Tekeekö joku alle 70 vuotias ruokaa itse kotona?
Eikö vain vanhukset tee nykypäivänä itse ruokaa?
Kommentit (29)
Volttasin bursan. Alkais todellakaan tekee ite mitään janssoninkiusausta. Yaiks.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en tekisi ruokaani itse?
Ei se ole nykyaikaista, kun kaupasta ja ravintolasta saa valmista ruokaa kotiinkuljetuksella
ap
Minä, mieheni ja meidän 45-24v lapset kuten kaikissa ystäväparheissäkin.
Anoppi 86v ei juurikaan tehnyt ruokaa itse koskaan
Ruokakauppojen myynnin määrästä päätellen jotku tekee itse. Ainakin Kape Aihinen tekee, uskoisin.
Lopetin 70 vuotiaana. Kotipalvelu tuo ruuat kotiin. Itse en hae kaupasta kuin konjakit ja saunakaljat.
Ne valmisruoat on tarkoitettu huonokuntoisille ja yli 70-vuotiaille, jotka ei enää jaksa tehdä itse ruokaansa.
Kyllä nuoren ja terveen pitää jaksaa ruokansa itse tehdä.
Mikä diagnoosi AP:lla on?
Vierailija kirjoitti:
Ne valmisruoat on tarkoitettu huonokuntoisille ja yli 70-vuotiaille, jotka ei enää jaksa tehdä itse ruokaansa.
Peräsuolen laskeuma
ap
Ne tekee, jotka osaa. Parasta ruoassa on se onnistumisen tunne.
M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole nykyaikaista, kun kaupasta ja ravintolasta saa valmista ruokaa kotiinkuljetuksell
ap
Höpö höpö.
Nykyää kaikki trendikkäät ihmiset kokkailee ihan itse, se on muotia.
Mummot tilaa ruokansa ruokapalvelusta.
Mihinkä ne einesruoat sieltä kaupasta oikein katoaa?
Joku tuttu muinoin kehui kuinka syövät luomuperunaa yms mutta sitten lipsautti kuinka rullakebab tietyssä ravintolassa on niin hyvää. Ja kuulemma pitsat myös.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekisin ruokani itse? Vähänkin suuritöisempi ruoka ja valmistukseen ei riitä tunti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peräsuolen laskeuma
ap
Voivoi. Olisit sinäkin syönyt oikeaa rehellistä kotitekoista ruokaa etkä vain jotain lisäainesössöjä, niin olisit tuoltakin vaivalta säästynyt.
Itse tekemällä saa paljon parempaa ruokaa
Ei ole aikaa eikä halua kyykätä keittiössä. Inhoan ruoanlaittoa ja olen tehnyt sitä jo ihan tarpeeksi.
Eräässä kivassa ravintolassa saa noutopöydästä terveellisen aterian 4-5 e.
Ruoka, salaatti, jälkiruoka ja kahvi.
lähinnä jokurttia ja rahkaa tulee syötyä, täällä olen koettanut kysellä mikä olisi paras rahka ja jokurtti minulle, eläkeläiselle
Epäilen kyllä että kuinka moni oikeasti tekee perunamuusin ja lihapullat ihan itse. Tunti menee kun nuo vääntää.
Tai esim maksapihvit, kaalikääryleet, paistetut silakat yms yms
Öööhöhöhööö ihmisjoukot ööhöhöhhöööö