Onko 28v liian vanha lääkikseen?
Eli kuten otsikossa jo kysyn, niin onko 28v liian vanha lääkikseen? Eihän korkeakouluihin periaatteessa oo yläikärajaa.. Niin miksei vois pyrkiä vielä vaikka kolmekymppisenäkin? Tunnetteko ketään "vähän vanhempana" korkeakouluopiskelujaan aloittanutta?
Kommentit (30)
Setäni valmistui aikanaan noin 50-vuotiaana lääkäriksi. Joten nuorihan vielä olisit valmistuessasi.
Moneen kertaan kysyin lapseltani että oletko ihan varma onko lääkkis sun paikka. Luonnontieteet laudatureja. Saa nähdä pääseekö , 3.7. tietää.
Minä valmistun lääkäriksi kun olen 36v. Kyllähän sitä välillä vähän vanhaksi opiskelijaporukassa itsensä tuntee, mutta itse työhön en kyllä ole yhtään liian vanha. Ja työpaikoilla sitten on jo kaikenikäistä porukkaa muutenkin :)
Tiedän yhden 47-vuotiaana aloittaneen.
Ei ollenkaan liian vanha, elämänkokemus on aina eduksi.
No ihan varmaan on, jos minäkin 27-vuotiaana olen liian vanha harrastamaan seksiä ;(
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:48"]
No ihan varmaan on, jos minäkin 27-vuotiaana olen liian vanha harrastamaan seksiä ;(
[/quote]
Sinulla taitaa nyt mennä asiat sekaisin, ei tässä seksistä ole kyse.
Minä aloitin lääkiksen aikoinaan 37 vuotiaana (toinen, hyvä ura alkoi näyttää töitten kannalta haastavalta) ja hyvin on mennyt :)
28vee on liian vanha ihan mihin tahansa.
Ei liian vanha. Aikaa kuitenkin lukioajoista. Miten fysiikka ja kemia sujuu?