Kysyn taas, minkä ikäisenä sait viimeisen lapsesi ?
tuon Malmivaaran uutisesta innostuneena.
Montako lasta sinulla on ?
Ja kysymys siis heille, joille ei enää pitäisi lapsia tulla. Ainahan se epävarmaa voi olla.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v. Minusta nuo pelottelut hedelmällisyyden laskusta 35 vuoden jälkeen on hölynpölyä. Jos naisella on hyvä hedelmällisyys jo lähtökohtaisesti, ei se mihinkään yhtäkkiä laske, kun täyttää 35v. Totta kuitenkin on, että monilla on ongelmia hedelmällisyyden kanssa, mutta usealla se ongelma on jo nuorena.
Ei vielä 35 jälkeen mutta jossain siinä vähän ennen neljäkymmentä kyllä laskee merkittävästi. Sen sain itse todeta kun raskautta on nyt yritetty kohta vuosi, täytin just 39. Edelliset raskaudet alkoi todella helposti.
Eli jos ei ihmeitä tapahdu minä sanon 34-vuotiaana.
10 vuotta ennen vaihdevuosien alkua on yleensä aivan viimeinen hetki tulla raskaaksi edes teoriassa.
Olin 37v, kun viides ja viimeinen lapseni syntyi. Ikäeroa nuorimman ja vanhimman välillä on 12 vuotta.
Olin 29 toisen lapseni syntyessä. Olen täysin onnellinen lapsistani, vaikka teinkin heidät pettävän luntun kanssa.
Viimeiseksi jää, vaikka se rajoittaakin suuresti kumppanin löytämistä. Naiset haluaisivat aina ankkurilapsen, mutta minut saa parhaiten pysymään, jos naisella on piuhat poikki.
29. Sterilisaatioon menin heti täytettyäni 30 joten lisää ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainokainen 22-vuotiaana.
Minulla 18
nyt olen 43.
Oho, minkä ikäisenä aloitit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v. Minusta nuo pelottelut hedelmällisyyden laskusta 35 vuoden jälkeen on hölynpölyä. Jos naisella on hyvä hedelmällisyys jo lähtökohtaisesti, ei se mihinkään yhtäkkiä laske, kun täyttää 35v. Totta kuitenkin on, että monilla on ongelmia hedelmällisyyden kanssa, mutta usealla se ongelma on jo nuorena.
Ei vielä 35 jälkeen mutta jossain siinä vähän ennen neljäkymmentä kyllä laskee merkittävästi. Sen sain itse todeta kun raskautta on nyt yritetty kohta vuosi, täytin just 39. Edelliset raskaudet alkoi todella helposti.
Eli jos ei ihmeitä tapahdu minä sanon 34-vuotiaana.
Itse raskauduin helpommin 39v ja 40v kun esikoisen aikaan 25v.
Kolme lasta, joista viimeisin syntyi, kun olin 24v. Enää ei haikailla lisää lapsia, ikää alkaa olla 30 vuotta molemmilla.
Kaksi lasta. Viimeisimmänn kohdalla olin 34.
6 vkoa ennenkuin täytin 42v. Esikoisen sain 21v:nä
Nyt kuopus täyttää 20v
32-vuotiaana. Kaksi lasta on, miehellä lisäksi kaksi isoa lasta edellisestä suhteesta ja hän on sitä mieltä että lapsiluku täynnä. Niin kai se sitten on.
Neljäs 47v. Oli yllätys, mutta ihana.
36-vuotiaana kuopus, kaksi lasta.
Mulla 3 lasta, viimeinen syntyi kun olin 32-vuotias, sterilisaatio tehty, enempää ei tule.