin poskipuna, Isadoran highlighter, YSL:n kajal. Ulkorajaukset teen luomivärillä ja kostealla siveltimellä, kulmat luomivärillä & kuivalla siveltimillä. Panostan siveltimiin ja huollan & säilytän ne hyvin. Joskus tulee ostettua jotain muotituotteita kuten aikoinaan mineraalimeikit mut eivät tehneet vaikutusta.
[/quote]

Brändit osaa sua hyvin kusettaa. No, ei ole mun ongelma..

Vierailija
7/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:54"]

hohtopuuteriksi vinkkaisin theBalmin Mary lou manizeria! En oo mistää kuullut/lukenut huonoa siitä :) joo en kans tajua miksi esim stockmann ei ota valikoimiinsa näitä ulkomaisia merkkejä mitkä älyttömässä suosiossa niinku just too faced, urban decay ja benefit! Kiinnostais kans nää anastasia veneily hills kulmatuoteet. Onko kellään niistä kokemuksia?

[/quote]

Mulla on anastasia beverly hillsin kulmakynä browwiz?, On vaalein sävy, On tosi hyvä, suosittelen!! Käytössä melkein joka päivä ja kestää pitkään.

ap

Vierailija
8/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta alkanut kiinnostumaan meikeistä enemmän. Mistähän löytyisi sopivaa opastusta esim. varjostuksiin ja valostuksiin kasvoille? Sitä en osaa ollenkaan ja kasvoni ovat vielä hankalan mallisetkin mutta haluaisin oppia! Lisäksi kiinnostaa nimenomaan pitävät meikit, isellä kun tuppaa jo tunnin kuluttua olemaan meikki sotkussa tai "rullaantunut" kokonaan pois, etenkin silmämeikki siis luomivärit. Saako niitä pysymään pitempään ja mitä tuotteita suosittelet?

Vierailija
9/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasi veneily Hills :DD hyvä että ymmärsit ap kuitenkin mitä tarkoitin;) osaatko kertoa miksi se on parempi kuin esim lumenen kulmakynä? Kun vähän mietityttää että onko ne oikeasti niiiiin paljon parempia

Vierailija
10/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:18"]

Anastasi veneily Hills :DD hyvä että ymmärsit ap kuitenkin mitä tarkoitin;) osaatko kertoa miksi se on parempi kuin esim lumenen kulmakynä? Kun vähän mietityttää että onko ne oikeasti niiiiin paljon parempia

[/quote]

Mulla on joskus vuodesta miekka ja kirves kokemusta tuosta Lumenen kulmakynästä. En tiedä onko muuttunut värit ym. Tuo Anastasia beverly hills browiz on kapeäkärkinen ja kärki rullataan ulos, vaikea selittää. Jos paikkakunnallasi on Kicks niin käy siellä katsomassa. Myy Anastasia beverly hillsin tuotteita.

ap

Vierailija
11/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:17"]Olen vasta alkanut kiinnostumaan meikeistä enemmän. Mistähän löytyisi sopivaa opastusta esim. varjostuksiin ja valostuksiin kasvoille? Sitä en osaa ollenkaan ja kasvoni ovat vielä hankalan mallisetkin mutta haluaisin oppia! Lisäksi kiinnostaa nimenomaan pitävät meikit, isellä kun tuppaa jo tunnin kuluttua olemaan meikki sotkussa tai "rullaantunut" kokonaan pois, etenkin silmämeikki siis luomivärit. Saako niitä pysymään pitempään ja mitä tuotteita suosittelet?
[/quote] varmaan youtubesta helpoin ja edullisin etsiä vinkkejä ja opastusta :) mulla sama ongelma ton meikin kestävyyden kanssa! Näyttää hyvältä kun on juuri meikannut mutta ei niinkään freesi enää työpäivän jälkeen, enkä minä viitsi jatkuvasti päivän aikana vessassa tuusata meikkien kanssa. Poistuiskohan ongelma jos oikeasti satsaisi arvokkaampaa meikkivoiteeseen vai löytyykö "markettimeikeistä" pitkäkestoisia? Onko kellään suositella Mitään? Vai onko turha olettaa että meikki pysyy ilman jotain pohjustusainetta

Vierailija
13/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarins huulikiilto ostoslistalla

Vierailija
14/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhuta painu vittuun

Vierailija
15/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse entisenä meikkifriikkinä ja -hamstraajana olen nykyisin keskittynyt minimalistisempaan linjaan. Olen siis yrittänyt löytää mahdollisimman hyvät ja toimivat tuotteet, sekä pitäytyä niissä ja hankkia uusia juttuja vain, kun on ollut tarve. Nykyään kokoelma on melkein täydellinen, mutta hyvä varjostusväri ja korostustuote uupuvat. NYXillä oli ennen mainio varjostusväri, mutta sen valmistus lopetettiin, eikä sitä saa enää järkevään hintaan mistään.

Lisäksi tietysti täydellisen meikkivoiteen metsästys on jatkuvaa. Miten onkaan niin vaikeaa löytää hyvä meikkivoide. Jos olisi hyvä iho, niin varmasti olisi helpompaa, mutta t-alueelta rasvoittuva ja helposti punoittava naamataulu ei anna armoa.

Vierailija
16/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottelen just, että tilaamani OCC lip tar kolahtaisi postilaatikkoon!<3

Vierailija
17/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella hullaantunut kaikenlaisiin kosmetiikkatuotteisiin. Ovat minulle "arjen luksusta" ja hemmottelua, vaikka suurimman osan hankinkin tällä hetkellä ihan marketeista :)

Seuraavana hankistalistalla on Maybelline Drem Wonder Nude meikkivoide (löytyy vaaleampia sävyjä kuin Lumenen vastaavasta) ja on edullinen.

Ostoslistalla on myös Beauty Blender, vaikka pitkään ajattelinkin, että en tarvitse (pakko kokeilla, kun on hehkutettu niin monessa paikassa).

Haluaisin myös jonkun laadukkaan "korjaavan" peiteväripaletin missä olisi keltaista/vihreää punoituksiin ja kirkastusta (eli joku luonnollisen valkoinen mikä korvaisi valokynän) sekä ihonvärinenkin peitevoide. Tästä haaveilen :

http://www.makeupforever.com/us/en-us/make-up/face/concealer/5-camouflage-cream-palette

Tuoksuja voisin kotiuttaa useampiakin...

Minulla on myös blogi... Edullisten kosmetiikkatuotteiden ystäville :) Saa antaa palautetta :)

http://purkitjapurnukat.blogspot.fi/

Vierailija
18/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko selvittäneet, mitä tuotteiden INCI-koodit sisältävät ja mitä ne tarkoittavat? Vai ostatteko tuotteet vain söpön pakkauksen tai blogimainonnan vuoksi?

Vierailija
19/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan jos luulen soveltuvan itselleni tai muuten ihastun, mutta täytyy kyllä sanoa, että nykyään googlaan sekä luen (blogiarvostelut/kokemukset) vielä lisäksi. Tarpeita/ihotyyppejä sekä mieltymyksiä on paljon erilaisia, mutta jonkin kuvan olen monesti itse saanut tuotteista jo etukäteen. Eli kiitokset teille kaikki muut meikkibloggarit, ettei tarvitse ihan sokkona kaikkea ostaa!!

Nro 22

Vierailija
20/45 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku 22, korjaus edelliseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi