Olen tuplarokotettu, enkä aio osallistua kolmannelle kierrokselle.
Miten muilla tuplarokotetuilla? Olen tehnyt harkintaa viime viikkoina kolmannen rokotteen ottamisen suhteen ja olen kääntynyt sille kannalle etten aio ottaa enempää tehosteannoksia. Tilastojen valossa näyttää siltä, että rokotuksilla ei ole merkittävää vaikutusta taudin leviämiseen ja kuolemien ehkäisyssä. Maat joissa rokotekattavuus on noussut on myös kuolemantapaukset kasvaneet. Tilastoissa on selvä ristiriita. Tämä on oma riskianalyysini ja aion jatkaa normaalia elämääni ilman tehosteannoksia. Kaksi vuotta on kulunut ja se on merkittävän pitkä ajanjakso yhden ihmisen elämässä.
Kommentit (824)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole todettu veritulppien määrän kasvua sitten rokotusten alkamisen kuten ei minkään muunkaan sairausryhmän. - - - -> rokote on turvallinen
-
"Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ylilääkäri Hanna Nohynekin mukaan Suomessa vakavia oireita ei ole esiintynyt"
-
"Muutamilla rokotteen saaneilla on todettu veren hyytymiseen liittyviä haittoja, kuten veritulppia. Toistaiseksi ei kutenkaan ole varmuutta siitä, liittyykö tähän ajalliseen yhteyteen myös syy–seuraussuhde, eli johtuvatko haitat rokotuksesta" ...joita on muutenkin vuositasolla kymmeniä tuhansia.
-
"Veritulppaan sairastuu vuosittain 5 500–11 000 suomalaista ja rokotehaittailmoituksia on yhdeksän – EMA:n selvityksestä toivotaan valoa asiaan"
"Astra Zeneca -koronarokotteen mahdollista yhteyttä veritulppiin selvitetään EU:ssa. Toistaiseksi mitään syy-yhteyttä ei ole osoitettu."
AZ on itse löytänyt mekanismin, mikä ne tulpat luo. Tuo on uutisoitukin isossa maailmassa, mutta ei tietenkään Suomessa.
Rokotehaittojen suhteen katsos ollaan aikuisten oikeasti ihan hiton tarkkana. Yksi veritulppa miljoonalle rokotetulle ylittää uutiskynnyksen ja johtaa toimenpiteisiin.
Vrt. koronan vakavat sivuvaikutukset, kuten kuolema. Jos niihin suhtauduttaisiin yhtä vakavasti, koronaan syylliset olisivat kansainvälisessä oikeudessa syytettynä kansanmurhasta ja muista rikoksista ihmiskuntaa vastaan...
Nosto. Olisi mukava tietää miten muilla piikitetyillä nyt menee. Onko tullut rokotehaittoja?
Ei ole haittoja mutta lisäpiikkejä en taida ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Nosto. Olisi mukava tietää miten muilla piikitetyillä nyt menee. Onko tullut rokotehaittoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiän tän sivun. Nostin kun itsellä tinnitusta niin kiinnostaa et onko jollain mennyt ohi näin ajan kuluessa?
Ei ihme jos oireita, kaikki rokotetut tulee kuolemaan näihin piikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Ja jos sota tulee, niin rokottamattomat raukat vain joutuvat yksinään taistelemaan, kun muut ovat kuolleet.
Oletteko jo täsmentäneet sitä yli miljardin rokotetun kuolinpäivää. On siirretty jo monta kertaa. Mutta jospa se kohta koittaa.
Palataan aiheeseen. Käsissä ollut puutumista piikkien jälkeen. On vähentynyt muttei mennyt kokonaan ohi vaan oireilee aaltomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Ja jos sota tulee, niin rokottamattomat raukat vain joutuvat yksinään taistelemaan, kun muut ovat kuolleet.
Oletteko jo täsmentäneet sitä yli miljardin rokotetun kuolinpäivää. On siirretty jo monta kertaa. Mutta jospa se kohta koittaa.
Minä kanssa olen odottanut myös tätä mystistä päivää, kun kaikki rokotetut alkavat kuolemaan. Eikös sen pitänyt jo tapahtua ensimmäisen rokotteen kanssa? Ei tapahtunut.
Vai tarkoittaako he sitä, että me kaikki jossain vaiheessa kuollaan vanhuuteen sen rokotuksen takia?
Olen kolmesti rokotettu, ja otan neljännenkin heti, kun sellaisen saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kaikki kuole tietenkään kerralla. Rokotteen laukaisemiin tauteihin ja sairaskohtauksiin kuolevat vähitellen. Onnea ihmiskokeeseen!
Koska maailmalla ei ollut minkäänlaisia, ei siis minkäänlaisia tauteja tai sairauskohtauksia ennen rokotuksia, mihin ihmiset kuolivat. Kyllä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta on ollut onni, että edetään hitaammin täällä Suomessa ja saadaan nähdä esim Israelin esimerkkiä, jossa alkaa jo viides kierros. Mun usko THL ää kohtaa on nousemassa. He eivät hätiköi ja pääsevät puntaroimaan maailman tilannetta. Ei olisi hääviä olla tutkija siellä juuri nyt. He, jos jotka kaipaisivat tsemppiä
Minulla ei ole uskoa THL ää kohtaan. THL lopetti rokotusstatuksen esittämisen tilastoissaan, kun rokotetut ajoivat ohi koronaan kuolleissa. THL sensuroi totuuden pois silmiltä. Julkisena laitoksena sen pitäisi olla rehellinen, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kanssa olen odottanut myös tätä mystistä päivää, kun kaikki rokotetut alkavat kuolemaan. Eikös sen pitänyt jo tapahtua ensimmäisen rokotteen kanssa? Ei tapahtunut.
Vai tarkoittaako he sitä, että me kaikki jossain vaiheessa kuollaan vanhuuteen sen rokotuksen takia?
Ainoa kasvava ryhmä koronaan kuolleissa on rokotetut. Älkää hosuko, kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kasvava ryhmä koronaan kuolleissa on rokotetut. Älkää hosuko, kyllä se siitä.
Kuolenko mä kun oon ottanut yhden piikin? Vai voiko rokotteen vaikutus loppua kropassa, joku syyhän on miks noita buustereita tuputettiin?
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmesti rokotettu, ja otan neljännenkin heti, kun sellaisen saan.
Ei voi ymmärtää. Itsetuhoista käytöstä tämä.
Itseäsi saat sitten syytää, kun sairastut pahasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta on ollut onni, että edetään hitaammin täällä Suomessa ja saadaan nähdä esim Israelin esimerkkiä, jossa alkaa jo viides kierros. Mun usko THL ää kohtaa on nousemassa. He eivät hätiköi ja pääsevät puntaroimaan maailman tilannetta. Ei olisi hääviä olla tutkija siellä juuri nyt. He, jos jotka kaipaisivat tsemppiä
Minulla ei ole uskoa THL ää kohtaan. THL lopetti rokotusstatuksen esittämisen tilastoissaan, kun rokotetut ajoivat ohi koronaan kuolleissa. THL sensuroi totuuden pois silmiltä. Julkisena laitoksena sen pitäisi olla rehellinen, mutta...
Ihan oma tulkintasi asiasta, ei faktaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin pistoskohta pari päivää, 3 koronarokotusta, 1 influenssa ja 1 pneumokokkirokotus otettu
Minäpä en ota statiineja.
0 statiininappia
0 lihaskipua
0 diabetes
T: kolesterolikusetus
Olen tuplarokotettu, kolmatta rokotusta en ota. Toisen rokotuksen jälkeen huono olo, tämä oli rokotusten suhteen tässä.