Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bondagevälineet käsimatkatavaroissa?

Vierailija
18.03.2015 |

Mieheni on vuoden työkomennuksella Euroopassa, ja hänen synttäreilleen lennän muutamaksi viikoksi sinne käymään. Synttärilahjaksi olen tilannut nahkaisia bondagevälineitä, joissa on pieniä metalliosia. Mukana myös jonkin sortin nahkainen hapsuruoska puisella kahvalla, köyttä ja suupallo. Saakohan tollaisia kahleita ottaa lentokoneeseen käsimatkatavaroihin? Kuinkahan julkisesti niitä pitää alkaa esittelemään jos tahtovat laukun sisällön tarkistaa? Ruumaan en ota laukkua ollenkaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:06"]

Mieheni on vuoden työkomennuksella Euroopassa, ja hänen synttäreilleen lennän muutamaksi viikoksi sinne käymään. Synttärilahjaksi olen tilannut nahkaisia bondagevälineitä, joissa on pieniä metalliosia. Mukana myös jonkin sortin nahkainen hapsuruoska puisella kahvalla, köyttä ja suupallo. Saakohan tollaisia kahleita ottaa lentokoneeseen käsimatkatavaroihin? Kuinkahan julkisesti niitä pitää alkaa esittelemään jos tahtovat laukun sisällön tarkistaa? Ruumaan en ota laukkua ollenkaan.

[/quote]

Missä maassa ja missä kaupungissa herrasi on töissä?? Meinaat olla 2 viikkoa reissussa pelkillä käsimatkatavaroilla? Millä lennolla menet, julkaisetko lentosi numeron??

Vierailija
2/13 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 pv, miehellä työsuhdeasunto, joten lähes kaikki mahdollinen pyykkikoneesta lähtien löytyysieltä. Olen myös tottunut käsimatkatavaroilla reissaamaan.

Itävallassa. Mitä lentonumerolla tekisit?
--ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh jos aikuinen ilman lapsia ei selviä käsimatka tavaroilla 2 viikkoa niin johan on.

Ja aloittajalle miehesi on kyllä onnen Pekka kun on noin kokeilunhaluinen kumppani :)

Vierailija
4/13 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:33"]

10 pv, miehellä työsuhdeasunto, joten lähes kaikki mahdollinen pyykkikoneesta lähtien löytyysieltä. Olen myös tottunut käsimatkatavaroilla reissaamaan. Itävallassa. Mitä lentonumerolla tekisit? --ap

[/quote]

Uteliaisuus. Tiedä häntä vaikka osut kyytiini :DDDD

Vierailija
5/13 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:33"]

10 pv, miehellä työsuhdeasunto, joten lähes kaikki mahdollinen pyykkikoneesta lähtien löytyysieltä. Olen myös tottunut käsimatkatavaroilla reissaamaan. Itävallassa. Mitä lentonumerolla tekisit? --ap

[/quote]

Uteliaisuus. Tiedä häntä vaikka osut kyytiini :DDDD
[/quote]

Haha :D Oon sen verran ujo, että tarvitsen anonyymimmän suojan kuin yksi nainen paristasadasta, joten jääköön kertomatta ;)
-ap

Vierailija
6/13 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole ikinä näiden kanssa tosiaan matkannut? :(
-ap

Vierailija
7/13 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden köysien ja suupallojen kanssa ei pitäisi olla ongelmaa käsimatkatavaroissa, mutta sen ruoskan/piiskan kanssa saattaa tulla ongelmaa. Perinteistä ritsaakaan ei saa viedä, niin voisin kuvitella, että ruoskakin on kielletty.

Vierailija
9/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ne haluaa tarkistaa laukun sisällön, mikä on ihan yleistä harvinaisten tavaroiden kanssa, voi ihan suoraan sanoa ettei halua sitä avattavan siinä julkisesti, jolloin laukku voidaan mennä tutkimaan sellaiseen sivuhuoneeseen

Vierailija
10/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsin jo ruoskan käärimistä tiukaksi paketiksi, jolloin olisi ihan dildon muotoinen läpivalaisussa, ja dildot ovat ainakin sallittuja käsimatkatavaroissa. 

-ap

Vierailija
11/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käsimatkatavaroihin seksileluja, ellei halua niitä pengottavan esille turvatarkastuksessa. Tulee ongelma, jos sidontaan tarkoitettu väline katsotaan matkustamoon liian vaaralliseksi esineeksi.

Fleshlight kulkee mulla ongelmitta ruumaan laitetuissa matkatavaroissa.

Vierailija
12/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 01:14"]

Ei käsimatkatavaroihin seksileluja, ellei halua niitä pengottavan esille turvatarkastuksessa. Tulee ongelma, jos sidontaan tarkoitettu väline katsotaan matkustamoon liian vaaralliseksi esineeksi.

Fleshlight kulkee mulla ongelmitta ruumaan laitetuissa matkatavaroissa.

[/quote]

Vai että flesu kulkee lomalennoilla ilman ongelmia ruumassa? Taitaa olla lomalla ajankäyttö ongelmia

Vierailija
13/13 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sitomistarvikkeet menevät aina ruumaan.

Käsimatkatavaroihin en laittaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän