Kestäisitkö Bullin kommentit kropastasi?
Olisiko sinulla henkistä kanttia kestää Bullin kommentit kropastasi?
t.mies
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:04"]
komppaan, paitsi leikkausarpia on kolme :D mitäs tuosta, olen plösö ja kyllä sen näkee vaatteet päälläkin. itsetuntoni kestää kuulla _totuuden_ ja tiedän ettei minusta bikinipimua tule ilman kauneusleikkauksia
[/quote]
No eikai se mistään leikkausarvista sanoisi. Arpienkin kanssa voi silti olla hyvässä kunnossa.
[/quote]
Ainakin selluliittista syyttää itse naista.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:16"]
No mutta, sallitaako noille mieskehareille sitten "roinamaha" esim kilpailuissa?!
[/quote]
No en ole mkn. tuomari, mutta kun sen poseerauksissa saa hallitua niin ei se haittaa, että se poseerauksien ulkopuolella pullottaa. Eli jos kilpailija näyttää tuomareille esim. tuplahauikset takaa, niin ei siellä edessä ole kukaan katsomassa sitä mahaa.
Star bulls rosenheimin maskotin nimi on myös bulli. Se on paljon kivempi kuin tämä lihaskörmy.
Bull on äijä! Sanokaa mitä sanotte. Komea mies myöskin, luikut kynäniskat on vaan kateellisia.
Tottakai. Tiedän kyllä hyvin mitä Bull sanoisi. Mutta ei se mua haittaisi :)
No, vaikea ymmärtää, miten tollasta tynnyrimahaa pystyy hallitsemaan kilpailutilanteessa. Eihän naisillekaan sallita grammankaan turvotuksiayhtään mihinkään paikkaan kilpailussa. Tolla periaatteellahan voisi sitten olla pientä pömppää tai väärin treenatut vatsalihaksetkin tosi helpolla, jos kerran joku tyyliin vatsan sisäänvetäminen pelastaa tilanteen. Eihän tollsta turbonnutta mahaa saa mitenkään hämättyä piiloon!! Taitaa mieskehsreilla olla sitten erilaiset kriteerit kun niitä lavalla arvostellaan kuin naisilla. Miehillä vissiin on pakko sitten hyväksyä noi "pikkuviat" joita tulee roinaamisesta! Ja toi maha ei kyllä mitenkään pikkanen ole!!! :D
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:33"]
No, vaikea ymmärtää, miten tollasta tynnyrimahaa pystyy hallitsemaan kilpailutilanteessa. Eihän naisillekaan sallita grammankaan turvotuksiayhtään mihinkään paikkaan kilpailussa.
[/quote]
Kai ne vetää sitä vaan sisään. Ja kun mennään maailman huipulle niin esim. Phil Heatilla ei roinamahat pullota vaikka ei vatsaansa vedä sisään... http://cdn-w.musculardevelopment.com/photos/transferred/_PB12143wtmk.JPG
Miksi sen pää on noin epätasainen. Aivan kuin aivot olis suoraan päänahan alla
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:37"]
Miksi sen pää on noin epätasainen. Aivan kuin aivot olis suoraan päänahan alla
[/quote]
mun kallo näyttäs ilman hiuksia varmaan tolta :D terv roinaamaton nainen...
Bull on suorasanainen. muttei hauku ketään rumaksi.
Bullin haastattelu, täytyy antaa pisteet ettei hän tosiaan ketään rumaksi hauku.
Juontaja Maria "joutui" bikineissä arvosteltavaksi.
Kyllä kestäisin. Mielestäni hän on ollu kaikista kammottavimman näköinen itse. Pelottavan ja muotopuolen näköinen.
En ehkä kestäisi. voin kyllä kuvitella, mitä sanoisi.
Kova janari toi Mentula, varmaan taittuu rauta alla.
Kyllä voisin mennä bikineissä keikistelemään Bullin eteen.
Mitä tarkoitat kestämisellä? En ylipäätään ymmärrä ihmisiä, jotka asettautuvat varta vasten toisten arvioitavaksi. Muut saavat puolestani ajatella minusta ihan mitä vain, minun - tai kenenkään muun - ei tarvitse kelvata kuin itselleni.
Toisaalta en voi käsittää, että joku näkee vaivaa näyttääkseen Bullilta. Ei oikein pysyisi mies perässäni ladulla tai trekkaamassa tuolla massalla. Se tosin on aivan hänen oma asiansa. En vain ymmärrä, miksi ketään hänen ajatuksensa kiinnostavat. Sorry, ot.
No mutta, sallitaako noille mieskehareille sitten "roinamaha" esim kilpailuissa?!