Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tuplarokotettu, enkä aio osallistua kolmannelle kierrokselle.

Vierailija
11.12.2021 |

Miten muilla tuplarokotetuilla? Olen tehnyt harkintaa viime viikkoina kolmannen rokotteen ottamisen suhteen ja olen kääntynyt sille kannalle etten aio ottaa enempää tehosteannoksia. Tilastojen valossa näyttää siltä, että rokotuksilla ei ole merkittävää vaikutusta taudin leviämiseen ja kuolemien ehkäisyssä. Maat joissa rokotekattavuus on noussut on myös kuolemantapaukset kasvaneet. Tilastoissa on selvä ristiriita. Tämä on oma riskianalyysini ja aion jatkaa normaalia elämääni ilman tehosteannoksia. Kaksi vuotta on kulunut ja se on merkittävän pitkä ajanjakso yhden ihmisen elämässä.

Kommentit (824)

Vierailija
781/824 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teille muille tullut puutumisoireita rokotteen jälkeen? Kuinka kauan kestäneet?

On joo. Sulkijalihas puutui jo ekasta piikistä. Kohta vuosi on menty vaipoissa, mutta on tämä kuitenkin vielä aika lievä oire ja onnekseni teen istumatyötä.

No mutta kiva kuulla että rokotuksesta olet saanut helpotusta oireisiisi ja vielä istumatyön siihen kaupanpäälle. Tästä me huomaamme, kuinka paljon hyvää rokotuksella voidaan parhaimmassa tapauksessa saada aikaiseksi.

Vierailija
782/824 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteista syöpää ja immuunikatoa

Tutkimus Tukholman ja Uumajan yliopistoista

Marraskuussa tuli uutinen asiasta joka jo ennestään tiedettiin, eli että rokotteet aiheuttavat nopeasti eteneviä syöpiä. Rokote estää 90% dna-korjaantumisen jolloin elimistö ei voi korjata itse itseään vaan alkaa nopeasti kehittää erilaisia syöpiä.

Lääketieteellinen kauhu – Rokotteen piikkiproteiini pääsee soluytimiin, tukahduttaa kehon DNA-korjausmoottorin

Rokotteen piikkiproteiini pääsee soluytimiin, tukahduttaa ihmiskehon DNA:n korjausmoottorin, laukaisee syövän räjähdysmäisen kasvun, immuunipuutosten, autoimmuunisairauksien ja kiihtyneen ikääntymisen.

Tätä löytöä voidaan kuvailla vain todelliseksi ”kauhuksi” seurauksissaan. Hämmästyttävä uusi tutkimus, joka julkaistiin Virusissa, osa MDPI:n (Open Access Journals) SARS-CoV-2 Host Cell Interactions -julkaisua, paljastaa, että rokotteen piikkiproteiinit pääsevät solun ytimiin ja aiheuttavat tuhoa solujen DNA-korjausmekanismissa ja estävät DNA:n korjauksen 90 prosenttisesti.

Tämän löydön kauhistuttava lopputulos on, että ihmiset, jotka ovat ottaneet mRNA-rokotteita, kärsivät tukahdutetusta DNA:n korjauksesta, mikä lisää altistumista, joiden luultiin aiemmin olevan vähäisiä ongelmia heidän terveytensä kannalta merkittäville uhille.

Toisin sanoen ihmiset, jotka ovat alttiina 5G-säteilylle, mammografiatutkimuksille, pehmittimille elintarvikkeissa ja karsinogeeneille henkilökohtaisissa hygieniatuotteissa (pyykinpesuaineet, hajuvedet, shampoot, ihovedet jne.), eivät pysty korjaamaan näiden aiheuttamia DNA-vaurioita. altistuksia. Suhteellisen pienen altistuksen jälkeen ne alkavat mutatoitua ja kehittää syöpiä koko kehoon.

https://www.naturalnews.com/files/viruses-13-02056-v2.pdf

Koronarokotteet ovat aiheuttanut enemmän kuolemia kuin kaikki muut rokotteet yhteensä v. 1988 lähtien:

https://lh3.googleusercontent.com/-54Ul_fe5BbE/Yaamb3fiITI/AAAAAAAAT0A/…

-

Suomestakin kerrotaan yhden rokotteesta johtuneen kuolemantapauksen löytymisestä. Kahdeksan miljoonan annetun rokotteen jälkeen todennäköisyys kuolla rokotteeseen on siis... 0,00000000125%

?

Menikös oikein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/824 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuli huulia heiluttaa. Olen tyytyväinen, etten ole ottanut yhtäkään tähän virukseen kohdennettua rokotetta. Terveyttä ja hyvinvointia on kestänyt jo pitkään. Elämää en ole joutunut rajoittamaan ja kun uutiset laittaa kiinni, ei tiedä koko kansan pauhannasta mitään. Ja vieläpä ystävät ja iso suku ympärillä, meillä menee hyvin. Luotto itseen on myös huipussaan, kun teki oikean valinnan.

Kirjoitat ihan kuin korona olisi ohi ja selvisit siitä ilman rokotuksia. Mutta kyllähän se on niin, että jokainen meistä tulee se korona-immunisaation saamaan, tavalla tai toisella. Toiset valitsevat taudin, toiset rokotuksen.

Aika foliohattu tai muu hörhö tai vain vähän turhan yksinkertainen saa olla, jos valitsee taudin rokotuksen sijaan.

Vierailija
784/824 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteen hattoistakin olisi hyvä sallia julkistra keskustelua. Ei pitäisi olla niin, että kaikki lakaistaan maton alle ja vedotaan siihen että ovat harvinaisia. Omassa lähipiirissä, tuttavilla ja työkavereilla ollut paljonkin erilaisia kummallisia rokotteen jälkeen tulleita oireita (imusolmukkeiden turpoamisia esim. kainaloissa, outoja puutumisia, lämpöilyä jne.) Ovat voineet kestää pari kuukauttakin. Imusolmukkeiden turpoamisen on virallisestikin uutisoitu olevan este mennä esim. mammografiaan eli antaisivat vääränlaisia tulkintoja.

Vierailija
785/824 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan se rokotepassi on nykyään voimassa? Onko eilen kuultujen Krista Kiurun linjausten jälkeen mahdollista oottaa ainakin siihen asti, että tuo nykyinen passi vanhenee? Jos siis lyhennetään annosvälisuositusta. En ainakaan itse haluaisi kovin tiheään oita piikkejä ottaa.

Vierailija
786/824 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ensi syksynä, jos tuntuu edelleen tarpeelliselta. Kesäksi on aivan turha ottaa koronasuojaa, ellei tee mieli remuamaan festareille.

Vierailija
787/824 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo ollut menkkoja toisen roketteen jälkeen, kolmatta en ota!

Olisin varsin tyytyväinen jos jäisikin kokonaan pois, ei ole mikään ilo niistä kärsiä joka kk.

Niin, ja jos lapsia haluaa, niin voihan niitä adoptoida. Maailmassa on muutenkin liikaakin ihmisiä. tai sitten voi hankkia nukkeja tai lemmikkieläimiä. (sarkasmia)

Eiköhän lisäännöttömyys se tarkoitus ollutkin. Vain orjat saavat tehdä lisää työläisiä. Keskiluokkaa ei tarvita.

Vierailija
788/824 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen korkeakoulutettu, seuraan ulkomaisia terveydenhuoltojärjestöjä, lääkefirmoja sekä tutkimuksia, mitä muun maailman media avoimesti kertoo. Suomen mediat uutisoivat tietoa usein hyvin muokattuna, kun vertaa alkuperäisiin lähteisiin. Lisäksi jätetään kertomatta faktoja, jotka yhtään antaisi aihetta kritiikkiin. Tämän tiedon valossa, jota olen kerännyt, en ota rokotetta. Useat terveysjärjestöt puoltavat rokotteiden tarjoamista niille, joille se on tarpeellinen. Mikään taho ei ole ollut sillä kannalla, että kaikki pitäisi rokottaa. Siihen vaikuttaa talous ja politiikka.

Muistan tämän viime keväältä. Silloin puhuttiin riskiryhmäläisten rokottamisesta.

Mutta ovatko siis päättäjät tehneet jotain pakkolakeja uhkasakoista rokottamattomille tai ihmiskokeista, kuten tuo yksi kirjoittaja väittää?

En löytänyt.

Kyllä sote-alalle puuhastellaan sitä käytännössä pakkorokottamista, ellet ota piikkiä niin ei palkkaa eikä edes työttömyysetuuksia.

Toivottavasti terveydenhoitoalalle soveltumaton aines näin karsiutuisi pois.

Ketään ei vaan ole tulossa tilalle, ja tätä menoa seuraavassa sukupolvessa vielä vähemmän. Ketä kiinnostaa surkeasti palkattu raskas työ, johon ollaan vielä vähän väliä rustaamassa uusia pakkolakeja?

Tämä on sitä samaa sarjaa: Vaadin terveydenhuoltoa, vaadin putkimiestä, vaadin paskakaivontyhjentäjää, vaadin asiakaspalvelua. Ehdottomasti nämä kaikki koulutuksen käyneinä, todisteet omaavina. Ai itse tekisin? Älä nyt mulle. Olen akateeminen histrologi. Vaadin palvelua!!!! Miksi ei äitini vaippaa vaihda kukaan rokotettu????

Vierailija
789/824 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen korkeakoulutettu, seuraan ulkomaisia terveydenhuoltojärjestöjä, lääkefirmoja sekä tutkimuksia, mitä muun maailman media avoimesti kertoo. Suomen mediat uutisoivat tietoa usein hyvin muokattuna, kun vertaa alkuperäisiin lähteisiin. Lisäksi jätetään kertomatta faktoja, jotka yhtään antaisi aihetta kritiikkiin. Tämän tiedon valossa, jota olen kerännyt, en ota rokotetta. Useat terveysjärjestöt puoltavat rokotteiden tarjoamista niille, joille se on tarpeellinen. Mikään taho ei ole ollut sillä kannalla, että kaikki pitäisi rokottaa. Siihen vaikuttaa talous ja politiikka.

Muistan tämän viime keväältä. Silloin puhuttiin riskiryhmäläisten rokottamisesta.

Mutta ovatko siis päättäjät tehneet jotain pakkolakeja uhkasakoista rokottamattomille tai ihmiskokeista, kuten tuo yksi kirjoittaja väittää?

En löytänyt.

Kyllä sote-alalle puuhastellaan sitä käytännössä pakkorokottamista, ellet ota piikkiä niin ei palkkaa eikä edes työttömyysetuuksia.

Toivottavasti terveydenhoitoalalle soveltumaton aines näin karsiutuisi pois.

Ketään ei vaan ole tulossa tilalle, ja tätä menoa seuraavassa sukupolvessa vielä vähemmän. Ketä kiinnostaa surkeasti palkattu raskas työ, johon ollaan vielä vähän väliä rustaamassa uusia pakkolakeja?

Tämä on sitä samaa sarjaa: Vaadin terveydenhuoltoa, vaadin putkimiestä, vaadin paskakaivontyhjentäjää, vaadin asiakaspalvelua. Ehdottomasti nämä kaikki koulutuksen käyneinä, todisteet omaavina. Ai itse tekisin? Älä nyt mulle. Olen akateeminen histrologi. Vaadin palvelua!!!! Miksi ei äitini vaippaa vaihda kukaan rokotettu????

Juuri näin :)

MINÄ vaadin, MINÄ olen vaarassa, te muut teette näin, koska MINÄ haluan.

Porukka saisi olla tyytyväisiä, että meillä yleensäkin on terveydenhuolto. Toki korkeilla veroilla ne on kustannettu. Voisi myös olla niin, että ihmiset joko hoitaa itse itsensä tai sitten maksavat isosti palveluista. Jos ei olisi rahaa, eikä osaamista, niin voi voi sitten. 

Vierailija
790/824 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

just just noita sydänlihastulehduksiahan on ollut paljon.

Mikä on Aspirointi tekniikka? Who knows? Opetetaanko suomalaisille terveydenhoitajille?

Vierailija
792/824 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan kolmannen rokotteen heti kun sen saan. Pelkään, että jatkossa matkustamista varten tulee voimaan "aikaraja" eli viimeisimmistä rokotteesta pitää olla esim. 6 kk tai 9 kk, jotta pääsee matkaan ilman pcr-testiä. Kuitenkin matkustaminen on minulle tärkeää. 

Voisitko miettiä matkustamistasi niin, että jäisit pysyvästi sinne mihin olet menossa? Älä ramppaa edestakas.

Vierailija
793/824 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritulppatapausten yhteyttä rokotustekniikkaan tutkitaan. Tanskassa ja Ruotsissa aspirointia suositellaan varotoimenpiteenä, Norjassa ja Suomessa ei.

Voi hitto! Tämäkin vielä.

Vierailija
794/824 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

dglkdöfgkdö kirjoitti:

Jos olet tuurilla selvinnyt hengissä kahdesta ensimmäisestä piikistä, ei kannata enää koittaa onneaan:

Ammattitaidoton rokottaja voi aiheuttaa mm. sydänlihastulehduksen

Kyllä mietityttää rokottautuminen jatkossa vielä enemmän, kun tietää, että kaikki eivät osaa tehdä Aspirointia. Euroopassakin asiantuntijat huolestuneita.

"Aspiroinnin ohittaminen on covid-19-rokotustekniikan virhe". Lukekaapa ihan ammattilehdestä:

https://www.mediuutiset.fi/debatti/mielipide-aspiroinnin-ohittaminen-on…

Juu Suomessa ei vaadita Aspirointia, eikä nyt pikakoulutuksen saaneet rokottajat sitä varmasi osaa. Onnea vaan rokotuksiin! Pfizer eikä kukaan muukaan ota mitään vastuuta.

Vierailija
795/824 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksensisäistä rokotusta annettaessa aspiroinnilla voidaan varmistaa, että rokoteneula ei ole verisuonessa, vaan että rokote annetaan lihakseen. Aspirointi tehdään hieman rokoteruiskua taaksepäin vetämällä. Jos vedon mukana tulee verta, neula on suonessa.

Vierailija
796/824 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ksjfls kirjoitti:

https://www.mediuutiset.fi/uutiset/onko-mystisten-koronarokotteen-jalke…

Mediuutiset ihan huuhaa paska viritys. Verrattavissa MV-lehteen kaiketi. Älkää nyt ihmeessä uskoko. Kuka nyt lääkäreitä uskoisi?

Vierailija
797/824 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa  ei ole todettu veritulppien määrän kasvua sitten rokotusten alkamisen kuten ei minkään muunkaan sairausryhmän. - - - -> rokote on turvallinen

-

"Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ylilääkäri Hanna Nohynekin mukaan Suomessa vakavia oireita ei ole esiintynyt"

-

"Muutamilla rokotteen saaneilla on todettu veren hyytymiseen liittyviä haittoja, kuten veritulppia. Toistaiseksi ei kutenkaan ole varmuutta siitä, liittyykö tähän ajalliseen yhteyteen myös syy–seuraussuhde, eli johtuvatko haitat rokotuksesta" ...joita on muutenkin vuositasolla kymmeniä tuhansia.

-

"Veritulppaan sairastuu vuosittain 5 500–11 000 suomalaista ja rokotehaittailmoituksia on yhdeksän – EMA:n selvityksestä toivotaan valoa asiaan"

"Astra Zeneca -koronarokotteen mahdollista yhteyttä veritulppiin selvitetään EU:ssa. Toistaiseksi mitään syy-yhteyttä ei ole osoitettu."

Vierailija
798/824 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako rokotusannosta ihminen kestää? Onko tästä jotain tutkimusta niin, että jollekin on annettu esim 1000 annosta?

zirinovski lienee telluksen koronarokotetuin ihminen: ainakin ilmoitti jossain sikäläisen eduskunnan kokouksessa, että hän ottaa rokotteen kerran kuukaudessa.

Vierailija
799/824 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa  ei ole todettu veritulppien määrän kasvua sitten rokotusten alkamisen kuten ei minkään muunkaan sairausryhmän. - - - -> rokote on turvallinen

-

"Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ylilääkäri Hanna Nohynekin mukaan Suomessa vakavia oireita ei ole esiintynyt"

-

"Muutamilla rokotteen saaneilla on todettu veren hyytymiseen liittyviä haittoja, kuten veritulppia. Toistaiseksi ei kutenkaan ole varmuutta siitä, liittyykö tähän ajalliseen yhteyteen myös syy–seuraussuhde, eli johtuvatko haitat rokotuksesta" ...joita on muutenkin vuositasolla kymmeniä tuhansia.

-

"Veritulppaan sairastuu vuosittain 5 500–11 000 suomalaista ja rokotehaittailmoituksia on yhdeksän – EMA:n selvityksestä toivotaan valoa asiaan"

"Astra Zeneca -koronarokotteen mahdollista yhteyttä veritulppiin selvitetään EU:ssa. Toistaiseksi mitään syy-yhteyttä ei ole osoitettu."

AZ on itse löytänyt mekanismin, mikä ne tulpat luo. Tuo on uutisoitukin isossa maailmassa, mutta ei tietenkään Suomessa.

Vierailija
800/824 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

-

-

AZ on itse löytänyt mekanismin, mikä ne tulpat luo. Tuo on uutisoitukin isossa maailmassa, mutta ei tietenkään Suomessa.

-

Mikähän siinä sitten on, kun Suomessa ei tuota ongelmaa ole esiintynyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi