Yhden yön juttuja harrastaneet!
Jos yhden yön juttusi tarttui mukaasi baarista/yöelämästä niin kumman luo päädyitte? Oliko juttunne täysin tuntematon henkilö? Kumman aloitteesta päädyitte kämpille? Ehdittekö pitkäänkin jutustella vai oliko kyse siitä että 5 minuttia juttelitte baarin tiskillä ja sitten päätitte marssia hommiin jomman kumman kämpille?
Kuinka ylipäätään voitte harrastaa seksiä täysin tuntemattoman henkilön kanssa vain aktin vuoksi? Eikö pelota että saatte tauteja? Eikö pelota, että kyseessä on joku hullu hakkaaja? Ja ennen kaikkea: mitä yksi akti täysin tuntemattoman ihmisen kanssa, jota ei edes rakasta, antaa sinulle?
Vaihdoitteko yhteystietojanne hoitonne kanssa ja oletteko olleet yönne jälkeen vielä yhteydessä? Mitä tietoja vaihdoitte toisistanne? Nimet? Parisuhdestatus? Lapsimäärä? Osoite?
Kysyn siksi, että aviomieheni tunnusti oma-aloitteisesti (en siis mistään olisi saanut tietää jos ei olisi kertonut minulle) pettäneensä minua työmatkalla ulkomailla. Sanoi minulle, että kyseessä on entuudestaan tuntematon henkilö eikä kyseessä ole mikään suhde. Mitään muuta ei suostunut kertomaan. En siis tiedä minkä maalainen henkilö, mies vai nainen, minkä ikäinen, en mitään. Miksi hän ei kerro? Mies itkee anteeksiantoa ja vannoo, että ei ole mitään muuta manossa ja että haluaa olla naimisissa minun kanssa. Väittää rakastavansa minua, mutta enhän minä sellaista enää oikein voi uskoa.
Mitä luulette. Miksi mies kertoi minulle tästä koko pettämisestä? Jos oikeasti olisi ollut joku täysin tuntematon kertapano niin miksi se edes kertoi minulle? Olisin säästynyt tältä kamalalta tuskalta :( Kaiken lisäksi mieheni ei ole sen tyylinen ihminen, että bongaisi jostain baarista jonkun 5 minuutin tuttavuuden ja pyytäisi panolle. Mies syytti, että humalatila on syynä tähän. Mies on viimeiset 15 vuotta ollut kiltti perheenisä, mutta nyt ollaan tässä kamalassa tilanteessa.
Pahin pelkoni on, että kyseessä on vaikkapa miehen työkaveri ja pitävät edelleen yhteyttä. Mies vannoi minulle, että ei ole työkaveri (oli matkalla muutaman miespuolisen työkaverin kanssa). Ja vaikka ei olisikaan miehen työkaveri vaan oikeasti tuntematon henkilö, pelkään että pitävät jotain yhteyttä. Tämä on kamalaa :(
Kommentit (29)
No "ongelma" tässä on se, että meillä on monta pientä lasta. Jos lähden, rikon kolmelta lapselta ydinperheen. Olen aivan rikki :(
-AP
Typerää kertoa ja vielä typerämpää pettää. Miehenä sanoisin, että kyse on mielen heikkoudesta. Sanoisin, että kyse on varmaan ollut markkina-arvon testaamisesta, seikkailusta, ihailun halusta ja himosta.
Minä en ainakaan ikipäivänä pitäisi mitään yhteyttä yhden illan juttuun, mikäli haluaisin pitää parisuhteeni. Koittaisin vain unohtaa tapahtuneen ja jatkaa kuin sitä ei olisi tapahtunut. Eroa en kannata, mutta itsehän teet ratkaisun sen mukaan kuinka pystyt käsittelemään asian miehesi kanssa.
Miehen tehtävä on vastata ihan kaikkiin sun kysymyksiin rehellisesti ja kakistelematta jos hän haluaa liittoanne jatkaa. Tee tämä täysin selväksi. Sä et tule pääseemään sun kauheista keloista ja peloista ikinä, mielikuvitus keksii paljon kauehampaa settiä vielä kuin oikea totuus (kaikessa paskamaisuudessaankin) on.
Järki sanoo minulle, että lasten vuoksi pitäisi jäädä avioliittoon. Olisi kamalaa rikkoa lasten koti ja perhe.
Mutta miehen näkeminen jo oksettaa. Me olimme se "kiiltokuvaperhe". Ei meille näin pitänyt käydä.
4, miksi sanoit että et kannata eroa?
Tuntuu, että elämältäni putosi pohja :(
- AP
Yleensä houkuttelen ämmän kämpilleni. aamulla saatan vielä ampua ämmään yhdet mällit jos jaksan. Tämän jälkeen vihjailen, että voisi poistua. Saatan kysyä kohteliaisuussyistä nimeä, jotta voin sitten lisäillä fb:ssä. Teen tämän vain jos pano vaikuttaa siltä, että odottaa yhteystietojen vaihtamista ennen lähtöään. Numeron annan vain jos erikseen kysytään. En vastaile yleensä yhteydenottoihin joa sellaisia tulee. Yhden yön panoissa minua kiinnostaa vain oma nautintoni.
Nelonen vastaa.. Minulla ei ole vastaavaa kokemusta, mutta sanoisin, että jokaisessa parisuhteessa eteen tulee kriisejä, joissa veri punnitaan. Elämä ei palaa ennalleen teit minkä ratkaisun tahansa, oli se sitten ero tai ei. Oikeaa ja väärä tietä ei välttämättä ole olemassakaan. Joskus on vaan otettava vastaan se paska mitä maailma heittää päälle ja mentävä eteenpäin - yhdessä tai erikseen.
Tärkeintä on että voitte keskustella suhteestanne ja asiasta. Pettämisen yksityiskohtien läpikäyminen ei varmasti helpota tuskaasi, mutta muuten siitäkin pitää puhua.
Olen nelikymppinen nainen, sinkku. Olen ollut sinkku lähes aina, nuoruuden paria seurustelua lukuun ottamatta, ja onhan sitä tullut yhden yön suhteita harrastettua, koska olen seksiä kaipaava ihminen.
"Jos yhden yön juttusi tarttui mukaasi baarista/yöelämästä niin kumman luo päädyitte? Oliko juttunne täysin tuntematon henkilö? Kumman aloitteesta päädyitte kämpille? Ehdittekö pitkäänkin jutustella vai oliko kyse siitä että 5 minuttia juttelitte baarin tiskillä ja sitten päätitte marssia hommiin jomman kumman kämpille?
Kuinka ylipäätään voitte harrastaa seksiä täysin tuntemattoman henkilön kanssa vain aktin vuoksi? Eikö pelota että saatte tauteja? Eikö pelota, että kyseessä on joku hullu hakkaaja? Ja ennen kaikkea: mitä yksi akti täysin tuntemattoman ihmisen kanssa, jota ei edes rakasta, antaa sinulle?"
Kun haluan seksiä, menen sopivaan baariin ihan sillä tarkoituksella, että pokaan seksikumppanin. Hänen pitää olla tuntematon ja sen oloinen, ettei jää roikkumaan perääni. Mennään aina meille, koska mulla on koira jota en voi jättää koko yöksi yksin. Kyllä minä pyrin sen siellä baarissa jo hyvin äkkiä tekemään selville että tämä täti haluaa nyt munaa eikä lässytystä, eli homman nimi on aika pian selvä eikä siinä kauheasti kuherrella.
En pelkää tauteja, kondomi tietysti aina käytössä. En pelkää myöskään väkivaltaa enkä ole koskaan sitä kokenut yhden yön jutuissa. Mitä se akti antaa? Sen mitä seksuaaliakti nyt yleensäkin antaa: helpotuksen panetukseen ja puutteen tunteeseen, orgasmin ja hetken kiihkon. Minä nautin kovasti seksistä tuntemattoman kanssa, se toisen vieraus tuo siihen vielä oman lisäjännityksensä joka minua kiihottaa.
AP:n tapaukseen sanoisin, että todennäköisesti se mitä mies sanoo on ihan totta. Häntä on alkanut humalassa panettaa ja on tullut petettyä. Ihmiset tekevät juovuksissa asioita joita eivät selvinpäin itsekään pidä oikeina ja hyväksy. Tuskinpa on syytä pelätä että taustalla on mitään muuta kuin kertapano tuntemattoman kanssa.
Miksi mies sitten kertoi pettämmisestä? Koska koki tarvetta olla rehellinen, antaa sinulle mahdollisuuden tehdä omat päätöksesi suhteenne jatkosta totuuden tietäen. Moni meistä, esim. minä, haluaisin ehdottomasti tietää jos toinen on pettänyt tai pettää. Parempi se on kohdata asia ja sitten päättää jatkaako vai ei, kuin olla selän takana kusetettavana niin että pahimmillaan kaikki muut tietää pettämisen mutta itse on sinisilmäisenä ja tyhmänä tietämätön.
voi myös olla että miehesi on käynyt maksullisissa :( Polkassut jotain vastentahtoista ihmiskaupan uhria. Hyi.
Sinulla on virheen tehnyt mutta rehellinen mies, jolla on myös omatunto. Pidä hänestä kiinni.
Anna ensin itsellesi aikaa, sillä asia sattuu ihan varmasti pitkään. Pakota itsesi muutaman kuukauden päästä siirtämään asiaa menneisyyteen ja jatkakaa elämäänne.
Ne pettämiset, joita ei pidä antaa anteeksi, ovat ihan toista luokkaa, ja niihin liittyy toistumista, valehtelua, salailua, suoranaista huijaamista ja vielä pahimmillaan naurunalaiseksi tekemistä. Näille pettämisen ääripäille pitäisi keksiä omat nimitykset, sillä ne todella ovat aivan eri asioita.
Minua on petetty yhden yön pikasuhteissa kolme kertaa - tästä on aikaa jo vuosia ja se tapahtui erinäisten mielenmyllerrysten aikaan. Ne jäivät taakse, luottamus palautui ja elämämme on nyt melkoisen onnellista.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:01"]
Sinulla on virheen tehnyt mutta rehellinen mies, jolla on myös omatunto. Pidä hänestä kiinni.
Anna ensin itsellesi aikaa, sillä asia sattuu ihan varmasti pitkään. Pakota itsesi muutaman kuukauden päästä siirtämään asiaa menneisyyteen ja jatkakaa elämäänne.
Ne pettämiset, joita ei pidä antaa anteeksi, ovat ihan toista luokkaa, ja niihin liittyy toistumista, valehtelua, salailua, suoranaista huijaamista ja vielä pahimmillaan naurunalaiseksi tekemistä. Näille pettämisen ääripäille pitäisi keksiä omat nimitykset, sillä ne todella ovat aivan eri asioita.
Minua on petetty yhden yön pikasuhteissa kolme kertaa - tästä on aikaa jo vuosia ja se tapahtui erinäisten mielenmyllerrysten aikaan. Ne jäivät taakse, luottamus palautui ja elämämme on nyt melkoisen onnellista.
[/quote]
Paskapuhetta. Jos sinä olet paskaan tyytynyt, niin älä oleta että muiden pitäisi.
Mua on petetty 8 vuotta sitten samaan tyyliin. Mies oli ollut kaverien kanssa juomassa, ja kännissä päätynyt jonkun naisen kanssa sänkyyn. Seuraavana päivänä tuli kotiin ja itkien tunnusti mitä oli tehnyt. Tarjosi epätoivoissaan kaikenlaista, mm. että minä saan pettää kostoksi (mitä en halunnut, koska ei minua kiinnostanut seksi vieraiden kanssa) tai että pakkaa heti tavaransa ja häipyy.
Jostain syystä itselleni tämä asia ei ollut ollenkaan niin paha kuin miehelle, ei kun näin kuinka syvästi hän katui ja oli järkyttynyt siitä mitä oli tehnyt. Niin siinä kävi että minä päädyin lohduttelemaan pettäjääni, että väärinhän tuo oli mutta tehty mikä tehty eikä se nyt lopulta maailmaa kaada. Jatkoimme kkuten ennenkin ja mies oma-aloitteisesti päätti ettei enää ota alkoholia tuollaisissa tilanteissa koska ei voi luottaa itseensä juovuksissa. Ei ole koskaan pettänyt eikä asia ole mitenkään huonontanut suhdettamme.
9,
Juuri sitä mieheni sanoi minulle, että ei selvin päin olisi tekoaan tehnyt. Mutta kun kysyin, että kuinka kännissä ihmisen pitää olla pettääkseen niin ei osannut sanoa. Kysyin, että kuinka monta olutta joit, mutta mies ei vastannut. Itse en ole koskaan ollut niin humalassa, että olisi tullut mieleeni lähteä pettämään vaikka olen ollut sammumispisteessäkin joskus.
Mies on sanonut tätä elämänsä suurimmaksi virheeksi ja että jos vain voisi jotain perua elämässään se olisi tämä pettäminen. No, jos paskat on housuissa niin minkäs teet...
Jos olisin itse saanu valita niin en olisi koskaan halunnut tietää miehen pettämisreissusta. Siis siinä tapauksessa että kyse oli oikeasti täysin tuntemattomasta kertapanosta, johon hän ei tule koskaan olemaan yhteydessä.
-AP
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:59"]
voi myös olla että miehesi on käynyt maksullisissa :( Polkassut jotain vastentahtoista ihmiskaupan uhria. Hyi.
[/quote]
Tämä. Ap, voi olla että miehesi on käyttänyt maksullista naista. Se on vielä pahempi asia kuin ns normaali pettäminen.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:04"]
9,
Juuri sitä mieheni sanoi minulle, että ei selvin päin olisi tekoaan tehnyt. Mutta kun kysyin, että kuinka kännissä ihmisen pitää olla pettääkseen niin ei osannut sanoa. Kysyin, että kuinka monta olutta joit, mutta mies ei vastannut. Itse en ole koskaan ollut niin humalassa, että olisi tullut mieleeni lähteä pettämään vaikka olen ollut sammumispisteessäkin joskus.
Mies on sanonut tätä elämänsä suurimmaksi virheeksi ja että jos vain voisi jotain perua elämässään se olisi tämä pettäminen. No, jos paskat on housuissa niin minkäs teet...
Jos olisin itse saanu valita niin en olisi koskaan halunnut tietää miehen pettämisreissusta. Siis siinä tapauksessa että kyse oli oikeasti täysin tuntemattomasta kertapanosta, johon hän ei tule koskaan olemaan yhteydessä.
-AP
[/quote]
Ap, ihmiset on erilaisia tuossa miten alkoholi vaikuttaa, ja voi vaikuttaa samallakin ihmisellä eri tavalla eri kerroin. Esim. itse olen valitettavasti niitä, joista alkoholi tekee useimmiten ihan käsittämättömän kiimaisen, niin että tekee seksiä mieli ihan kenen kanssa vain. Olen jopa kiimoissani sekstaillut juovuksissa paremman puutteessa naistenkin kanssa, vaikka selvinpäin olen hetero-nainen. Olen myös herännyt todellisten ällötysten kuten isäni ikäisen hampaattoman muslimiukon vierestä, kun kännikiimassa sekin näytti kiihottavalta. Kateeksi käy niitä tuttuja, joilla alkoholi ei tee muuta kuin ehkä vähän lisää puheliaisuutta ja halailua ja sitten alkaa nukuttaa...
Mutta selvähän on että jos on tätä taipumusta niin parisuhteessa ollessa EI VOI juoda alkoholia jos se oma kumppani ei ole paikalla. Minä tiedän että todennäköisyys on äärimmäisen suuri omalla kohdallani pettää, jos ottaisin vaikka työmatkalla tai pikkujouluissa. Joten parisuhteessa ollessa olen aina ollut vesiselvänä kaikki nuo tilanteet.
Kyllä se sänkyyn eksyminen käy tosi helposti. Ei siihen tarvitse olla mikään erityisen lusmu tyyppi ollenkaan. Näin se vaan on, ikävä kyllä.
Jostakin syystä haluan nyt puolustaa miestäsi - lähinnä varmaan siksi, jos hän on tunnustanut asian oma-aloitteisesti vaikka olis voinut salata kaiken. Niitä salailijoitakin kun tuntuu riittävän.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:01"]
[/quote]
Paskapuhetta. Jos sinä olet paskaan tyytynyt, niin älä oleta että muiden pitäisi.
[/quote]
No sehän se onkin, ettei ole paskaa. Virheitä kyllä ja ikäviä reaktioita, joista voi ottaa opiksi. Ja on otettu.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:59"]
[/quote]
Tämä. Ap, voi olla että miehesi on käyttänyt maksullista naista. Se on vielä pahempi asia kuin ns normaali pettäminen.
[/quote]mikä siitä tekee pahemman?
Olet huono pano. Anna miehesi saada tyydytystä muualta äläkä ole niin itsekäs.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:29"]
No "ongelma" tässä on se, että meillä on monta pientä lasta. Jos lähden, rikon kolmelta lapselta ydinperheen. Olen aivan rikki :(
-AP
[/quote]
Mun kokemuksen mukaan ainakin se perheen rikkoutuminenkin on parempi kuin elää onnettomassa kodissa. Meillä kuunneltiin viisi vuotta jatkuvaa riitelyä ennen kun vanhemmat eros. Se oli helpotus, kaikki oli varmaan paljon onnellisempia.
Sun pitää vaan miettiä pystytkö antamaan anteeks ja jatkamaan elämää. Jos katkeroidut ja suhde menee vituiks, ei sitä kulissin takia kannata pystyssä pitää. Ne lapset kyllä vaistoaa asiat.
Luultavasti miehesi halusi testata markkina-arvonsa jonkun paikallisen tytsyn kanssa, joka nyt sattui olemaan halukas. Kertoi sulle, koska häntä kaduttaa ja halusi jakaa tuskansa. Minä en tuollaista ukkoa enää katselisi, mutta mieti oikeasti, oletko valmis yrittämään uudestaan ja antamaan anteeksi. En ollut paikalla, joten en tiedä totuutta juuri teidän tapauksesta, mutta useasti se näin menee :(