Kysyn taas, minkä ikäisenä sait viimeisen lapsesi ?
tuon Malmivaaran uutisesta innostuneena.
Montako lasta sinulla on ?
Ja kysymys siis heille, joille ei enää pitäisi lapsia tulla. Ainahan se epävarmaa voi olla.
Kommentit (84)
Kannattais kysellä sen isänkin ikää. Se vaikuttaa ihan yhtä paljon vaikka aina esille nousee riskinä vain äidin ikä.
Jonkun 60-v ukkelin mällit on jo sen verran viallista laatua, että jos äitikin on yli 40 v. vammaisuuden riski kasvaa eksponentiaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kannattais kysellä sen isänkin ikää. Se vaikuttaa ihan yhtä paljon vaikka aina esille nousee riskinä vain äidin ikä.
Jonkun 60-v ukkelin mällit on jo sen verran viallista laatua, että jos äitikin on yli 40 v. vammaisuuden riski kasvaa eksponentiaalisesti.
Eihän tämä ketju liittynyt vammaisuuteen mitenkään.
35-vuotias, ekan sain 32-vuotiaana.
35-vuotiaana sain kolmannen ja viimeisen lapseni. Nyt ikää 43-vuotta ja on vauvakuume.
41-v. on tällä hetkellä viimeisin. Lisää voi olla kuitenkin vielä tulossa. :)
Vierailija kirjoitti:
Voithan tehdä siitä ketjun. Tämä oli äitien. Minkä ikäinen muuten sen Lauran mies on ?
Kaksi lasta, 32 ja 34 vuotiaana. Nyt olen 43 enkä kyllä enää jaksaisi vauvan kanssa.
Olenko minä muka jo saanut viimeisen lapseni, kysyy isä 75 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ainokainen 22-vuotiaana.
Minulla 18
nyt olen 43.
Moni saanut 15-16 vuotiaana tai 18-19 v. Vanhimmat mitä tunnetaan niin siinä vähän alle 60 v jotain 54-56 v. Ennen ehkäisyä naiset synnytti 3-20 lasta eli synnytysputki. Onneksi on ehkäisy ja paremmat asunnot. Ennen oli niitä puuhökkeleitä missä kylmä. Kivitalo suojaa myös rotilta ellei joku pidä niitä ruttoelukoita lemmikkinä.Eikä hiiret pääse sisälle. Hietsussa on asunnottomien miesten majatalo jos joku haluaa lahjoittaa sukkia ja pipoja.Siinne niitä synnytetään.Myös kodittomille naisilla on turvatalo ja yömaja pakkasilla mihin voi lahjoittaa nehän on joku synnyttänyt.
Prostituoitujen luona käy perheen isät muuten. Thai Sörnäinen .
Mihin synnyttää kirjoitti:
Moni saanut 15-16 vuotiaana tai 18-19 v. Vanhimmat mitä tunnetaan niin siinä vähän alle 60 v jotain 54-56 v. Ennen ehkäisyä naiset synnytti 3-20 lasta eli synnytysputki. Onneksi on ehkäisy ja paremmat asunnot. Ennen oli niitä puuhökkeleitä missä kylmä. Kivitalo suojaa myös rotilta ellei joku pidä niitä ruttoelukoita lemmikkinä.Eikä hiiret pääse sisälle. Hietsussa on asunnottomien miesten majatalo jos joku haluaa lahjoittaa sukkia ja pipoja.Siinne niitä synnytetään.Myös kodittomille naisilla on turvatalo ja yömaja pakkasilla mihin voi lahjoittaa nehän on joku synnyttänyt.
Ei kai missään ole niin paljoa rottia kuin suurkaupunkien keskustoissa, kyllä ne tiensä löytää ihan minne ne haluaa. Asuntoihinkin, tiedän.
36-vuotiaana sain kuopuksen.
3 lasta.
Nyt ikää 49 v.
Ekan sain 24-vuotiaana ja tokan 30-vuotiaana.
Olin 40v kun kuopus syntyi. 2 lasta.
17vuotiaana eka.
20 vuotiaana kaksoset.
Ei varmasti enempää.
Olen nyt 30v.
16 v.