Yliarvostetuimmat laulajat
....teknisesti ottaen.
Itse en tajua Whitney Houstonin hehkutusta, veti kimeästi ja kovaa, korviin sattuu.
Freddie Mercuryllä oli laaja ääniala mutta se laulaminen on yhtä huutoa ja kimitystä, ei mitään kuria.
Kuulemma teknisesti paras rock-puolen laulaja on 5 oktaavin äänellään Axl Rose. Aikamoista vinkunaa tosin tämäkin tapaus ainakin perusgunnaribiiseissä.
Ei Celine Dionkaan saa aikaan mitään väristyksiä.
Beyonce ihan jees, häntäkin hehkutetaan kyllä varsin kepein perustein.
Muita?
Kommentit (32)
Loiri nyt ihan ekana tulee mieleen.
Totta kai saa kotimaisia mainita. Joo, Loiro on hyvä esmerkki.
Itse en vaan oikein tunne näitä nykysuomalaisia vartiaisia sun muita.
Itse asiassa Britneylllä on ihan kelpo ääni, tosin maneereja vois karsia (narinalaulu ja väkisin haettu lapsimaisuus tietyissä kappaleissa).
AP tarkentaa: etsin nyt laulajia, joita pidetään teknisesti taitavina (äänenkäyttö, ääniala, muuntautumiskyky, pystyykö falsettiääneen, siirtymään vaivatta rekisteristä toiseen tms.)
John Lennonia ei kukaan ole tietääkseni hyväksi LAULAJAKSI kutsunut, lauluntekijäksi kyllä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:05"]
AP tarkentaa: etsin nyt laulajia, joita pidetään teknisesti taitavina (äänenkäyttö, ääniala, muuntautumiskyky, pystyykö falsettiääneen, siirtymään vaivatta rekisteristä toiseen tms.)
John Lennonia ei kukaan ole tietääkseni hyväksi LAULAJAKSI kutsunut, lauluntekijäksi kyllä.
[/quote]Öhh, ai ei ole kutsuttu hyväksi laulajaksi:D voi juma oot tietämätön. :D
Anna Eriksson, en yhtään ymmärrä hehkutusta. En kyllä muutenkaan ole sen tyylin musiikin ystävä, mutta se ei nyt varsinaisesti vaikuta asiaan. Juice oli tuottelias, mutta aika tasapaksu lauluääni. Cheekki, mutta ei kai kaikkien tartte rapista tykätäkään? Justin Bieber on kamala, mutta ei kai siitä tykkääkään kuin teinit?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:05"]
[/quote]Öhh, ai ei ole kutsuttu hyväksi laulajaksi:D voi juma oot tietämätön. :D
[/quote]Mutta myös aivan keskiverto lauluntekijä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:57"]
Loiri nyt ihan ekana tulee mieleen.
[/quote]
Ei kai kukaan Loiria varsinaisesti hyvänä laulajana pidä? Mutta sellaisena suomalaisten tunteiden tulkkina.
(En kyllä itse pidä siitä ylitulkinnasta)
Ysillä jäi tarkennus huomaamatta ennen vastausta, mutta Anna Eriksson täyttää nuo kriteerit.
Se Nightwishin eka laulaja, se joka nyt keikkuu telkkarissakin.. en muista nimeä. Teknisesti varmaan todella hyvä, mutta ääni on kun joku vetäisi kynnellä liitutaulua.
Cheek ja Loiri, kumpikaan ei edes laula.
Taylor Swift. Kuuntelin sen Shake it off- kappaletta ja sen lauluääni oli aivan hirveä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:10"]
Madonna Vogue Vogue Vogue Vogue
[/quote]Madonna on loistava!
Vesa-Matti Loiri. Todella monet pitävät niin mahtavana ja suurena tulkitsijana. Minun mielestäni kuulostaa lähinnä kamalalta ölinältä.
Ai John Lennon on teknisesti hyvä laulaja ja tästä löytyy mielipidettä ihan todistettavassa muodossa, häh?
Laitapa linkki kehiin. AP
Ulkomaalaisiako vaan saa sanoa?
Jos nyt Britney Spearsistä lähtis ja siihen perään nuo Beoyncet ja kumppanit. Kotimaassa niitä on niin pitkä rivi, ettei viitsi edes aloittaa luetella. Yliarvostetuin on Loiri, joka EI laula, vaan ainoastaan UILOTTAA EPÄVIREISESTI.