Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

neuvoton mies

Vierailija
29.11.2012 |

olen varattu ja hyvässä kunnossa oleva 44v mies ja vaimoni ei ole enää kiinostunut seksistä. itse en ole valmis lopettamaan seksiä. rakastan vaimoani enkä aio häntä missään nimessä jättää, mutta mitä voin tehdä? aluksi tuntui pahalta ajatella että kävisin vieraissa, mutta nyttemmin se on alkanut jo tuntua ainoalta vaihtoehdolta. ei kai irtosuhde ihmisestä pahaa tee, varsinkin jos se pelastaa avioliiton! kertokaa naiset mitä teen!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika Rahikaisella. Vaimoa ei enää seksi kiinnosta, ei ole kiinnostanut vuosikausiin. Ihan neljääkymppiä ei ole mittariin saanut kumpikaan, vaan viimeiset 10 vuotta ovat olleet kovasti hiljaisia. Vistottaa jo koko ajatuskin, että seksi loppui alle kolmikymppisenä...

Vaan joo. Suunnilleen samoin olen tuntenut minäkin, ja olen tehnyt kaikkeni jotta asia paranisi. Sekä hyvässä, että valitettavasti myös pahassa, mutta mikään ei ole muuttanut yhtään mitään, ja tuskin muuttaakaan. Pettäjän tielle en ole lähtenyt, vaan olen tyytynyt kärsimään.

Omaa oloani helpottaakseni olen koettanut karsia omia halujani, suojautua siten enimmältä kärsimykseltä. Olen koettanut elää selibaatissa kuin munkit ainakin, olen koettanut olla haluamatta seksiä. Olen koettanut olla edes ajattelematta koko asiaa. Vaan paskat, se ei ole onnistunut ainakaan minulta. Kai se on niin, ettei omaa seksuaalisuuttaan voi tukahduttaa mitenkään. Näin jälkikäteen sanoen en kehota edes yrittämään, pakkoselibaatista ja itsensä kuristamisesta seuraa aivan helvetillinen stressi. Ainakin oma parisuhteeni on jo vedetty vessasta alas kaiken tämän seurauksena, mikään ei enää toimi. On kovasti vaikeaa rakastaa ja olla vaimolle mieluisa kumppani, jos oma elämä on seksin osalta yhtä suurta kärsimysnäytelmää päivästä toiseen. Se lienee kaikille muille kuin omalle vaimolleni selvää, että jos toisen laittaa päivästä toiseen kärsimään stressiä, mies ei kerta kaikkiaan pysty olemaan sitä mitä hänen pitäisi olla.

Jossakin määrin olen onnistunut pyrkimyksissäni, jo vuosikymmenen jälkeen seksistä on tullut jo ajatuksena jokseenkin vastenmielinen; ei pelkästään oman vaimoni osalta, vaan myös kaikkien muiden. Tässä kohdin on jo pakko miettiä, kumpi olisi ollut suurempi paha, tarvitsemani hakeminen muualta, vai itsensä masennuksen syövereihin ajaminen...

Eli, osaanko antaa mitään neuvoja? No, koeta ensialkuun saada parisuhteesi kuntoon. Tällä hetkellä se ei kunnossa ole, jos ei seksiäkään ole. Minulle, sinulle ja useimmille muillekin miehille seksi kuuluu parisuhteeseen. Jos mikään ei auta, harkitse tilannetta uudestaan, kannattaako itsensä tuhota, vai...?

Luultavasti kirjoitukseni herättää kommentteja naispuolisissa palstailijoissa, ja niissä kommenteissa tulee lukemaan, että en ole huomioinut vaimoani tarpeeksi, olen pelkkä pateettinen ruikuttaja, luultavasti kalsareissa kuljeskeleva kaljamahainen hyypiö josta seksi on niin kaukana kuin olla ja saattaa ja niin edelleen. Mutta antaa tulla vaan, ei siinä mitään.

Vaan ennen kuin ehditte kommentoimaan, kysyn kaikilta, pitääkö miehen jollakin tavalla ostaa oikeus omaan seksuaalisuuteensa? Pitääkö miehen olla viimeisen päälle treenattu silmänilo sekä vaimon pienimpiinkin oikkuihin alistuva tohvelisankari? Naisiltahan vastaavaa ei tunnetusti voida vaatia, enkä ainakaan minä vaadi. Miksi miehiltä sitten vaaditaan? Eikö se ole mitenkään mahdollista, että jokainen kohtelisi puolisoaan kuin ihmistä, jumalauta?

Vierailija
2/18 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos edellisestä vastauksesta. mulla on kroppa ja pää kunnossa ja muutenkin oon mielestäni ihan katseen kestävä. oon yrittänyt kaikkea puhumisesta lähtien. ei vaan naista kiinosta. naiseni sai lähes aina orgasmin kun rakastelimme, joten siitä ei varmaan ole kyse ettenkö olisi tyydyttänyt häntä. kertoi ettei enää vaan kiinosta rakastelu. yritä nyt sitten siinä! muuten meillä menee todella hyvin. tekis vaan mieli naista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulin todella surulliseksi viesteistänne. Itse en pystyisi elämään vuosikaupalla liitossa, missä ei ole seksiä. Ei tulisi kuuloonkaan.

Jonkin täytyy olla vialla. On outoa, jos alussa on ollut hyvää seksiä, mutta yhtäkkiä naista ei enää seksi kiinnosta lainkaan. Voisiko olla kyseessä uskottomuus naisen puolelta, vaikka se varmasti kivulias ajatus onkin?

Onko naisenne pystyneet ollenkaan perustelemaan, että miksi seksi ei enää kiinnosta? Joku syyhän siihen täytyy olla, "ei vain kiinnosta" ei varsinaisesti ole mikään syy, jotain tuon lausahduksen takana varmasti on.

En pysty ehdottamaan mitään muuta kuin keskustelua. Laittakaa naiset kova kovaa vasten. Ei voi naistennekaan mielestä olla ok, että mies pakotetaan olemaan ilman seksiä kenties loppu elämän ajan. Ei vain mene mun oikeustajuun.

Vierailija
4/18 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuntuu olevan valitettavan yleistä. Naiset eivät ehkä ymmärrä, että miehelle seksittömyys on todella suuri trauma ja vie koko miehisyyden. Itse lakkasin haluamasta ex-miestäni: hän oli masentunut ja elämä yhtä piinaa. Vasta jälkeenpäin tajuan, miten iso juttu se oli. Toisaalta en enää rakastanut häntä. Jos rakastaa, niin haluaa.

Nyt olen eronnut ja toisen seksittömässä liitossa elävän miehen rakastajatar. Hänen vaimonsa "suostuu" ehkä kerran kolmessa kuukaudessa, ja silloinkin tiuskaisten "äkkiä nyt". Se on tuntunut miehestä todella pahalta, ja niin tähän tilanteeseen päädyttiin. Eli sanoisin, että liittonne on kriisissä ja pahasti.

Vierailija
5/18 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin jo vähän aikaa ajatellut että aion jossain vaiheessa etsiä naisen joka tyydyttää haluni edes hetkeksi. haluan kokeilla onko se mahdoton ajatus. tällä hetkellä se ei tunnu mahdottomalta. vaimoani en aio jättää! löytyykö vapaaehtoisia!?

Vierailija
6/18 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla ihmisen kanssa joka viisveisaa sinun haluistasi ja toiveistasi ja tahallaan laittaa sinut kärsimään? En ymmärrä. Ei liitto voi olla onnellinen jos näinkin iso asia kuin seksi, ei toimi, tai sitä ei ole lainkaan. Ilmeisesti teillä ei edes pystytä keskustelemaan, ja se jos mikä on huono asia. Toki, elämässä on paljon muitakin asioita, mutta kertoo aika paljon vaimostasi nämä sinun tekstisi. Ehkä anstaitsisit parempaa. En voi kehoittaa pettämään, mutta eroamaan kyllä, jos asiat ei vaimosi kanssa parannu. Pettämällä saat hetken helpotuksen, mutta pitemmän päälle, pystytkö katsomaan enää vaimoasi silmiin jos panet muita naisia??

t. Se nainen joka kirjoitti tuossa vähän ylempänä

Vierailija
7/18 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatkaa oonko asiaa pyöritellyt päässäni ja nyt oon tähän päätynyt. ei jää ainakaan mitään hampaankoloon sen suhteen ettenkö olis kaikkea kokeillut.

Vierailija
8/18 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sopiiko hänelle että otat rakastajan, koska sinulla on tarpeita eikä vaimolla ole mitään intressejä niitä tyydyttää? Minä suosittelen tätä keinoa. Voisi antaa hänelle ajattelemisen aihetta, että jos seksiasiaan ei saada selkoa niin kenties pian hänellä ei ole aviomiestäkään.

Vierailija
9/18 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on salainen rakastajatar, koska vaimoa ei vain seksi yhtään kiinnosta. Kukaan ei tiedä, eikä epäile mitään ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
10/18 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenties hormonaalinen ehkäisy? Se ei sovi kaikille.

Vierailija
11/18 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löytyy sellaisiakin naisia, jotka ymmärtävät. Valitettavan usein tosiaan tulee puolustuspuheenvuoroja, jos mies kertoo kärsivänsä seksittömyydestä.

"teetkö kotitöitä?"

"huomioitko vaimoasi?"

"pidätkö huolta itsestäsi, kaljamahat ei kiinnosta"

"vaimosi on muutakin kuin reikä"

Edellä mainittuja tulee liian usein vastaukseksi, mutta ei tällä kertaa ;)

Jos ei ota puolison seksuaalisuutta huomioon, on se omalla tavallaan puolison pettämistä. En tarkoita, että se oikeuttaa vieraissa käymisen. Omassa suhteessani halut eivät kohtaa. Haluan paljon useammin kuin vaimoni. Meillä on kompromissi, jossa molemmat tullaan toisiamme vastaan. Minä kärvistelen välillä ilman vaikka haluttaisi ja hän "suostuu" harrastamaan vähän useammin seksiä kuin mitä meillä olisi pelkästään hänen halujensa perusteella.

Parisuhteessa on velvollisuuksia huolehtia puolison halujen tyydyttämisestä, mikäli odottaa uskollisuutta seksin suhteen. "Ei vaan kiinnosta" ei ole kovin hyvä perustelu siitä velvollisuudesta luistamiseen. Mikäli puhuminen ei tuo muutosta asiaan on ihan ok ilmoittaa, että selibaattiin ette suostu.

Vierailija
12/18 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vaimolta kysyä lupaa käydä vieraissa. Osa tähän suostuukin ja tällöin ei edes tarvitse pettää.

Vierailija
13/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita fiksu ilmoitus, jossa teet selväksi että etsit varattua tai muuten seksisuhdetta tarvitsevaa, jottet joudu pulaan. Netissä mekin tapasimme. Kannattaa tosin varoa - mahtava seksi johtaa helposti ihastumisiin ja kaaokseen.

t: 5

Vierailija
14/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli entisessä suhteessani aika samankaltainen tilanne, mutta meillä siis miestä ei kiinnostanut seksi paljoakaan. Meillä oli alussa välillä ihan vaihtelevaakin seksiä, suuseksiä ym, mutta sitten jossain vaiheessa tämä vaan hiipui sellaiseksi saman kaavan mukaan toistuvaksi nopeaksi toimitukseksi. Kun miestä ei vaan tuntunut kertakaikkiaan kiinnostavan mikään muu kuin hänen oma nopea laukeamisensa. Kyllä minä aika pitkään yritin esim ottaa häneltä suihin, mutta aina se seksi sitten päättyi siihen. Hänellä oli vielä lisäksi ongelmana nopea laukeaminen, eli harvoin itse edes pääsin kunnolla vauhtiin kun hän sai ja taas se sitten loppui siihen. Yritin asiasta puhuakin, mutta mies ei halunnut, hän vain aina vaihtoi nopeasti puheenaihetta. Meillä tosin oli taustalla miehen päihteiden käyttö, luulen että rauhoittavien lääkkeiden väärinkäyttö vei häneltä kiinnostuksen seksiin.

Tämä suhde lopulta kariutui omaan mahdottomuuteensa, ja hyvä niin suoraan sanottuna. Nykyään en ymmärrä edes, miten olen voinut koskaan tuntea himoa hänen kaltaistaan miestä kohtaan. Mutta ymmärrän todella hyvin, miltä tuntuu kun seksuaaliset halut ei kohtaa ja miten turhauttavaa se voi olla. Itse elin tuossa lähes seksittömässä suhteessa ihan liian kauan, lähes kymmenen vuotta.

Vierailija
15/18 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luopa itsellesi anonyymi sp-osoite, niin kirjoitellaan aiheesta. T nainen 38 v

Vierailija
16/18 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä huhuilet?

Vierailija
17/18 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tosiaan käy niin, että muutamien kuukausien seksittömyyden jälkeen alapää unohtaa miltä seksi tuntuu ja siten sitä ei enää kaipaa. se hyvä tunne vain unohtuu ja sen jälkeen ei tee mieli. siksi ehdottaisinkin, että yrittäisit spottaanisti vain ottaa naisesi. vaikka jos aamulla heräät ennen häntä, niin ala suudella kaulaa mitään sanomatta ja siitä siirtyä rintoihin ja alakertaan. jos hän pyytää lopettamaan niin älä heti kiinnitä siihen huomiota, äläkä etenkään ala vongata!

Vierailija
18/18 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on sallitua, vain nopeat elävät!