Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliarvostetuimmat laulajat

Vierailija
18.03.2015 |

....teknisesti ottaen.

Itse en tajua Whitney Houstonin hehkutusta, veti kimeästi ja kovaa, korviin sattuu.

Freddie Mercuryllä oli laaja ääniala mutta se laulaminen on yhtä huutoa ja kimitystä, ei mitään kuria.

Kuulemma teknisesti paras rock-puolen laulaja on 5 oktaavin äänellään Axl Rose. Aikamoista vinkunaa tosin tämäkin tapaus ainakin perusgunnaribiiseissä.

Ei Celine Dionkaan saa aikaan mitään väristyksiä.

Beyonce ihan jees, häntäkin hehkutetaan kyllä varsin kepein perustein.

Muita?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy winehouse on aivan järkyttävää korvien perseraiskausta. britneyssä ja madonnassa ei ole mitän vikaa

Vierailija
22/32 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Turusella ohut, mitätön sopraano.

Floor Janssen hieman parempi mutta....genre on sitä kummitusrokkia, jota ei vakavalla naamalla kuuntele.

Vaihteeksi sitten teknisesti taitavia laulajia:

- Aretha Franklin

- George Michael

- Prince

- Michael Jackson

- Linda Perry (oli aikoinaan 4 non-Blondes -bändissä)

- Angie Stone

- Lauren Hill

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy Winehouse tosiaan. Mulle tulee sen laulamisesta mieleen vaan se, että nainen yrittää jotenkin nielaista omaa kieltään....yöh.

Christina Aquileralla erittäin hyvä ääni.

Vierailija
24/32 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dingon laulajan ääntä olen aina kauhistellut että miten tuommoisenkin on annettu levyttää

britneyn ääni on kuin vinkuvaa teiniä kuuntelisi

lauri tähkän ääntä enkä naamaa voi sietää

jenni vartiainen ei osaa tehä/laulaa muita biisejä kuin semmoisia joissa höngitään mikkiin

veskua ja hienoa tulkintaa ei pidä käyttää samassa lauseessa

Vierailija
25/32 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Koivuniemi. Eräs musiikkialan ammattilainen sanoi, että Paulan laulutyyli on kamalan ääntä kuluttava, joten hän joutuu vähän väliä leikkauttamaan väärän tekniikan takia äänihuuliinsa muodostuvia kystia. Tiedä sitten, pitääkö paikkansa. Itse en ole ikinä tykännyt kuunnella Paulaa. Joihinkin lauluihin se raspi kyllä sopii, mutta hänen maneerinsa ärsyttää. 

Vierailija
26/32 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän näissäkin asioissa se paremmuus oo kuulijan korvassa kun puhutaan äänestä eikä taidoista. Esim tuossa Tähdet Tähdet ohjelmassa Waltterin versiointi Apulannan biisistä oli minun mielestäni ihan jees, mutta kukaan muu ei näyttänyt pitävän. Sitten esim euroviisuvoittaja partanaisen kappale ja ääni oli aika mitäänsanomaton ja silti se voitti.

Vierailija
27/32 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:59"]

Totta kai saa kotimaisia mainita. Joo, Loiro on hyvä esmerkki.

Itse en vaan oikein tunne näitä nykysuomalaisia vartiaisia sun muita.

[/quote]

Komppaan loiri on pahin musiikin raiskaaja, edelman toinen jolta saisi teipata suun tukkoon.

Vierailija
28/32 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija Koo. En tiedä pidetäänkö häntä erityisen taitavana laulajana, mutta kohtalaisen suosittu ainakin. Todella erikoinen laulutyyli, en tykkää.

Vierailija
29/32 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen ja Jari Sillanpää.

Vierailija
30/32 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri Helena. Ohut ja väritön ääni, joka on kylläkin helposti tunnistettava ja sellaisena persoonallinen. Ehkä Katrissa on sitten persoonana ja esiintyjänä jotain, joka on vanhempiin sukupolviin vedonnut. Eihän tuollainen kansansuosio ihan tyhjästä kuitenkaan tule. 

Vierailija
31/32 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:10"]

Katri Helena. Ohut ja väritön ääni, joka on kylläkin helposti tunnistettava ja sellaisena persoonallinen. Ehkä Katrissa on sitten persoonana ja esiintyjänä jotain, joka on vanhempiin sukupolviin vedonnut. Eihän tuollainen kansansuosio ihan tyhjästä kuitenkaan tule. 

[/quote]

Samaa mieltä Katri-Helenasta. Ihmetyttää muuten, että niin monet nuoremmankin polven iskelmälaulajat ovat kopioineet hänen epämiellyttävät laulumaneerinsa suoraan.

Vierailija
32/32 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:57"]Loiri nyt ihan ekana tulee mieleen.
[/quote]

Loiri ei ole vuosikausiin laulanut vaan "tulkinnut" vonkuvalla nuotilla taukoja pitäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan