Olen tuplarokotettu, enkä aio osallistua kolmannelle kierrokselle.
Miten muilla tuplarokotetuilla? Olen tehnyt harkintaa viime viikkoina kolmannen rokotteen ottamisen suhteen ja olen kääntynyt sille kannalle etten aio ottaa enempää tehosteannoksia. Tilastojen valossa näyttää siltä, että rokotuksilla ei ole merkittävää vaikutusta taudin leviämiseen ja kuolemien ehkäisyssä. Maat joissa rokotekattavuus on noussut on myös kuolemantapaukset kasvaneet. Tilastoissa on selvä ristiriita. Tämä on oma riskianalyysini ja aion jatkaa normaalia elämääni ilman tehosteannoksia. Kaksi vuotta on kulunut ja se on merkittävän pitkä ajanjakso yhden ihmisen elämässä.
Kommentit (824)
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi ihan vitsi koko rokote ja jos luette piikin tuoteselostetta, niin siinä vaiheessa kyllä saa ihmettelemään miksi sitä edes jaetaan. Sanotaan esim. suoraan, että rokote ei välttämättä suojaa taudilta, suojan kesto tuntematon, sivuoireiden lista pitkä kun valtionvelka, monessa kohtaa lukee "ei riittävästi tietoa" Influenssarokote kestää vuoden, hepatiitti 20v ja jäykkäkouristus 20v, malariarokotteet useamman vuoden, polio koko loppuiän, niin tämä on loppu jo 2kk, jossa ajassa se anna edes täyttä suojaa ja varmaan 5-6 piikkiä pitää ottaa vuodessa. Itelle tuli Modernan muissa pohjoismaissa kielletystä rokotteesta 4 päivä kuume sekä erehdyin juoksemaan muutaman päivän jälkeen junaan, niin sydänlihastulehdus.
Miksi puhut "piikin tuoteselosteesta" kun et ymmärrä siitä sen vertaa, kuin sika ymmärtää satelliitista?
Antigeenitestauksella tästä pandemiasta päästäisiin eroon.
T24: Tutkimus: 51 prosenttia virolaisista vastustaa pakollisia koronarokotuksia
Pakollisia koronarokotuksia kannatti selvityksen vastanneista 43 prosenttia, ja kuusi prosenttia vastanneista ei vastannut kysymykseen ollenkaan.
Selvityksen tilaaja on konservatiivinen Institute for the Study of Societal Issues -ajatushautomo. Asiasta kertoi Viron yleisradio.
https://www.helsinginuutiset.fi/teemat/4405010
Mulla ei oo ollut menkkoja toisen roketteen jälkeen, kolmatta en ota!
Vierailija kirjoitti:
Olisin varsin tyytyväinen jos jäisikin kokonaan pois, ei ole mikään ilo niistä kärsiä joka kk.
Vierailija kirjoitti:
Näistä ei saisi puhua ääneen, mutta itsellä tinnitus paheni toisen piikin jäljiltä. Onneksi kyllä asettui sitten mutta vinkui ikävästi korvat ainakin 3-4 viikkoa piikin jälkeen. Pelkäsin että jää pysyväksi.
Yhden rokotteen ottanut ja siitä asti ripulilla. Sattumaa tai ei, mutta en ole kärsinyt moisesta kymmeniin vuosiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin varsin tyytyväinen jos jäisikin kokonaan pois, ei ole mikään ilo niistä kärsiä joka kk.
Niin, ja jos lapsia haluaa, niin voihan niitä adoptoida. Maailmassa on muutenkin liikaakin ihmisiä. tai sitten voi hankkia nukkeja tai lemmikkieläimiä. (sarkasmia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kyllä hämmästyttävä määrä tätä urpoporukkaa jolle asiantuntijuus ei sano mitään.
Kuunnellaan mieluummin Repeä Esson baarissa, tai kuvitellaan vakavissaan että pikku päättelyllä aamukaffeen lomassa keksitään ratkaisu. Ja totta kai kun vähän googlettaa niin löytää netistä tietoa josta lääkärit ja muut kirjaviisaat ovat autuaan tietämättömiä.
Voi kristus sentään. Nyt tajuan miten Teuvo Hakkaraiset ja muut pääsevät eduskuntaan.
Tässä mielessä korona on hyvä juttu. Vielä kun joisivat hopeavettä niin maailmasta tulisi pian parempi paikka.
Niin saattaa olla mielenkiintoinen mikstuura, rokotete ja hopavesi yhdistelmä🤔. Voihan näiden nauttimistapaa vaihtaa ja ottaa hopeaveden piikillä ja rokotteen juomalla😁.
Olen 2 rokotusta saanut sairaanhoitaja. Toisen Moderna-rokotuksen jälkeen kuukautiskierto on ollut päin helvettiä, kierto vaihtelee 2vko-2kk välillä entisen muutaman päivän vaihtelun sijaan. Viimeisimmästä rokotteesta kohta 6kk, eikä mitään merkkiä että tilanne menisi normaalimpaan suuntaan. Mitään muuta vikaa/selitystä kuin rokote, ei ole todettu.
Rakastan työtäni ja haluaisin sitä kaikesta huolimatta jatkaa, mutta siinä vaiheessa, jos/kun hoitajilta vaaditaan pakkorokotuksia, sanon alalle hyvästit. Yhtään koronarokotusta en nimittäin enää ota, vaikka kaikki muut rokotteet, influessapiikki mukaan lukien olen tähän saakka ottanut.
Vaikka pidempiaikaisia haittavaikutuksia saaneiden määrä olisikin pieni, se on jokaiselle, jolle se sattuu kohdalle iso, jopa elämää mullistava asia. Harmittaa, että kaikki valtavirtaa vastaan taistelevat teilataan sen kummemmin harkitsematta. Hoikkana, terveenä ja tupakoimattomana minulla on todella pieni todennäiköisyys sairastua itse vakavasti. Potilaitani toki suojaan jatkossakin hyvällä hygienialla ja maskilla, jos siis jatkossa saan työtäni vielä jatkaa.
Miksi te vänisette ettekä kuuntele asian tuntijoita? Ketä oikeesti luulee tietävän paremmin kuin alan ammatilaiset miten tässä pitää toimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja jos lapsia haluaa, niin voihan niitä adoptoida. Maailmassa on muutenkin liikaakin ihmisiä. tai sitten voi hankkia nukkeja tai lemmikkieläimiä. (sarkasmia)
Joopa näinhän se menee ja kissa jo onkin.
Enkä tunne naiseuteni mihinkään katoavan vaikka ei ikimääilmassa tulisi yhtään ainutta vuotoa. Taitaa olla joillekin naiseuden mittari.
Kuukautiset ei ole naiseuden mittari, mutta jos kierto menee rokotteesta pieleen, jotain muutakin kehossa voi mennä. Kuukautiskiertoon vaikuttaa hormonitoiminta, ja hormonit vaikuttavat aika valtavaan osaan muissakin kehomme toiminnoissa. Siksi kuukautiskierron häiriöt eivät ole ihan pikku juttu.
Vierailija kirjoitti:
Otan kolmannen rokotteen heti kun sen saan. Pelkään, että jatkossa matkustamista varten tulee voimaan "aikaraja" eli viimeisimmistä rokotteesta pitää olla esim. 6 kk tai 9 kk, jotta pääsee matkaan ilman pcr-testiä. Kuitenkin matkustaminen on minulle tärkeää.
Et säailtä testiltä rokotettunakaan välty.
Heiii, bloombergbusiness uutisoi juuri eteläafrikan tilastoja omikronista. Hyvältä vaikuttaa, joska tämä kohta helpottaa!
Vierailija kirjoitti:
Heiii, bloombergbusiness uutisoi juuri eteläafrikan tilastoja omikronista. Hyvältä vaikuttaa, joska tämä kohta helpottaa!
Iltalehti sanoi että 300000 tartuntaa voi olla Norjassa.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen rokotteen voisin ottaa silloin, kun kokeellisten piikkien rinnalle saadaan perinteinen rokote tai nenäsumute. Passia varten en tarvitse yhtään rokotetta, vain omaa terveyttäni varten, jos tuntuu siltä.
Se nenäsumute on ihan samanlainen rokote, antotapa vaan on erilainen.
Vierailija kirjoitti:
En ota kolmatta. Olemassa oleva krooninen sairaus paheni rokotteiden jälkeen ja lääkkeiden teho hävisi ja kroppa ihan sekasin. Pitäkää tunkkinne.
Rokoteainepurkin sivussa on kirjoitettuna pienellä,: Voi tulla vakava haittavaikutus." tämä pitää annosta jakavan henkilön kertoa Rokotettavalle, koska haittojen ilmaantuessa niitä vakavia haittavaikutuksia ei korvata henkilölle, joka tämän saa. Tukea ei myöskään anneta tällaisen vakavan haitan ilmaantuessa. FIMEA voi pestä kätensä ja sanoa "Tiesit tästä" kun piikittäjän velvollisuus on kertoa haittamahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti sanoi että 300000 tartuntaa voi olla Norjassa.
Sama kuin joulupukkeja nähty itäisellä taivaalla 10 000 kpl.tta KAIKKEA ei pidä uskoa.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset ei ole naiseuden mittari, mutta jos kierto menee rokotteesta pieleen, jotain muutakin kehossa voi mennä. Kuukautiskiertoon vaikuttaa hormonitoiminta, ja hormonit vaikuttavat aika valtavaan osaan muissakin kehomme toiminnoissa. Siksi kuukautiskierron häiriöt eivät ole ihan pikku juttu.
Moni saanut veritulpan ja paljon häiriöitä jotka voi suoraan yhdistää rokotehaitoiksi. Koko elimistö menee sekaisin rokotteissa olevien aineiden vaikutuksista, yksilöstä riippuen. Toisilta menee henki, sairaanhoitaja Norjasta kuoli Astra Zenekan aiheuttamaan veritulppaan, samoin Ylen uutisankkuri, Vanke sai veritulpan ja taisi jäädä toimittaminen muille.
0/5
https://ourworldindata.org/covid-vaccinations?country=ISR
Kävin.... alle 70%...