Yhden yön juttuja harrastaneet!
Jos yhden yön juttusi tarttui mukaasi baarista/yöelämästä niin kumman luo päädyitte? Oliko juttunne täysin tuntematon henkilö? Kumman aloitteesta päädyitte kämpille? Ehdittekö pitkäänkin jutustella vai oliko kyse siitä että 5 minuttia juttelitte baarin tiskillä ja sitten päätitte marssia hommiin jomman kumman kämpille?
Kuinka ylipäätään voitte harrastaa seksiä täysin tuntemattoman henkilön kanssa vain aktin vuoksi? Eikö pelota että saatte tauteja? Eikö pelota, että kyseessä on joku hullu hakkaaja? Ja ennen kaikkea: mitä yksi akti täysin tuntemattoman ihmisen kanssa, jota ei edes rakasta, antaa sinulle?
Vaihdoitteko yhteystietojanne hoitonne kanssa ja oletteko olleet yönne jälkeen vielä yhteydessä? Mitä tietoja vaihdoitte toisistanne? Nimet? Parisuhdestatus? Lapsimäärä? Osoite?
Kysyn siksi, että aviomieheni tunnusti oma-aloitteisesti (en siis mistään olisi saanut tietää jos ei olisi kertonut minulle) pettäneensä minua työmatkalla ulkomailla. Sanoi minulle, että kyseessä on entuudestaan tuntematon henkilö eikä kyseessä ole mikään suhde. Mitään muuta ei suostunut kertomaan. En siis tiedä minkä maalainen henkilö, mies vai nainen, minkä ikäinen, en mitään. Miksi hän ei kerro? Mies itkee anteeksiantoa ja vannoo, että ei ole mitään muuta manossa ja että haluaa olla naimisissa minun kanssa. Väittää rakastavansa minua, mutta enhän minä sellaista enää oikein voi uskoa.
Mitä luulette. Miksi mies kertoi minulle tästä koko pettämisestä? Jos oikeasti olisi ollut joku täysin tuntematon kertapano niin miksi se edes kertoi minulle? Olisin säästynyt tältä kamalalta tuskalta :( Kaiken lisäksi mieheni ei ole sen tyylinen ihminen, että bongaisi jostain baarista jonkun 5 minuutin tuttavuuden ja pyytäisi panolle. Mies syytti, että humalatila on syynä tähän. Mies on viimeiset 15 vuotta ollut kiltti perheenisä, mutta nyt ollaan tässä kamalassa tilanteessa.
Pahin pelkoni on, että kyseessä on vaikkapa miehen työkaveri ja pitävät edelleen yhteyttä. Mies vannoi minulle, että ei ole työkaveri (oli matkalla muutaman miespuolisen työkaverin kanssa). Ja vaikka ei olisikaan miehen työkaveri vaan oikeasti tuntematon henkilö, pelkään että pitävät jotain yhteyttä. Tämä on kamalaa :(
Kommentit (29)
Olen muutaman kerran harrastanut yhden yön juttuja. Mies oli vieras ja baarista, mutta kyllä pyrin juttelemaan miehen kanssa ensin, jotta huomaan, että henkilö on täysijärkinen ja muutenkin mukava. Mun luokse lähdettiin, jotenkin mukavampi olo omassa kodissa. Numeroita ollaan vaihdettu ja jälkeenpäin myös nähty yhden miehen kanssa pitkään. Ei se kuitenkaan ole mitään seksiä enempää. En pelkää tauteja, kondomi aina käytössä uusien tuttavuuksien kanssa ja käyn myös säännöllisesti testeissä.
Yrittäkää selvittää asia, ei se maailma tuohon lopu! Suurempi murhe syntyy, jos perhe hajoaa! Kyllä noita vaan tapahtuu, ikävä kyllä! Ruoho näyttää hetken vihreämmältä aidan toisella puolen. Hyvä jos mies katuu, se on hyvä merkki!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:59"]
voi myös olla että miehesi on käynyt maksullisissa :( Polkassut jotain vastentahtoista ihmiskaupan uhria. Hyi.
[/quote]
Tämä. Ap, voi olla että miehesi on käyttänyt maksullista naista. Se on vielä pahempi asia kuin ns normaali pettäminen.
[/quote]mikä siitä tekee pahemman?
[/quote]
Se, että akti ei ole tapahtunut molemminpuoleisesta ja kiihkosta ja että mies pystyy harrastamaan seksiä naisen kanssa joka ei ole kiihoittunut ja on pahimmillaan vastentahtoisesti mukana. Ja että mies kaupallistaa seksuaalisuuden.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:29"]
Minusta kaikkein hulluinta tässä koko asiassa on se, että kaikki tuttavamme ja sukulaisemme jotka tietävät miehen pettämisreissusta ovat sanoneet minulle, että älä ota eroa,hyvä mies se on, kyllä se sua rakastaa. Jopa miehen vanhemmat ovat anoneet että en ottaisi eroa. Myös minun vanhempani ovat anoneet, että en ottaisi eroa.
Ystävättäreni ovat sanoneet minulle, että 'kaikki miehet ovat paskoja pettäjiä, mutta ei se haittaa. Älä nyt ton takia eroa.'
Itselleni uskollisuus on avioliiton peruspilari, koska se kuvaa luotettavuutta. Ajattelen itse, että jos ei ole luottamusta, ei ole avioliittoa.
Viimeksi mies itki minulle, että olen luvannut alttarilla selvitä myötä ja vastamäessa. Sanoin miehelle, että lupasin alttarilla uskollisuutta, enkä sitä että katselen läpi sormien miehen uskottomuutta.
Tuttavamme ovat sanoneet, että otan asian liian raskaasti ja että ei se nyt niin vakavaa ole tuo pettäminen. Miksi se tuntuu minusta siltä kuin sydän revittäisiin irti? Tuntuu, että en saa enää happea ja itken kaikki päivät.
Olenko jotenkin vanhanaikainen, kun en osaa ajatella niin, että pettäminen on vain tyhmä teko siinä missä esimerkiksi kaatuminen polkupyörällä liian kovassa vaihdissa?
-AP
[/quote]
et todellakaan ole vanhanaikainen. Itse eroaisin pettämisen takia. Alttarilla luvataan USKOLLISUUTTA myötä-ja vastoinkäymisissä. En pystyisi kunnioittamaan miestä joka ei tuollaista yksinkertaista lupausta pysty pitämään. Ne housut ei itsekeen lähde päältä eikä muna vilahda pilluun ilman että sitä sinne laittaa. Itselleni on tärkeää, että mies on perheen tukipilari johon voi nojata ja joka pitää lupauksensa. Ja että pystyn kunnioittamaan miestä.
Kun mies kerran itse oma-aloitteisesti kertoi asiasta, todennäköisesti yrittäisin vielä jatkaa hänen kanssaan..
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:02"]
Kun mies kerran itse oma-aloitteisesti kertoi asiasta, todennäköisesti yrittäisin vielä jatkaa hänen kanssaan..
[/quote]
Kun mies on oma-aloitteisesti luvannut alttarilla uskollisuutta, en todennäköisesti katselisi sekuntiakaan moista huoripukkia...
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:02"]
[/quote]
Kun mies on oma-aloitteisesti luvannut alttarilla uskollisuutta, en todennäköisesti katselisi sekuntiakaan moista huoripukkia...
[/quote]
Aika ankaralta kuulostaa. Ihminen on erehtyväinen olento, ja tuo ihminen on kerran erehtynyt. Toki isohkossa asiassa, mutta ei se yksi erehdys nyt tee miestä kokonaan huonoksi ja huoripukiksi.
Itse voisin hyvin jatkaa miehen kanssa, kun on kerran itse tunnustanut tekonsa (kertoo rehellisyydestä ja siitä että oikeasti ei aio jatkaa toimintaansa selän takana) ja selvästi katuu. Lisäksi kun mukana on ollut alkoholi, niin ei ole kovin todennäköistä että käytös toistuisi kunhan mies jatkossa ymmärtää pitää korkin totaalikiinni työmatkoilla ja vastaavilla.
Jos yhden yön juttusi tarttui mukaasi baarista/yöelämästä niin kumman luo päädyitte? Sekä että, mieluiten olen "omalla reviirilläni"
Oliko juttunne täysin tuntematon henkilö? Ei vaan jollain tavalla tuttu.
Kumman aloitteesta päädyitte kämpille? Yleensä miehen, joskus minunkin.
Ehdittekö pitkäänkin jutustella vai oliko kyse siitä että 5 minuttia juttelitte baarin tiskillä ja sitten päätitte marssia hommiin jomman kumman kämpille? Sekä että
Kuinka ylipäätään voitte harrastaa seksiä täysin tuntemattoman henkilön kanssa vain aktin vuoksi? En olekaan täysin tuntemattoman kanssa
Eikö pelota että saatte tauteja? Kondomi aina käytössä
Eikö pelota, että kyseessä on joku hullu hakkaaja? Ei, ollut moikkaustuttu tai tutun tuttu vähintään
Ja ennen kaikkea: mitä yksi akti täysin tuntemattoman ihmisen kanssa, jota ei edes rakasta, antaa sinulle? Seksiä, jännitystä, läheisyyttä. Miksi nyt yleensäkin ihmiset harrastavat seksiä
Vaihdoitteko yhteystietojanne hoitonne kanssa ja oletteko olleet yönne jälkeen vielä yhteydessä? Yhteystiedot vaihdettu jos niitä ei ole ollut. Joskus oltu yhteyksissä jälkeenpäin
Mitä tietoja vaihdoitte toisistanne? Nimet? Parisuhdestatus? Lapsimäärä? Osoite? Puhelinnumero
Minusta kaikkein hulluinta tässä koko asiassa on se, että kaikki tuttavamme ja sukulaisemme jotka tietävät miehen pettämisreissusta ovat sanoneet minulle, että älä ota eroa,hyvä mies se on, kyllä se sua rakastaa. Jopa miehen vanhemmat ovat anoneet että en ottaisi eroa. Myös minun vanhempani ovat anoneet, että en ottaisi eroa.
Ystävättäreni ovat sanoneet minulle, että 'kaikki miehet ovat paskoja pettäjiä, mutta ei se haittaa. Älä nyt ton takia eroa.'
Itselleni uskollisuus on avioliiton peruspilari, koska se kuvaa luotettavuutta. Ajattelen itse, että jos ei ole luottamusta, ei ole avioliittoa.
Viimeksi mies itki minulle, että olen luvannut alttarilla selvitä myötä ja vastamäessa. Sanoin miehelle, että lupasin alttarilla uskollisuutta, enkä sitä että katselen läpi sormien miehen uskottomuutta.
Tuttavamme ovat sanoneet, että otan asian liian raskaasti ja että ei se nyt niin vakavaa ole tuo pettäminen. Miksi se tuntuu minusta siltä kuin sydän revittäisiin irti? Tuntuu, että en saa enää happea ja itken kaikki päivät.
Olenko jotenkin vanhanaikainen, kun en osaa ajatella niin, että pettäminen on vain tyhmä teko siinä missä esimerkiksi kaatuminen polkupyörällä liian kovassa vaihdissa?
-AP